Ok ik heb iets meer info.nevermind schreef:Dus als ik het goed heb, dan heeft hij het laatste halfjaar niet bij AH gewerkt en geen salaris ontvangen met 13 1/2 jaar?enemynr1 schreef:Hoi,Leojes30 schreef:Je adres aanpassen kan gewoon als je ingelogd bent met internetbankieren, dus als hij kan inloggen kan hij ook een adres aanpassen....en dat kan zelfs per rekening. Er zijn voorwaarden verbonden aan gebruik van Internetbankieren en daar ben je ooit mee akkoord gegaan.
Als je bij ING internet bankieren inlogt zie je precies wanneer er voor het laatst is ingelogd. Wij dachten ook namelijk dat het op deze manier was gebeurd. Maar toen wij gingen inloggen op zijn rekening via internet bankieren om te kijken wat er allemaal was gebeurd zagen we boven in het scherm staan dat de laatste keer al bijna een half jaar terug was. Dus deze wijziging onmogelijk via internet bankieren gebeurt.
Dan heeft hij de adreswijziging schriftelijk gedaan in de naam van jullie, dus is het valsheid in geschrifte.
Met leojes ben ik het helemaal eens:Leojes30 schreef:Wat nu te doen??? De pas heel snel blokkeren zodat dit niet opnieuw kan gebeuren, kinderen die niet met een banrekening/pas om kunnen gaan hoeven er ook geen te hebben.
De eerste week dat hij was weggelopen heeft hij samen met zijn oma (moeder van mijn vrouw) zijn adres gewijzigd bij het kantoor. Volgens oma hoefde ze niets te tekenen. Dit was gewoon bij een ING vestiging in Rotterdam Zuid gebeurd. Vervolgens is een maand later samen met zijn tante een spaarrekening gekoppeld aan zijn rekening. Dit was bij een ING Vestiging in Hoogvliet.
Dit maakt mij zo boos!!! Als ik het woord namens mijn vrouw wil doen en de ING hierover wilt spreken willen ze mij niet te woord staan over de telefoon want ik ben niet de eigenaar van de rekening. Maar jan en alleman kan een adreswijziging doorgeven.!!!! Ook een eng idee dat terwijl je niets door hebt allerlei dinge achter je rug om gebeuren.