LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] schadeconflict/gevolgen autoverzekering
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
je bent met 1000 kilogram tegen een auto gegleden... en dan denk je echt dat je een streepje maakt?
Daarnaast bluf je je verzekeringmij. af door op te zeggen en dan vind je het gek dat een ander je niet wil accepteren of alleen tegen een torenhoge premie.
En tot overmaat van ramp is je auto nu niet verzekerd en die 4 dagen kosten je gewoon 398,00 euro!
Ik zou heel snel op je knieën gaan en smeken of je de opzegging ongedaan mag maken per 26 december.....
Ik denk niet dat het lukt, maar je roept het allemaal over jezelf af!
Daarnaast bluf je je verzekeringmij. af door op te zeggen en dan vind je het gek dat een ander je niet wil accepteren of alleen tegen een torenhoge premie.
En tot overmaat van ramp is je auto nu niet verzekerd en die 4 dagen kosten je gewoon 398,00 euro!
Ik zou heel snel op je knieën gaan en smeken of je de opzegging ongedaan mag maken per 26 december.....
Ik denk niet dat het lukt, maar je roept het allemaal over jezelf af!
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
hanz schreef:Nou ja, als er een "zwart streepje van 10cm" achterbleef tgv de "aanrijding" , en vervolgens moet zo'n beetje de hele zijkant opnieuw gespoten worden is er wellicht toch niet iets in orde.
Wijze les in deze is voortaan ( niet te hopen)zelf fotootje maken met je mobieltje ( of met een cameraatje ( op batterijen) dat je simpel altijd klaar voor gebruik in de auto hebt liggen).
Hoe het ook zij, toch een voorspoedig 2013 toegewenst.
Hanz
Dank je wel "Hanz"..
Er was geen schade aan de bumper.
Zwarte veegje zat op de linker achterdeur.
Idd ...foto's maken.
Ik baal van mijn eigen dommigheid.
Jij ook de beste wensen.
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
Frantic2 schreef:je bent met 1000 kilogram tegen een auto gegleden... en dan denk je echt dat je een streepje maakt?
Daarnaast bluf je je verzekeringmij. af door op te zeggen en dan vind je het gek dat een ander je niet wil accepteren of alleen tegen een torenhoge premie.
En tot overmaat van ramp is je auto nu niet verzekerd en die 4 dagen kosten je gewoon 398,00 euro!
Ik zou heel snel op je knieën gaan en smeken of je de opzegging ongedaan mag maken per 26 december.....
Ik denk niet dat het lukt, maar je roept het allemaal over jezelf af!
Nou nou...
Denk dat mn oude zwarte peugeotje 205 nog geen 1000 kg woog hoor
Ik ben schuin heel langzaam afgegleden en gedeeltelijk tegen de achterdeur van de grote witte Skoda Octavia aangekomen.
Bluffen doe ik niet..
Ik ben alweer verzekerd hoor...elders
Kon ook niet sneller ivm de feestdagen.
Een heel wijs, gezond en tevreden 2013!
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
hanz schreef:Wat een gezeur/Gez#$%*K eigenlijk over een krasje op de auto. Wel eens auto's in bv frankrijk gezien? Deukjes/krasjes ect. Who cares? Heilige koeien zijn het hier. Geen vervoermiddelen maar egoboosters.
En dat in een land waar je amper nog auto kunt rijden zonder file-ellende. Staan ze daar in de SUV'sin de file. En komt er op 't gemakkie een fietser langs die verzameling staal op 4 wielen.
1100 euro voor een krassie van 10cm? Wie is er nou gestoord?
We zitten hier niet in Frankrijk en TS maakt een drama over iets wat hij/zij zelf heeft veroorzaakt.
Kras is een dure grap.
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
Afhankelijk van het type weegt een 205 rond de 900kg. Met jou en wat rommel in de auto erbij dus al gauw 1000kg.JohannaB schreef: Denk dat mn oude zwarte peugeotje 205 nog geen 1000 kg woog hoor
Hoe kan je in vredesnaam schuin afglijden als je stapvoets op een rechte weg rijdt? Misschien moet je de beheerder van die weg wel aansprakelijk stellen.
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
precies..heel het verhaal van TS klinkt een beetje vreemd.
ze heeft gewoon harder gereden als de plaatselijke situatie toe liet en is toen op deze mooie witte octavia geknald.
ze heeft gewoon harder gereden als de plaatselijke situatie toe liet en is toen op deze mooie witte octavia geknald.
-
- Berichten: 743
- Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
@ Barman & Kokka,
Jullie blijven maar doorzeuren en hebben alle wijsheid in pacht
Is geen enkele Peugeot 205 die 1000 kilo weegt, en TS gaf al aan begin 2012 met laagje sneeuw misschien aangevroren koud,glad en ja dan kun je stapvoets schuin ook ergens tegen aanglijden zeker als je erbij remt en wielen blokkeren etc..
Is gebeurt klaar, ik kan op mijn auto ook wel meer dan 10 verschillende schades aanwijzen die ik niet heb veroorzaakt, so what het is een vervoersmiddel een gebruiksvoorwerp.
Ik heb wel een gehad dat iemand mij had ingesloten,zijn voertuig stond schuin voor de mijne en die heb ik netjes aan de kant geduwd met mijn oude Ascona zal ook wel een krasje hebben veroorzaakt,jammer dan.
Jullie blijven maar doorzeuren en hebben alle wijsheid in pacht
Is geen enkele Peugeot 205 die 1000 kilo weegt, en TS gaf al aan begin 2012 met laagje sneeuw misschien aangevroren koud,glad en ja dan kun je stapvoets schuin ook ergens tegen aanglijden zeker als je erbij remt en wielen blokkeren etc..
Is gebeurt klaar, ik kan op mijn auto ook wel meer dan 10 verschillende schades aanwijzen die ik niet heb veroorzaakt, so what het is een vervoersmiddel een gebruiksvoorwerp.
Ik heb wel een gehad dat iemand mij had ingesloten,zijn voertuig stond schuin voor de mijne en die heb ik netjes aan de kant geduwd met mijn oude Ascona zal ook wel een krasje hebben veroorzaakt,jammer dan.
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
Nou, mooie ******* bent u dan!Ik heb wel een gehad dat iemand mij had ingesloten,zijn voertuig stond schuin voor de mijne en die heb ik netjes aan de kant geduwd met mijn oude Ascona zal ook wel een krasje hebben veroorzaakt,jammer dan.
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
Ze merkt het zelf niet eens.riddert schreef:Nou, mooie ******* bent u dan!Ik heb wel een gehad dat iemand mij had ingesloten,zijn voertuig stond schuin voor de mijne en die heb ik netjes aan de kant geduwd met mijn oude Ascona zal ook wel een krasje hebben veroorzaakt,jammer dan.
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
Als je erbij remt ja, maar dat deed ze toch niet? Ze reed en toen boem!Slobberbone schreef: Is geen enkele Peugeot 205 die 1000 kilo weegt, en TS gaf al aan begin 2012 met laagje sneeuw misschien aangevroren koud,glad en ja dan kun je stapvoets schuin ook ergens tegen aanglijden zeker als je erbij remt en wielen blokkeren etc..
Geen enkele 205 die 1000 kilo weegt?
1.8 XTD (Turbodiesel) 205 DTurbo 925 kg
1.7 Diesel 205 GLD, GRD, SRD 930 kg
1.8 Peugeot 205 T16 „200 PS“ 1145kg
-
- Berichten: 743
- Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
Barman schreef:Als je erbij remt ja, maar dat deed ze toch niet? Ze reed en toen boem!Slobberbone schreef: Is geen enkele Peugeot 205 die 1000 kilo weegt, en TS gaf al aan begin 2012 met laagje sneeuw misschien aangevroren koud,glad en ja dan kun je stapvoets schuin ook ergens tegen aanglijden zeker als je erbij remt en wielen blokkeren etc..
Geen enkele 205 die 1000 kilo weegt?
1.8 XTD (Turbodiesel) 205 DTurbo 925 kg
1.7 Diesel 205 GLD, GRD, SRD 930 kg
1.8 Peugeot 205 T16 „200 PS“ 1145kg
Ja ja en hoeveel van die 200 stuks zijn er Nederland verkocht in 84/85 en rijden er nu nog op de weg in Nederland ? Ik geloof,weet wel zeker dat u nooit een heeft gezien.
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
als je gaat glijden heb je dus te hard gereden..mischien niet harder als toegestaan volgens de geldende maximum snelheid, maar wel sneller als die omstandigheden toelaten.
maar de schade opzich is helemaal niet interessant, TS heeft blijkbaar niet beseft wat de gevolgen zijn van het door de verzekering laten betalen van de schade.
maar de schade opzich is helemaal niet interessant, TS heeft blijkbaar niet beseft wat de gevolgen zijn van het door de verzekering laten betalen van de schade.
-
- Berichten: 743
- Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
Hoeft niet auto kan stilstaand ook glijden, bij gladheid kan je bij het instappen de auto al doen schuiven zeker bij een helling.kokka schreef:als je gaat glijden heb je dus te hard gereden..mischien niet harder als toegestaan volgens de geldende maximum snelheid, maar wel sneller als die omstandigheden toelaten.
maar de schade opzich is helemaal niet interessant, TS heeft blijkbaar niet beseft wat de gevolgen zijn van het door de verzekering laten betalen van de schade.
Ik heb niet gezien jij ook niet nu weer tijd voor echte schades
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=38787
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
goed plan.
allemaal een prettige jaarwisseling..mijne is een paar uur eerder als die van de meeste op dit forum..
zit in india, niet glad wel veel schades haha
allemaal een prettige jaarwisseling..mijne is een paar uur eerder als die van de meeste op dit forum..
zit in india, niet glad wel veel schades haha
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
als je gaat glijden heb je dus te hard gereden
Nou ik zal je zeggen, als het gesneeuwd heeft en de sneeuw is hier in de straat platgereden, dan glip ik ook zodra ik de auto een stukje van de parkeerplaats heb gereden. En hoe hard ga je dan, 5 km per uur ofzo. Het is dus onzin om te zeggen dat je perse te hard moet rijden om weg te glippen.
Nou ik zal je zeggen, als het gesneeuwd heeft en de sneeuw is hier in de straat platgereden, dan glip ik ook zodra ik de auto een stukje van de parkeerplaats heb gereden. En hoe hard ga je dan, 5 km per uur ofzo. Het is dus onzin om te zeggen dat je perse te hard moet rijden om weg te glippen.
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
En op zulke momenten heb je dus ontzettend veel profijt van winterbanden.sephora30 schreef:als je gaat glijden heb je dus te hard gereden
Nou ik zal je zeggen, als het gesneeuwd heeft en de sneeuw is hier in de straat platgereden, dan glip ik ook zodra ik de auto een stukje van de parkeerplaats heb gereden. En hoe hard ga je dan, 5 km per uur ofzo. Het is dus onzin om te zeggen dat je perse te hard moet rijden om weg te glippen.
-
- Berichten: 743
- Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
riddert schreef:En op zulke momenten heb je dus ontzettend veel profijt van winterbanden.sephora30 schreef:als je gaat glijden heb je dus te hard gereden
Nou ik zal je zeggen, als het gesneeuwd heeft en de sneeuw is hier in de straat platgereden, dan glip ik ook zodra ik de auto een stukje van de parkeerplaats heb gereden. En hoe hard ga je dan, 5 km per uur ofzo. Het is dus onzin om te zeggen dat je perse te hard moet rijden om weg te glippen.
Op ijs hebben winterbanden ook geen grip, en 97% van de rest van de winter ben je weer in het nadeel met winterbanden.4 nieuwe winterbanden op oud 205je zou ik ook nooit doen en dat hele winterbandengedoe is fraai marketingverhaal maar onnodig in Nederland.
-
- Berichten: 2005
- Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
riddert heeft wel een punt.
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
Zou heel goed kunnen maar dat is weer een andere discussie.riddert schreef:
En op zulke momenten heb je dus ontzettend veel profijt van winterbanden.
Re: schadeconflict/gevolgen autoverzekering
Ja nou en?Slobberbone schreef: Ja ja en hoeveel van die 200 stuks zijn er Nederland verkocht in 84/85 en rijden er nu nog op de weg in Nederland ? Ik geloof,weet wel zeker dat u nooit een heeft gezien.
Jij beweert toch dat ze niet bestaan? Of wordt dat nu aangepast naar "ze bestaan wel, maar rijden niet in Nederland en als ze wel in Nederland rijden heb je ze niet gezien"?
Dan nog zijn er zat van 930 kg die met TS er in ook rond de 1000 wegen.