Nou Nou ik denk dat het weer eens tijd is om te reageren.
Ik werk idd bij een van de grootste Verzekeringsmaatschappijen van dit land en ik behandel dagelijks vele aansprakelijkheidsschades, als u wilt dat ik dat "bewijs" stuur ik u een mail met mijn zakelijke emailadres, ik zal de naam hier nooit noemen omdat ik niet uit naam van mijn werkgever hier schrijf, (ik vind het gewoon zelf een leuk forum). Ik wil daarbij wel opmerken dat ik nooit reageer op topics die gaan over mijn werkgever (en gelukkig is dat niet zo vaak haha)
Ik wil hier niet mee aangeven dat u wat betreft uw ervaring geen gelijk hebt, ik geef alleen nogmaals aan dat een klein detail de zaak helemaal kan veranderen.
Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat het in uw geval maar om een laag schadebedrag gaat, ook al staat de aansprakeijkheid en de dagwaarde niet vast, er wordt dan toch direct uitgekeerd, omdat het uitzoeken, brieven sturen enz enz meer kost. dat doe ik ook. Ter illustratie ieder contact moment met onze klant en/of tegenpartij kost ongeveer 40 euro dus als iemand belt en het gaat om een bril van 80 euro betaal ik meteen.
Dit is maar een voorbeeld waarom het bij u anders zou kunnen zijn, ik kan er zo nog zeker 10 bedenken.
U noemt zich ervaringsdeskundige omdat een keer een
(bijna) gelijke schade gehad heeft.....
Ik heb net even geteld ik heb VANDAAG 17 vergelijkbare schades behandeld. Waarvan;
- 3 >100% aansprakelijk
- 9 >50/50
- en 5 nog terbeoordeling omdat de info nog niet geheel compleet was
Ik denk dat ik me wel ervaringsdeskundige mag noemen....