LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laderwebshop leveringen
Re: Laderwebshop leveringen
Een Geschillencommissie is geen overheidsorgaan, de Geschillencommissie van de Ombudsman is dat wel. Omdat de Ombudsman ook een overheidsorgaan is he?
En omdat je het zo goed weet allemaal en zoveel bestellingen ( niet ) levert: Als je een limaatschap hebt bij een Geschillencommissie, dan moet! je een afdeling hebben die met de officiele klachten omgaat. Een Klachtenafdeling. Die heb je niet, want jullie werken met drie man. Jij scheldt hier iedereen uit voor rotte vis en wat die andere twee doen is mij een raadsel.
Ondertussen heb ik al aangifte gedaan van oplichting, nu de rest nog.
Prettige dahag...
[bericht aangepast door de Moderator i.v.m. off topic gaan]
En omdat je het zo goed weet allemaal en zoveel bestellingen ( niet ) levert: Als je een limaatschap hebt bij een Geschillencommissie, dan moet! je een afdeling hebben die met de officiele klachten omgaat. Een Klachtenafdeling. Die heb je niet, want jullie werken met drie man. Jij scheldt hier iedereen uit voor rotte vis en wat die andere twee doen is mij een raadsel.
Ondertussen heb ik al aangifte gedaan van oplichting, nu de rest nog.
Prettige dahag...
[bericht aangepast door de Moderator i.v.m. off topic gaan]
Re: Laderwebshop leveringen
De Geschillencommissie is inderdaad geen overheidsorgaan. De minister van Veiligheid en Justitie benoemt wel de onafhankelijke leden en de commissie is goedgekeurd door de overheid, maar dat maakt het geen overheidsorgaan.
De website van deze webshop is nu ook typisch zo'n webshop die ik altijd mijd omdat het amateurs zijn die erachter zitten. Ik kan bijvoorbeeld nergens informatie vinden over de manier van bestellen, de manier van betalen en verzenden. Bovenaan staat "Voor 22.00 besteld morgen in huis!" dus als ik op zaterdag bestel krijg ik het op zondag?? Zet er dan bij: de volgende WERKdag in huis. Dat is weer zo'n duidelijk teken van amateurs. Ze hebben ook geen keurmerk en dan houd het voor mij heel erg snel op. Met zo'n website zul je ook nooit een keurmerk krijgen.
Ook de Algemene Voorwaarden deugen niet. Ik geef even een paar voorbeelden:
Art 2 lid 2 "In het kader van de regels van de koop op afstand zal Laderwebshop bestellingen tenminste binnen 30 werkdagen uitvoeren."
Dit moet 30 dagen zijn waarna de koper recht heeft de koop te ontbinden en zijn geld kan opeisen.
Art 2 lid 4 "Alle op de internetsite genoemde termijnen zijn indicatief. Aan de genoemde termijnen kunnen derhalve geen rechten worden ontleend. 95% van de laders wordt geleverd binnen 24 uur."
Als het indicatief is, dan hoor je dat ook duidelijk op de website te vermelden. Eventueel er met een sterretje naar verwijzen! De 95%-bewering is ook zo onnozel en hoort niet in de voorwaarden thuis.
Art 4 lid 1: "Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat verkerend."
De term 'nieuwstaat' is niet juist, want een consument heeft recht het product uit te proberen en als je dan een zakje open moet knippen, een zegel moet verbreken dan mag dat. De consument moet wel zorgvuldig omgaan met het artikel.
"Het terugzenden van de geleverde zaken komt geheel voor rekening en risico van de afnemer."
Wet Koop op Afstand: de verkoper vergoedt de verzendkosten voor retour mbt bedenktijd, defect of verkeerd artikel. Dat de koper dan het risico neemt voor de verzending is correct.
Zo kloppen er nog veel meer dingen niet, maar dat komt overigens door wat vlug knip- en plakwerk en dus het overnemen van de voorwaarden van andere webshops die ook amauteuristisch zijn. Sowieso worden onjuiste beweringen in deze Algemene Voorwaarden overruled door Nederlands en Europees recht.
Kortom, zodra de 30 dagen zijn verstreken gewoon schriftelijk en aangetekend over gaan tot ontbinding en het geld terugeisen!
De website van deze webshop is nu ook typisch zo'n webshop die ik altijd mijd omdat het amateurs zijn die erachter zitten. Ik kan bijvoorbeeld nergens informatie vinden over de manier van bestellen, de manier van betalen en verzenden. Bovenaan staat "Voor 22.00 besteld morgen in huis!" dus als ik op zaterdag bestel krijg ik het op zondag?? Zet er dan bij: de volgende WERKdag in huis. Dat is weer zo'n duidelijk teken van amateurs. Ze hebben ook geen keurmerk en dan houd het voor mij heel erg snel op. Met zo'n website zul je ook nooit een keurmerk krijgen.
Ook de Algemene Voorwaarden deugen niet. Ik geef even een paar voorbeelden:
Art 2 lid 2 "In het kader van de regels van de koop op afstand zal Laderwebshop bestellingen tenminste binnen 30 werkdagen uitvoeren."
Dit moet 30 dagen zijn waarna de koper recht heeft de koop te ontbinden en zijn geld kan opeisen.
Art 2 lid 4 "Alle op de internetsite genoemde termijnen zijn indicatief. Aan de genoemde termijnen kunnen derhalve geen rechten worden ontleend. 95% van de laders wordt geleverd binnen 24 uur."
Als het indicatief is, dan hoor je dat ook duidelijk op de website te vermelden. Eventueel er met een sterretje naar verwijzen! De 95%-bewering is ook zo onnozel en hoort niet in de voorwaarden thuis.
Art 4 lid 1: "Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat verkerend."
De term 'nieuwstaat' is niet juist, want een consument heeft recht het product uit te proberen en als je dan een zakje open moet knippen, een zegel moet verbreken dan mag dat. De consument moet wel zorgvuldig omgaan met het artikel.
"Het terugzenden van de geleverde zaken komt geheel voor rekening en risico van de afnemer."
Wet Koop op Afstand: de verkoper vergoedt de verzendkosten voor retour mbt bedenktijd, defect of verkeerd artikel. Dat de koper dan het risico neemt voor de verzending is correct.
Zo kloppen er nog veel meer dingen niet, maar dat komt overigens door wat vlug knip- en plakwerk en dus het overnemen van de voorwaarden van andere webshops die ook amauteuristisch zijn. Sowieso worden onjuiste beweringen in deze Algemene Voorwaarden overruled door Nederlands en Europees recht.
Kortom, zodra de 30 dagen zijn verstreken gewoon schriftelijk en aangetekend over gaan tot ontbinding en het geld terugeisen!
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
- Contacteer:
Re: Laderwebshop leveringen
ScoopJ schreef:De Geschillencommissie is inderdaad geen overheidsorgaan. De minister van Veiligheid en Justitie benoemt wel de onafhankelijke leden en de commissie is goedgekeurd door de overheid, maar dat maakt het geen overheidsorgaan.
De website van deze webshop is nu ook typisch zo'n webshop die ik altijd mijd omdat het amateurs zijn die erachter zitten. Ik kan bijvoorbeeld nergens informatie vinden over de manier van bestellen, de manier van betalen en verzenden. Bovenaan staat "Voor 22.00 besteld morgen in huis!" dus als ik op zaterdag bestel krijg ik het op zondag?? Zet er dan bij: de volgende WERKdag in huis. Dat is weer zo'n duidelijk teken van amateurs. Ze hebben ook geen keurmerk en dan houd het voor mij heel erg snel op. Met zo'n website zul je ook nooit een keurmerk krijgen.
Ook de Algemene Voorwaarden deugen niet. Ik geef even een paar voorbeelden:
Art 2 lid 2 "In het kader van de regels van de koop op afstand zal Laderwebshop bestellingen tenminste binnen 30 werkdagen uitvoeren."
Dit moet 30 dagen zijn waarna de koper recht heeft de koop te ontbinden en zijn geld kan opeisen.
Art 2 lid 4 "Alle op de internetsite genoemde termijnen zijn indicatief. Aan de genoemde termijnen kunnen derhalve geen rechten worden ontleend. 95% van de laders wordt geleverd binnen 24 uur."
Als het indicatief is, dan hoor je dat ook duidelijk op de website te vermelden. Eventueel er met een sterretje naar verwijzen! De 95%-bewering is ook zo onnozel en hoort niet in de voorwaarden thuis.
Art 4 lid 1: "Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat verkerend."
De term 'nieuwstaat' is niet juist, want een consument heeft recht het product uit te proberen en als je dan een zakje open moet knippen, een zegel moet verbreken dan mag dat. De consument moet wel zorgvuldig omgaan met het artikel.
"Het terugzenden van de geleverde zaken komt geheel voor rekening en risico van de afnemer."
Wet Koop op Afstand: de verkoper vergoedt de verzendkosten voor retour mbt bedenktijd, defect of verkeerd artikel. Dat de koper dan het risico neemt voor de verzending is correct.
Zo kloppen er nog veel meer dingen niet, maar dat komt overigens door wat vlug knip- en plakwerk en dus het overnemen van de voorwaarden van andere webshops die ook amauteuristisch zijn. Sowieso worden onjuiste beweringen in deze Algemene Voorwaarden overruled door Nederlands en Europees recht.
Kortom, zodra de 30 dagen zijn verstreken gewoon schriftelijk en aangetekend over gaan tot ontbinding en het geld terugeisen!
Ok, maar offtopic.
En het kopieeren gedeelte, volgens copyscape zijn mijn voorwaarden door meer dan 10+ websites overgenomen. ( wat duidelijk te zien is in bijv de rechtbank keuze den Haag voor website's die in Zwolle zitten.
En ook gaan klanten akkoord met deze voorwaarden niet ik.
Re: Laderwebshop leveringen
Wat u ook in uw voorwaarden vermeld heeft staan, de Nederlandse Wet staat daar boven en daar staat weer de Europese Wet boven. Zo werkt het nu eenmaal.
De klant kan akkoord gaan met uw voorwaarden, maar dan nog kunnen onderdelen nietig zijn omdat de wet anders voorschrijft. U kunt zich in bepaalde gevallen dus niet beroepen op uw voorwaarden omdat de wet simpelweg iets anders voorschrijft.
Voorbeeld:
U zet in uw voorwaarden dat u na betaling niet zal leveren. De klant kan akkoord gaan en iets kopen en dan bent u nog steeds verplicht te leveren.
Er mag uiteraard gekopieerd worden van andere websites (hoewel u moet oppassen ivm auteursrecht) maar of wat erin staat geldend is volgens de wetgeving is een heel ander verhaal. Ik wijs u er alleen op dat wanneer u klakkeloos iets overneemt het ook lariekoek kan zijn. En gelukkig zijn de meeste algemene voorwaarden nietig. Niet alles wat op internet staat is waar. Ik heb uiteraard een aantal andere sites gevonden die dezelfde foute constructies kennen en zijn toevallig ook door amateurs gemaakt.
De klant kan akkoord gaan met uw voorwaarden, maar dan nog kunnen onderdelen nietig zijn omdat de wet anders voorschrijft. U kunt zich in bepaalde gevallen dus niet beroepen op uw voorwaarden omdat de wet simpelweg iets anders voorschrijft.
Voorbeeld:
U zet in uw voorwaarden dat u na betaling niet zal leveren. De klant kan akkoord gaan en iets kopen en dan bent u nog steeds verplicht te leveren.
Er mag uiteraard gekopieerd worden van andere websites (hoewel u moet oppassen ivm auteursrecht) maar of wat erin staat geldend is volgens de wetgeving is een heel ander verhaal. Ik wijs u er alleen op dat wanneer u klakkeloos iets overneemt het ook lariekoek kan zijn. En gelukkig zijn de meeste algemene voorwaarden nietig. Niet alles wat op internet staat is waar. Ik heb uiteraard een aantal andere sites gevonden die dezelfde foute constructies kennen en zijn toevallig ook door amateurs gemaakt.
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
- Contacteer:
Re: Laderwebshop leveringen
devious schreef:ik vind dat de Laderwebshop-meneer zich bedient van vreemde taal. Het staat niet netjes en is zeker niet professioneel. Ook de taal en spelfouten die over de hele website zijn te vinden doen vermoeden dat hier eerdereen oplichter aan het werk is dan een persoon die moeite doet om er iets van te maken.
Ben nu al benieuwd naar zijn reaktie.
[ Laderwebshop krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 65 ervaringen. ]
Heb je nog een bestelnummer voor mij of blijf je ons maar zwart maken, met je ongefundeerde offtopic reacties.
Ik zal de mod verzoeken om een slotje en verwijdering van jouw berichten want die raken kant nog wal.
Re: Laderwebshop leveringen
Dit is ongegrond. Dit beding is conform art. 7:46f lid 1 BW. (Waar overigens in het nadeel van de consument van mag worden afgeweken.)ScoopJ schreef:Art 2 lid 2 "In het kader van de regels van de koop op afstand zal Laderwebshop bestellingen tenminste binnen 30 werkdagen uitvoeren."
Dat is gegrond. Als je reclame maakt met finale termijn dan is het onredelijk om daar via de algemene voorwaarden een indicatieve termijn van te maken.ScoopJ schreef:Art 2 lid 4 "Alle op de internetsite genoemde termijnen zijn indicatief. Aan de genoemde termijnen kunnen derhalve geen rechten worden ontleend. 95% van de laders wordt geleverd binnen 24 uur."
Als het indicatief is, dan hoor je dat ook duidelijk op de website te vermelden. Eventueel er met een sterretje naar verwijzen! De 95%-bewering is ook zo onnozel en hoort niet in de voorwaarden thuis.
Als consument kun je een Ferrari kopen, daarvan de banden tot op de velg verslijten en dan nog heb je recht op ontbinding. Je moet uiteraard wel een schadevergoeding betalen.ScoopJ schreef:Art 4 lid 1: "Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat verkerend."
De verzendkosten voor retour zijn voor de klant. Zie art. 7:46d lid 2 BW. De verzendkosten heen zijn voor de verkoper.ScoopJ schreef:"Het terugzenden van de geleverde zaken komt geheel voor rekening en risico van de afnemer."
Wet Koop op Afstand: de verkoper vergoedt de verzendkosten voor retour mbt bedenktijd, defect of verkeerd artikel. Dat de koper dan het risico neemt voor de verzending is correct.
Dit is ongerond. Je hebt dwingend- en regelend recht. Europese richtlijnen staan niet boven de Nederlandse wet.ScoopJ schreef:Wat u ook in uw voorwaarden vermeld heeft staan, de Nederlandse Wet staat daar boven en daar staat weer de Europese Wet boven. Zo werkt het nu eenmaal.
Re: Laderwebshop leveringen
lolLaderwebshop schreef:devious schreef:ik vind dat de Laderwebshop-meneer zich bedient van vreemde taal. Het staat niet netjes en is zeker niet professioneel. Ook de taal en spelfouten die over de hele website zijn te vinden doen vermoeden dat hier eerdereen oplichter aan het werk is dan een persoon die moeite doet om er iets van te maken.
Ben nu al benieuwd naar zijn reaktie.
[ Laderwebshop krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 65 ervaringen. ]
Heb je nog een bestelnummer voor mij of blijf je ons maar zwart maken, met je ongefundeerde offtopic reacties.
Ik zal de mod verzoeken om een slotje en verwijdering van jouw berichten want die raken kant nog wal.
Alsjeecht spreekt uit naam van het bedrijf maak jezelf een enorme verkeerde indruk. Je veel te agressieve houding spreekt boekdelen en zal de verwachting van de consument beïnvloeden. Door je eigen houding blijven potientiële klanten weg. Mag je mij de schuld van geven, het is helaas je eigen schuld.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 sep 2013 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Off-topic gaan en ongepast taalgebruik
Reden: Off-topic gaan en ongepast taalgebruik
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
- Contacteer:
Re: Laderwebshop leveringen
Dus voor de 4de keer graag je bestelnummer.devious schreef:lolLaderwebshop schreef:devious schreef:ik vind dat de Laderwebshop-meneer zich bedient van vreemde taal. Het staat niet netjes en is zeker niet professioneel. Ook de taal en spelfouten die over de hele website zijn te vinden doen vermoeden dat hier eerdereen oplichter aan het werk is dan een persoon die moeite doet om er iets van te maken.
Ben nu al benieuwd naar zijn reaktie.
[ Laderwebshop krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 65 ervaringen. ]
Heb je nog een bestelnummer voor mij of blijf je ons maar zwart maken, met je ongefundeerde offtopic reacties.
Ik zal de mod verzoeken om een slotje en verwijdering van jouw berichten want die raken kant nog wal.
Alsjeecht spreekt uit naam van het bedrijf maak jezelf een enorme verkeerde indruk. Je veel te agressieve houding spreekt boekdelen en zal de verwachting van de consument beïnvloeden. Door je eigen houding blijven potientiële klanten weg. Mag je mij de schuld van geven, het is helaas je eigen schuld. Over het hele internet is de algehele houding van de consument over Laderwebshop zeer, zeer negatief. Dit soort posts dragen daar aan bij. Dus hou gewoon je mond en los de problemen op.
Re: Laderwebshop leveringen
Hallo, ook op andere fora is genoeg te vinden om laderwebshop.nl onder de loep te nemen/houden.Laderwebshop schreef:
Ik zal de mod verzoeken om een slotje en verwijdering van jouw berichten want die raken kant nog wal.
http://www.klachtenkompas.nl/laderwebshop
http://www.klacht.nl/laderwebshop-nl/ 54% opgelost en dat met heel veel klachten is echt niet zo geweldig.
http://www.thuisvergelijken.nl/ervaringen/Laderwebshop/
Dus een slotje lijkt mij wel erg voorbarig al ga ik natuurlijk niet op de stoel van de mods zitten en denken die er mogelijk anders over.
Re: Laderwebshop leveringen
[Deel bericht offline door Moderator. Reden: off-topic]Oplichter schreef: Dus voor de 4de keer graag je bestelnummer.
Overigens zie ik dat je op klacht.nl goed je best hebt gedaan met alle openstaande klachten "op te lossen" , wat overigens niets meer is dan een paar klikken aan jouw kant en dus geen reaktie van de klager is. Die geven jullie namelijk steevast 1 ster, van de 10.
Tijd om orde op zaken te stellen daaro. En niet hiero.
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
- Contacteer:
Re: Laderwebshop leveringen
Je hebt dus geen bestelnummer en je reageert hier wel dat je niks gehad heb en dat ik een oplichter ben ?devious schreef:Overigens zie ik dat je op klacht.nl goed je best hebt gedaan met alle openstaande klachten "op te lossen" , wat overigens niets meer is dan een paar klikken aan jouw kant en dus geen reaktie van de klager is. Die geven jullie namelijk steevast 1 ster, van de 10.Oplichter schreef: Dus voor de 4de keer graag je bestelnummer.
Tijd om orde op zaken te stellen daaro. En niet hiero.
Dat verklaart je 226 posts en bij ons is alles op order, tijd voor jouw om een hobby te zoeken.
Je bestelnummer aub, anders ga ik morgen naar de politie voor aangiften van smaad en laster want ik laat mijn bedrijf niet door een internetheld op een klachten forum voor alles uitmaken.
Re: Laderwebshop leveringen
Fijn bedrijf dat zo met klachten omgaat. Wellicht kunt u dan gelijk even uitleggen bij de politie waarom deze klant nog steeds zijn of haar spullen niet in huis heeft. pfff, ondernemen is meer dan verkopen, dat is ook goed met klachten omgaan en daar schort het bij de laderwebshop nog aan gezien alle toestanden op het internet.Laderwebshop schreef: Je bestelnummer aub, anders ga ik morgen naar de politie voor aangiften van smaad en laster.
oor pverhage » 10 mei 2013 14:11
Foija schreef:
Laderwebshop schreef:
Ik raad alle klagers aan gewoon even met ons contact op te nemen, en als ze er dan nog niet uitkomen met ons zijn wij ook lid van de Geschille commisie voor consumenten wat een overheidsorgaan is die bindend advies geeft..
Ik heb zelf het nummer van pverhage doorgestuurd naar u zodat u even contact met haar op kon nemen en dat is ook niet gebeurd.
inderdaad ik heb niks van u vernomen. Ik heb u vandaag ook een berichtje via de website gestuurd , ook geen reactie. u heeft mijn mail adres dus u had even een mailtje kunnen sturen maar goed daar heb ik niks voor want nog steeds mijn goederen niet ontvangen en geen geld terug.
Re: Laderwebshop leveringen
Dat doet u toch echt zelf, u reageert wel maar lost vrijwel niets op en dan blijft het natuurlijk online staan en niet alleen hier. Ik zal de links niet opnieuw plaatsen maar via google.nl zijn er heel wat klachten op de diverse klachtenforums te vinden en nu probeert u daar 1 persoon de schuld van te geven en dat slaat nergens op.Laderwebshop schreef: Je hebt dus geen bestelnummer en je reageert hier wel dat je niks gehad heb en dat ik een oplichter ben ?
Dat verklaart je 226 posts en bij ons is alles op order, tijd voor jouw om een hobby te zoeken.
Je bestelnummer aub, anders ga ik morgen naar de politie voor aangiften van smaad en laster want ik laat mijn bedrijf niet door een internetheld op een klachten forum voor alles uitmaken.
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
- Contacteer:
Re: Laderwebshop leveringen
Deze mevrouw heb ik persoonlijk gesproken en dat is goedgekomen, zoals alle klachten hier op de 1ne persoon na die niet wil zeggen wanneer die besteld heeft wat die besteld heeft of een bestelnummer heeft.
Hierbij ook mijn laatste bericht op dit klachten forum er wordt hier weinig opgelost en alles afgekraakt.
Voor klanten neem contact met ons op: [email protected]
Hierbij ook mijn laatste bericht op dit klachten forum er wordt hier weinig opgelost en alles afgekraakt.
Voor klanten neem contact met ons op: [email protected]
Re: Laderwebshop leveringen
Gelijk heeft u, probeer de klachten nu eens voor altijd direct en juist op te lossen want deze klachtenstroom is al een jaar aan de gang en stopt maar niet. U als moderne ondernemer moet toch weten dat het internet een zaak kan maken maar ook breken. In u geval handelde u de (meeste) klachten niet correct af en dan krijg je dit. Het begon een jaar terug al via twitter en hier.Laderwebshop schreef:Deze mevrouw heb ik persoonlijk gesproken en dat is goedgekomen.
Hierbij ook mijn laatste bericht op dit klachten forum er wordt hier weinig opgelost en alles afgekraakt.
Voor klanten neem contact met ons op: [email protected]
http://www.gsmwebshops.nl/reviews/lader ... =1#reviews
Laatst gewijzigd door trail46 op 12 mei 2013 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Laderwebshop leveringen
Jullie hebben wel opvallend veel klachten op websites als:
klachtenklacht.nl
klachtenkompas.nl
thuisvergelijken.nl
klacht.nl
Veelal is het een en dezelfde klacht: niet leveren (of defect leveren) Ik ben toch benieuwd naar de reden voor zo veel klachten?
En waar koopt u de merkloze producten eigenlijk in? Houdt u ook een voorraad aan?
klachtenklacht.nl
klachtenkompas.nl
thuisvergelijken.nl
klacht.nl
Veelal is het een en dezelfde klacht: niet leveren (of defect leveren) Ik ben toch benieuwd naar de reden voor zo veel klachten?
En waar koopt u de merkloze producten eigenlijk in? Houdt u ook een voorraad aan?
Re: Laderwebshop leveringen
pverhage schreef:inderdaad ik heb niks van u vernomen. Ik heb u vandaag ook een berichtje via de website gestuurd , ook geen reactie. u heeft mijn mail adres dus u had even een mailtje kunnen sturen maar goed daar heb ik niks voor want nog steeds mijn goederen niet ontvangen en geen geld terug.Foija schreef:Ik heb zelf het nummer van pverhage doorgestuurd naar u zodat u even contact met haar op kon nemen en dat is ook niet gebeurd.Laderwebshop schreef:
Ik raad alle klagers aan gewoon even met ons contact op te nemen, en als ze er dan nog niet uitkomen met ons zijn wij ook lid van de Geschille commisie voor consumenten wat een overheidsorgaan is die bindend advies geeft..
ik heb maandag de envelop binnen gehad. eindelijk naar 1,5 maand het is dus opgelost echer jammer dat het zo allemaal moest. maar mijn probleem is opgelost.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 aug 2013 10:50
Re: Laderwebshop leveringen
Beste laderwebshop, volgens de website zou mijn bestelling de volgende dag bezorgt worden. Dit is niet gebeurd. Het gaat om bestelling 10929 ik heb geprobeerd jullie te bereiken maar krijg niemand aan de lijn. Graag wil ik de status weten.
Mvg,
Luco Reinders
Mvg,
Luco Reinders
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
- Contacteer:
Re: Laderwebshop leveringen
Door onze vakantie is uw bestelling later verzonden, maar ik zie hier dat die op 23/08/2013 07:00:05 AM verzonden is.L.h. Reinders schreef:Beste laderwebshop, volgens de website zou mijn bestelling de volgende dag bezorgt worden. Dit is niet gebeurd. Het gaat om bestelling 10929 ik heb geprobeerd jullie te bereiken maar krijg niemand aan de lijn. Graag wil ik de status weten.
Mvg,
Luco Reinders
( wij leveren hier geen support of status informatie, neem contact op met ons via http://www.laderwebshop.nl/index.php?ro ... on/contact )
Re: Laderwebshop leveringen
Het is bij wet verboden voor een servicelijn meer dan 0,15 per minuut te vragen. 0,80 is exorbitant.Laderwebshop schreef:Door onze vakantie is uw bestelling later verzonden, maar ik zie hier dat die op 23/08/2013 07:00:05 AM verzonden is.L.h. Reinders schreef:Beste laderwebshop, volgens de website zou mijn bestelling de volgende dag bezorgt worden. Dit is niet gebeurd. Het gaat om bestelling 10929 ik heb geprobeerd jullie te bereiken maar krijg niemand aan de lijn. Graag wil ik de status weten.
Mvg,
Luco Reinders
( wij leveren hier geen support of status informatie, neem contact op met ons via http://www.laderwebshop.nl/index.php?ro ... on/contact )