rosa1977 schreef:Ik ben zeker geen eigenwijze assistente, misschien moet je eens goed mijn verhaal lezen, maar helaas zijn er bepaalde "sociale klasse" mensen die zelf altijd denken dat ze gelijk hebben.
Helaas zijn dat vaak de mensen die tekeer gaan aan de bali.
De werkzame stof is waar het omgaat, de hulpstoffen kunnen verschillend zijn, maar daar zit dan ook geen werkzaamheid aan! Wel kan het dus in zeldzame gevallen reacties geven!
Geen reden om dus te zeggen dat het troep is!!!!
.....
Nou als ik die prijsverschillen zie dan wordt het echt tijd dat de mensen het verschil maar mooi zelf gaan betalen!!!!
Mijn premie gaat hierdoor steeds onnodig omhoog!
We zijn als apotheek juist heel erg bezig met kostenbeheersing omdat het anders voor niemand meer op te brengen is!
En door de vaak agressieve houding van mensen die een ander merk eisen, praten de artsen gewoon maar mee om van het gezeur af te zijn, je wil niet weten hoeveel tijd er verloren gaat aan dit soort onzinnige discussies, ik geef liever zorg dan dat ik steeds in discussie moet gaan!
Dus die bijwerkingen die sommige patienten rapporteren komen alleen voor bij mensen van een bepaalde sociale klasse?
Ik vind U bijzonder neerbuigend en aangezien U veel uitroeptekens gebruikt ook nog eens verbaal agressief. Ik ben blij dat U mij niet hoeft te helpen aan de balie.