LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De verdiensten van Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Verdient Dexia extra nu ze restschulden moet incasseren?

Ja, het geld wat ik betaal voeit direct in hun kas.
7
41%
Neen, dexia heeft dit geld ook nodig om aan z'n verplichtingen te voldoen
2
12%
Dexia heeft stiekem a baisse gespeculeerd en verdient miljarden
4
24%
Weet niet
4
24%
 
Totaal aantal stemmen: 17

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Captain-America »

Goedemiddag waarde Dubio,

In reactie op het onderstaande is of was dit niet wat ik bedoelde.
Los van het feit dat ik dit raar vind, een hotmail account agains spam enzo is tenslotte zo gecreerd, enfin dat is iets wat je zelf dient te beslissen en daar wil ik dan ook verder buiten blijven, with all do respect.

Het ging om iets wat wij in iedere reactie op elkander bespraken. Hiervoor moet je maar even, desgewenst, spitten in de onderhavige materie op het forum.
In een van die zaken heb ik voorgesteld om deze kwestie verder per e-mail te bespreken.

Met andere woorden, het was een invitatie jouwerzijds om mij hierover te mailen. Waarna het, opmerkelijk genoeg, lange tijd stil bleef. Zowel per e-mail als inzake reactie posting van jou hand op het forum.

Daar ik dit raar en jammer vind en vond, dacht ik dat zeker geen kwaad kon, zou kunnen, om jou hierop te attenderen.

Hopende hiermee het een en ander te hebben verduidelijkt, verblijf ik, ten alle tijde ook per e-mail bereikbaar, met vriendelijke groet,

Mazzeltov;

Ralph

Dubio
Geplaatst op 11 Dec 2003 13:42 door Dubio
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ga geen e-mail adres bij mijn naam plaatsen als je dat bedoelt

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door CB »

Dubio,

Je stelt dat de restschulden van de gedupeerde ook de schulden zijn die Dexia heeft. Echter betaalt Dexia hierover dezelfde rente als de gedupeerde? Mijns inziens niet. Derhalve is Dexia er helemaal niet op uit dat je je restschuld meteen voldoet. Dexia hoopte, wat ook vele mensen hebben gedaan, dat de contracten zouden worden verlengd. Verlengen is immers pure winst voor Dexia, omdat ze voor de restschuld immers minder rente betalen dan de gedupeerden. Bovenstaande feiten mis ik in jouw verhaal. Heb je dit over het hoofd gezien of heb ik iets gemist? Ben benieuwd of je op deze reactie van mij wel reageerd? Hierin ben ik geloof ik gezien bovenstaande niet de enige.

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Captain-America »

.;-)

Gast

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Wat zit je toch door te zagen over dat email adres Captain, voor de discussie op dit forum is dat niet noodzakelijk. Mensen kunnen goede redenen hebben om hun email adres prive te houden. Je lijkt wel een particulier rechercheur !

Gast

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Toos in het vervolg even inloggen ja :lol:

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Captain-America »

Ziet zowaar een op(ont?)gespoorde gast. Damned ze weten je toch altijd wel te vinden he. Volgende x meer promised!

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door De rechter »

Dexia verdient niets maar probeert verliezen te beperken.

Blind en met dollartekens in de ogen heeft het de handel van Aegon overgenomen. Het was te mooi, in 1 klap een enorm bestand met koopkrachtige niet al te kritische klanten.

Nu ze er achter zijn hoe de vork in de steel zit is het te laat. Legio had zijn zaakjes juridisch niet op orde en klanten vertonen claimgedrag. Nieuwe produkten in de markt zetten kan Dexia wel vergeten na alle publiciteit.

Gesloten