LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post.nl en Nuon,,ik word er gestoord van.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
snepke

Re: Post.nl en Nuon,,ik word er gestoord van.

Ongelezen bericht door snepke »

Nicky_The schreef:
riddert schreef:Ik dacht, let wel, ik dacht dat het net zo werkte als bij pakketten. Je kunt ook een pakket naar een postbus sturen, en deze past vanzelfsprekend niet in een postbus.
De ontvanger vind een bericht in zijn postbus dat er bij de balie een pakket klaarstaat om afgehaald te worden. Dit zou ook wel eens met aangetekende post het geval kunnen zijn.
Zou kunnen, maar het blijft raar.

Mij is echter geleerd dat je niet aangetekend kunt versturen naar een postbus..
Dacht ik ook,maar is niet zo.
Aangetekend is aangetekend en dat kan en werkt precies zo als een gewoon adres.
De volgende dag hebben ze het.
En mijn verzekering heeft het niet zo laat opgehaald,ze hebben nooit iets gehad.
Dus nooit iets op kunnen halen.
De post is gewoon ergens(zal wel afvalbak geweest zijn)gedumpt
Laatst gewijzigd door snepke op 31 aug 2012 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Even voor de volledigheid, een link van PostNL, waarin staat dat je een aangetekende brief naar een postbus kunt sturen. De ontvanger vind dan een kaart in het postvak, en kan na legitimatie en tekenen aan de balie de brief afhalen.
http://www.postnl.nl/voorthuis/klantens ... ngen%0D%0A

Overigens belachelijk dat het niet bezorgd word.

snepke

riddert schreef:
Overigens belachelijk dat het niet bezorgd word.
Ja,en dat al met 3 zendingen.
Goede reclame voor Post.nl.
Wel geld vangen,maar er niets voor doen

En ik zal heus niet de enige zijn.

Incasso_deskundige

Ongelezen bericht door Incasso_deskundige »

Wij hebben hetzelfde probleem gehad en na vele telefoontjes met NUON kregen wij te horen dat de vertraging ermee te maken heeft dat NUON bij POST.NL om "doorzending" van alle post heeft verzocht die naar het postbusnummer voor de opzeggingen wordt gestuurd. Hierdoor treedt er vaak (dagenlange) vertraging op (want POST.NL zou de post niet dagelijks doorsturen volgens NUON) en hierdoor is ook track & trace niet meer te gebruiken, omdat POST.NL aan de zending al het postbusnummer en de postcode geeft van het adres waaraan de post wordt doorgestuurd. Lekker handig... NOT!!! Ook werd doodleuk geteld dat het opzeggen ook gewoon telefonisch of per mail had gemogen.

snepke

Klopt ,op track & trace is nog steeds geen zending te zien(dus het ligt nog steeds in het sorteercentrum)al 9 dagen(aangetekende post).
Waardeloos bedrijf Post.nl.dat doen ze niet alleen bij Nuon hoor,ook bij andere bedrijven.

Maar Nuon heeft al laten weten de aanmelding stop te zetten zodra het zichtbaar is in hun adm.

Incasso_deskundige

Ongelezen bericht door Incasso_deskundige »

Probeer in track & trace eens met je code te zoeken op "postbus 94110" en postcode "1090 GC". Dat zou het postbusnummer zijn waarnaar de zending wordt doorgestuurd en met die gegevens kon ik het uiteindelijk wel vinden.

snepke

Incasso_deskundige schreef:Probeer in track & trace eens met je code te zoeken op "postbus 94110" en postcode "1090 GC". Dat zou het postbusnummer zijn waarnaar de zending wordt doorgestuurd en met die gegevens kon ik het uiteindelijk wel vinden.
Ik heb een tel nr gehad bij ons op het post kantoor,daar moest ik naartoe bellen.
Had ik dus gedaan,lag het nog daar.(sorteerdepot)
Ze hadden nog geen tijd(of geen zin) gehad om te bezorgen.
En die dame zei ,als het er (afgelopen) vrijdag nog niet op track & trace staat,bel nog maar een keer.
Dus gebeld,lag er nog steeds.
Maar er is nu een klacht onderweg al 4 dagen,(stond dat ik binnen 2 dagen een reactie zou krijgen,niet dus)
Maar Nuon heeft het (al hebben ze niets aan gekregen)netjes opgelost.
Een pluim voor Nuon.

Maar ik laat het bij Post.nl er niet bij zitten.

snepke

Vandaag werd ik gebeld door het postkantoor hier in het dorp.
Die dame had de track & trace codes van mijn 2 brieven nog eens geprobeerd.
Niet te vinden(wist ik al,had het zelf ook al geprobeerd)

Toen zijn hun (postkantoor) ook in de telefoon geklommen en hebben behoorlijk lelijk gedaan ,dat het geen stijl was en dat klanten zo geen brieven meer versturen etc.
Zo staat het niet in de voorwaarden,daar staat dat het de andere dag bezorgd wordt.

Maar het rayon hoofd(die ze ook hadden gebeld) kan/wil niets doen.
Toen kwam er uiteindelijk uit dat ze 1 brief hebben bezorgd(niets te zien op t &t)en 1tje lag nog daar.
Hebben ze weer een klacht ingediend ook namens mij(had ik vorige week ook al gedaan)

Ze belde om dat even te laten weten en ze zei ook nog:
Ik heb uw gegevens doorgegeven,ze zullen u terugbellen,dan weet u waar het over gaat.
En als ze niet terugbellen(niet reageren op de klacht)zet dan maar een stuk over Post.nl in de krant of zo.Want het is daar een grote puinhoop.

Die meiden en man hier hebben echt hart voor hun zaak en doen er alles aan om de post op tijd te bezorgen.Toppie.

Ben benieuwd of ik nog iets hoor.
Wat een zooitje is het daar.

snepke

Een uurtje geleden gebeld door Post.nl

Spreek ik met Mevr .....
Ja daar spreekt u mee.
Ik bel naar aanleiding van uw klacht ( 2.aangetekende brieven naar Nuon)

Mijn 1e brief van 23 aug is 25 aug bezorgd en ze hebben een handtekening.
Wat raar 27 aug had ik Nuon gebeld en die hadden niets binnen gehad.
En er stond niets op track & trace.(nog steeds niet)
Ja mevr hij is afgeleverd en we hebben een handtekening.

Ik vind het toch vreemd 25 aug was op een zaterdag en dan is de Nuon gesloten.
En dinsdag 28 aug ben ik nog met mijn barcodes naar het postkantoor geweest,niet te vinden.
Toen heb ik een telnr gehad ,heb ik 28 aug naar toe gebeld, en toen lagen mijn 2 brieven nog bij jullie.

Ja u wilde toch weten waar u brief was,nou die is 25 aug bezorgd en er is voor getekend(op zaterdag)Wij sturen u de handtekening toe,en hiermee is de klacht afgehandeld en afgesloten.

Nou hier zakt mijn broek vanaf zeg.
Krijg net de handtekening binnen
Staat nu wel op dat hij 27 aug pas is bezorgd en er voor is getekend.

En dat is dan van 1 brief,de andere is nog spoorloos.
Sorry Post.nl ik geloof er geen zak van,maar Nuon heeft het netjes geregeld,dus kunnen jullie wat mij betreft het dak op

snepke

Kreeg een PB van de Nuon medewerker.
Ze hebben mijn brief nu getraceerd en gelijk mijn aanmelding geannuleerd.
Netjes toch.
Dus ik ben er nu vanaf(niet dankzij Post.nl)

boertje van buuten

Ongelezen bericht door boertje van buuten »

Wij hebben zelfs een postbode gehad die de post las en daarna gewoon geopend in de brievenbus gooide. Ben al anderhalf jaar bezig met klagen over poststukken die ontbreken en telkens dezelfde reactie. Excuus voor het ongemak maar meer kunnen wij niet doen. Eigenlijk zou deze organisatie eens flink moeten worden aangepakt want het werkt voor geen meter.

Gesloten