LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op hoeveel mbit heb je recht?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
alfatrion

Re: Op hoeveel mbit heb je recht?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Top Hugo dat je ons van zoveel informatie voorziet.

TheLD

Ongelezen bericht door TheLD »

Inderdaad een leuk verhaal. Ik zou alleen het adres weghalen van de TS. Zijn kozijnen op nummer 4 kunnen wel een likje verf gebruiken :D

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

alfatrion schreef:Top Hugo dat je ons van zoveel informatie voorziet.
Graag gedaan :)
TheLD schreef:Inderdaad een leuk verhaal. Ik zou alleen het adres weghalen van de TS. Zijn kozijnen op nummer 4 kunnen wel een likje verf gebruiken :D
Oei, over het hoofd gezien. Aangepast! Bedankt voor het melden.

@schaapje,

Mijn welgemeende excuses!

Hugo

schaapje

Ongelezen bericht door schaapje »

TheLD schreef:Inderdaad een leuk verhaal. Ik zou alleen het adres weghalen van de TS. Zijn kozijnen op nummer 4 kunnen wel een likje verf gebruiken :D
haha, tsja anti-kraak pand als student^^. Maar toegegeven likje verf zou niet misstaan.

Wat mij betreft kan dit topic dicht, bedankt voor het gebruik=)

opabrutus

Ongelezen bericht door opabrutus »

Beste,

Alles functioneert nog steeds prima tot op heden.
In de snelheid is echter nog geen enkele verbetering waar te nemen.

Is er bekend wanneer e.e.a. omgebouwd wordt t.a.v. de kast die je beschreef?

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

allereerst wil ik aangeven dat telfort hier ff een puik staaltje uitleg geeft. zelfs ik heb hieruit nog wat kunnen leren :P

die wijkkast ziet er ook uiterst netjes uit, ik heb ze veel slechter/rommeliger gezien.
Nacap telecom is dan ook wel een bedrijf die daar veel aandacht aan schenkt.
wat ik dan weer jammer vind is dat aan de andere kant Guidion aangestuurd wordt om een storing op te lossen. er zijn wel betere bedrijven.

maar wat ik niet wist is dat er ook TEFAL apparaten in zo'n kast geplaatst word. (links onder aan de foto) :P :lol:

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

renegade66 schreef:allereerst wil ik aangeven dat telfort hier ff een puik staaltje uitleg geeft. zelfs ik heb hieruit nog wat kunnen leren :P

die wijkkast ziet er ook uiterst netjes uit, ik heb ze veel slechter/rommeliger gezien.
Nacap telecom is dan ook wel een bedrijf die daar veel aandacht aan schenkt.
wat ik dan weer jammer vind is dat aan de andere kant Guidion aangestuurd wordt om een storing op te lossen. er zijn wel betere bedrijven.

maar wat ik niet wist is dat er ook TEFAL apparaten in zo'n kast geplaatst word. (links onder aan de foto) :P :lol:
Tsja. er zijn ook al koelkasten met internetverbinding in ontwikkeling, ik vermoed dat we hier per ongeluk deelgenoot zijn geworden van een geheime test van Telfort, Febo en Tefal om een digitale snackbar keten op te gaan zetten?

schaapje

Ongelezen bericht door schaapje »

Hallo iedereen,

ik reageer weer op mijn oude topic omdat ik het fijn zou vinden nog wat informatie van telfort webcare te ontvangen, ik kan telfort webcare helaas niet bereiken via een prive bericht daarop reageren ze niet meer sinds begin december.

Het gaat om deze reactie van Hugo: 'VDSL zit voor uw adres wel in de pijplijn! De straatkast op Commelinplein 12 staat op de planning om dit kwartaal (1 oktober - 31 december) omgebouwd te worden naar een VDSL straatkast.'

Ik wil benadrukken dat dit geen klacht is, Telfort is mij niet verschuldigd een hogere internetsnelheid te geven, verder is de huidige connectie in ieder geval stabiel. Ik zou alleen willen weten voor wanneer deze straatkast met VDSL nu staat gepland en of deze er nog komt.

Ik hoop dat Telfort webcare nog wel actief is op dit forum en mij meer informatie kan bieden zoals in het verleden het geval was.

devious

Ongelezen bericht door devious »

Telfort is veel makkelijker direct te bereiken via de
Telfort Homepage

Gesloten