Vindt dat jullie je er wel zeer makkelijk van afmaakt.Zoals ik lees hebben ze zo'n beetjeNedgame schreef:Nog maar wat extra uitleg zodat ''Father'' misschien begrijpt wat er nu gebeurd is:
Natuurlijk is deze wel verstuurd, dit gaat altijd automatisch na het plaatsen van een order (geen menselijke handeling) echter omdat ook het email adres ongeldig was is deze nooit aangekomen.father schreef:@bprosman
Nedgame heeft nooit een opdrachtbevestiging gestuurd. Toen het pakket niet aankwam en we geen bewijs hadden van de order, hebben we contact gezocht. De betaling is wel meteen goed gegaan.
Weer onjuist, wij hebben het juiste adres naderhand toen u belde achterhaald via de Docdata backoffice (Ideal) Vandaar dat we het toen hadden, en constateerden dat er niets klopte van het door u of uw kinderen opgegeven adres.Father schreef:iging) - tijdens het eerste telefoontje met een medewerker van Nedgame bevestigde deze dat hij over het juiste adres beschikte (hij las ons adres terug ter bevestiging) en sprak zijn verbazing uit dat het pakket naar een 'niet bestaand' adres was verstuurd.
Klaarblijkelijk is de automatisering van Nedgame niet feilloos, maar betalen de klanten hiervoor de rekening.
alles fout gedaan en bij jullie is alles goed gegaan.Mijn ervaring met internet bedrijven
is dat het bestellen-betalen-orderbevestiging binnen 10 min.klaar is en daarna moet je het maar
bekijken.Voorbeeld staat meestal levertijd twee weken en ze laten je rustig twee mnd.wachten
er is toch al betaald.