LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen ANWB niet mogelijk

Andere onderwerpen over auto en vervoer
tenormin

Re: Opzeggen ANWB niet mogelijk

Ongelezen bericht door tenormin »

1_Bibi, geen goed woord meer over voor de ANWB? Nou, ikke wel, hoor. Had ze vanmorgen nodig (dat komt zelden voor) maar lekker warm even thuis wachten, dat was luxe dat de auto het voor de deur liet afweten, na half uurtje keurig geholpen en karren maar. Wat ik wel denk is dat ze ietwat soepeler met mensen zouden kunnen omgaan die ineens geen auto meer mogen rijden (door ongeluk/keuring of invaliditeit): dus echt buiten hun schuld. Voor de rest: (bijna) het moet nu wel genoegzaam bekend zijn dat vóór 15 November moet worden opgezegd. Ik zie hier het moeilijke niet van in.

1_Bibi

Ongelezen bericht door 1_Bibi »

dhc, op jou reageer ik verder niet meer wat een rare reactie...ik ben zeker niet uit op medelijden. Wil alleen iets bespreekbaar maken.
Klopt dat ik zelf te laat was, dat geef ik toch ook aan. Wat als je inderdaad buiten je schuld geen auto meer hebt na 15/11, dan is 1 keer per jaar opzeggen niet meer van deze tijd !

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

1_Bibi schreef:dan is 1 keer per jaar opzeggen niet meer van deze tijd !
Wat heeft het nu weer met verleden en heden te maken? Deze tijd staat er naar mijn mening ook om bekend om het sluiten van overeenkomsten zonder de voorwaarden door te nemen, en te gaan klagen als ze in je nadeel uitvallen. Hoe vervelend het ook is, bespreekbaar maken kan altijd. Maar het is gewoon onderling bespreekbaar. De ANWB doet er toch niets mee.

ZZR600

Ongelezen bericht door ZZR600 »

Misschien een heel klein lichtpuntje voor iedereen die gewoon simpelweg te laat is met opzeggen (net als ik):

De Honda dealer (waar ik net een andere auto heb gekocht) zei dat als je de ANWB opzegt na half november en je geeft hierbij aan dat je een andere auto hebt gekocht waar pech-assistentie bij wordt geleverd, je abonnement meestal wel tussentijds wordt beeindigd. Want deze pech-assistentie loopt ook meestal via de ANWB. Dat was hun ervaring in ieder geval. Of je hierbij nog iets moet aantonen weet ik niet.

Faye1971

Ongelezen bericht door Faye1971 »

Net in mijn nieuwe agenda, 2013, genoteerd, om begin november 2013 de optie wegenwacht Europa service te wijzigen naar Wegenwacht Nederland service :mrgreen:

ZZR600

Ongelezen bericht door ZZR600 »

Faye1971 schreef:Net in mijn nieuwe agenda, 2013, genoteerd, om begin november 2013 de optie wegenwacht Europa service te wijzigen naar Wegenwacht Nederland service :mrgreen:
Dat kan nu ook al hoor :mrgreen:

Faye1971

ZZR600 schreef:
Faye1971 schreef:Net in mijn nieuwe agenda, 2013, genoteerd, om begin november 2013 de optie wegenwacht Europa service te wijzigen naar Wegenwacht Nederland service :mrgreen:
Dat kan nu ook al hoor :mrgreen:
Ja, klopt dat weet ik. Toch wacht ik er liever mee tot die tijd :wink:

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Slim...vergeet je het weer....

Faye1971

Zo, heb net de optie Wegenwacht Europa Service aangepast naar Wegenwacht Nederland Service. Was dit vorig jaar vergeten :wink:

Gesloten