LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
sjohie

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door sjohie »

witte angora schreef:@ Sjohie:
al was het alleen maar omdat veel kinderen het blijkbaar leuk vinden om de stellingen met groente en fruit als een soort van grabbelton te gebruiken.
Alleen kinderen? :wink:
Volwassenen ook inderdaad, maar die gooien het fruit meestal niet door de winkel heen zoals kinderen dat nog wel eens deden in mijn vakkenvul-tijd.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

olaf79 schreef:Natuurlijk is het de vraag of het de opwinding wel waard is. Dat is aan TS om te bepalen en natuurlijk niet aan ons.
Voor TS is het dat wel waard want die gaat elke dag naar de Jumbo speciaal om een gratis tas groente en fruit te "scoren".
olaf79 schreef: Ik snap wel dat als je als winkel adverteert dat klant absoluut kan rekenen op verse groente en fruit en als dit niet zo is je een zak vol gratis krijgt, dat je dat dan ook echt wil krijgen.
Toegegeven sommigen Jumbo's lijken er inderdaad een handje aan te hebben met eigen interpretaties de regels van de dagelijkse zekerheden vooral niet te hoeven na te komen.

Maar laten we wel wezen, het kan best een keer voorkomen dat een klant zoiets constateert, maar elke dag ? Daar zet ik toch echt grote vraagtekens bij. Ik kan me goed voorstellen dat de medewerkers van deze Jumbo het helemaal gehad hebben met een klant als TS. Sommige klanten ben je als bedrijf liever kwijt dan rijk.

Ik denk dat het niet de bedoeling is dat op een gegeven moment tig klanten door de hele winkel lopen te struinen op zoek naar mogelijkheden om gratis producten te scoren.

Je zou bijna zeggen dat TS al het mogelijke doet om dit gratis tas te kunnen scoren. Het is mogelijk dit zelf te beïnvloeden natuurlijk. TS ziet het toch al van ver aankomen ? Ja als je weet waar je zoeken moet, is dat niet moeilijk natuurlijk.

Op zich zijn die zekerheden dingen best leuk voor de klanten die incidenteel iets gratis krijgen omdat ze iets geconstateerd hebben. Maarja omdat er "klanten" zijn als TS vind ik het niet gek als dit soort dingen steeds meer verdwijnen.

Elke dag gratis boodschappen gaan scoren moet ergens terugverdiend worden.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dat zal ongetwijfeld niet de bedoeling zijn, maar het is niet tegen de regels. De bedoeling zal zijn dat de manager er voor zorgt dat de groente en het fruit vers is. Als de manager daarvoor zorgt dan hebben klanten geen prikkel om te zoeken, want dat zal slechts zelden effectief blijken.

Op het moment dat de manager beweerd dat een consument de boel heeft gemanipuleerd, dan zal hij daarvoor wel bewijs moeten hebben.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Voor TS is het dat wel waard want die gaat elke dag naar de Jumbo speciaal om een gratis tas groente en fruit te "scoren".

Slaat nergens op. Ik doe ook elke dag boodschappen bij onze AH, dus als daar deze actie zou gelden zou ik ineens gaan om een gratis tas te scoren :roll:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@saphora

ga je elke dag dan ook een bakje aardbeien kopen?
of express even langs de aardbeien lopen kijken of ze beschimmeld zijn?ts dus wel..???
als ik naar appie ga ,ga ik niet elk bakje nakijken of ze beschimmeld zijn,kijk naar de code welke het verst is en dan vind ik het best..

alhans zo komt het over uit het verhaal

ik zie het niet ben een blinde vink :oops: kijk er over heen :lol: :lol:

sephora30

Ik koop inderdaad elke dag nieuw fruit.

Jumbo probeert gewoon onder zijn eigen regels uit te komen, niks meer en niks minder. Als het personeel gewoon zijn werk doet hoeven ze nooit iets gratis te geven.

Als ik naar de Jumbo in Den Haag ga weet ik zeker dat ik elke keer dat ik kom een gratis tas kan scoren, daar is het groente en fruit nl ook niet op orde.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

sephora30 schreef:Voor TS is het dat wel waard want die gaat elke dag naar de Jumbo speciaal om een gratis tas groente en fruit te "scoren".

Slaat nergens op. Ik doe ook elke dag boodschappen bij onze AH, dus als daar deze actie zou gelden zou ik ineens gaan om een gratis tas te scoren :roll:
Dat staat er niet.

Het gaat om de moeite die TS doet, namelijk alle moeite om elke dag met een gratis tas de deur uit te lopen. Een half uur moeten discussiëren in een winkel om een paar euri gratis groenten en fruit.

Ik dat geval zou ik eerder een klacht bij het hoofdkantoor indienen met een fotootje met datumstempel en er vervolgens niet meer komen in zo'n winkel.

rozemarijntje

sterker ik ga hier niet eens naar de jumbo...mij te...ja hoe zeg ik dat netjes...ranzig

sjohie

rozemarijntje schreef:sterker ik ga hier niet eens naar de jumbo...mij te...ja hoe zeg ik dat netjes...ranzig
Toen ik zag dat ze groen getinte lampen gebruiken om het vlees roder te laten lijken, was ik er ook al gauw klaar mee..

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

sjohie schreef:
rozemarijntje schreef:sterker ik ga hier niet eens naar de jumbo...mij te...ja hoe zeg ik dat netjes...ranzig
Toen ik zag dat ze groen getinte lampen gebruiken om het vlees roder te laten lijken, was ik er ook al gauw klaar mee..

Je wilt niet weten hoe het er in andere winkels aan toegaat :lol:

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

sjohie schreef:

Dan mag je in geen winkel meer komen, overal wordt dit trucje toegepast!

sephora30

Ts heeft me wel op een idee gebracht. Ik ga ook maar weer s vaker naar de Jumbo.

Kom hier geld tekort voor genoeg fruit........... 8) :lol:

ciske

sephora30 schreef:Ts heeft me wel op een idee gebracht. Ik ga ook maar weer s vaker naar de Jumbo.

Kom hier geld tekort voor genoeg fruit........... 8) :lol:
:lol: Jij naar jumbo.

sephora30

Yep elke dag......scorennnnnnnnnn :mrgreen:

rozemarijntje

hele tassen vol!!

lekkere meloenen!!

ciske

rozemarijntje schreef:hele tassen vol!!

lekkere meloenen!!
:lol: elke dag meloen?

sephora30

Keb hele grote bloemkolen..........tralala :lol:

sjohie

nevermind schreef:
sjohie schreef:

Dan mag je in geen winkel meer komen, overal wordt dit trucje toegepast!
Niet op die schaal, tenminste niet bij de AH waar ik normaliter shop, bij mijn weten. Maar ook slagers, zelfs biologische, stoppen wat (nep)groen in de toonbank, aangezien de secundaire kleur groen de primaire kleur rood versterkt, en het vlees hierdoor wat meer rood lijkt.

ciske

Niet op die schaal, tenminste niet bij de AH waar ik normaliter shop, bij mijn weten
Als je alles weet , eet je nooit meer vlees. :lol:

rozemarijntje

neeuh ik hoef het niet te weten...ik eet veel (plof)kip...
en vis..maar ja?of dat nog zo gezond is vraag ik me ook af...

wil het allemaal niet weten,denk ik....

en als we naar dokter os kijken ,mag je helemaal niks meer dus..daar kijk ik ook niet meer naar :oops:

Gesloten