Pagina 3 van 3

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Geplaatst: 13 mei 2016 14:27
door postleeg
Ik heb al meerdere malen bij ze besteld en dit ging altijd goed. Meestal ging het om hoesjes voor een mobiele telefoon of tablet. Het meeste netjes ontvagen. Ook een keer een hoesje ontvangen die niet goed paste. Mocht de foute houden en kreeg een nieuwe opgestuurd.

Ik heb 29 april weer een hoesje besteld en ontvangen maar die was niet naar mijn wens. Zoals op hun website staat op de factuur reden van retour gezet, netjes ingepakt en opgestuurd naar het adres wat op de site staat. Ik kreeg het hoesje echter retour. Mail gestuurd met de melding dat de postbode geen brievenbus kon vinden. Antwoord gekregen dat als het bedrijf gesloten is de post niet bij de brievenbus kan komen. Mmmmm beetje vreemd voor een bedrijf maar goed.... toch maar weer opgestuurd en ja hoor vandaag weeeer retour ontvangen, geen brievenbus.

Ik heb ondertussen een mail gestuurd met de vraag of ik de 2 x verzendkosten dan ook retour krijg. Geen antwoord op gehad.

Voor dat ik het hoesje voor de 1e x retour kreeg had ik al een nieuwe hoes besteld maar nooit ontvangen. Dit via de mail gemeld en binnen een week kreeg ik reactie dat ze alleen nog een andere kleur konden opsturen. Ik heb dit gewijgerd omdat ik graag een witte wilde. Binnen een week had ik mn geld op mn rekening terug.

Ik heb nu opnieuw een mail gestuurd omdat ze telefonisch niet bereikbaar zijn. Aan de ene kant kunnen ze snel bv met terugstorten van het geld of opsturen van de goederen maar aan de andere kan reageren ze totaal niet. Vreemde zaak, ik ga hier niet weer bestellen.

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Geplaatst: 03 jun 2016 10:20
door Frinzel
Afgelopen week heb ik Iphone oordopjes besteld bij VanOutlet.nl
Ik heb netjes betaald via Ideal en krijg per mail een bevestiging dat de bestelling ontvangen is.
Na 3 dagen heb ik nog steeds geen oordopjes ontvangen. Hierna heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen maar dit lukt steeds niet. De ene keer is de klantenservice gesloten , de andere keer gaat de telefoon niet eens over.

NU HET ERGSTE.
Vandaag heb ik een e-mail ontvangen dat de bestelling is geannuleerd... Geen idee waarom. Ik heb betaald maar niks ontvangen. Dit is te schandalig voor woorden. Weer geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice, maar weer nergens gehoor.

Graag zou ik verder in actie willen komen [ongefundeerde bewering door Moderatie verwijderd]

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Geplaatst: 28 sep 2016 11:23
door Matthiasso
Zeer waardeloos bedrijf.
Ik wacht al 3 maanden op de levering en de telefoon wordt niet opgenomen.

Het gaat om een accu-hoesje voor een Samsung Galaxy S6 edge, maar wacht nog steeds op de levering ervan. Op de website staat dat het in voorraad is, maar dat is dus niet het geval. Zee misleidend.

Ik heb in de afgelopen maanden meermaals contact opgenomen en steeds werd mij belooft dat binnen één of twee weken het product geleverd zou worden, maar dat is er dus nog steeds niet van gekomen.
Ik raad iedereen af om hier ook maar iets aan te kopen.

:x :x

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Geplaatst: 13 okt 2016 11:15
door amsterdam2226
Hier een idem ditootje. Afgelopen zondag (9 oktober) bestelling geplaatst, maar na 4 dagen nog niets. De volgende dag bezorgd: ja ja...

Marc

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Geplaatst: 13 okt 2016 14:10
door berndv
wat een ongelofelijke slechte website eigenlijk. Hier op het forum val ik nooit zo over taalfouten, maar als ik iets koop bij een webshop, verwacht ik wel dat ze die site in correct nederlands hebben geschreven. Dat is hier verre van het geval. Daarnaast voldoen hun retourvoorwaarden totaal niet aan de wetgeving:
Waar moet een retour aan voldoen?

Bij het artikel moet een factuur worden bijgesloten, met daarop de reden van retour.
Het product dient compleet en in oorspronkelijke staat te zijn, verpakt in de originele seal en met originele verzegeling.
U kunt bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourzenden
volgens de wet hoef je geen reden van retour op te geven en is de webshop niet gerechtigd om de retour te weigeren op grond daarvan. Producten met originele seal en verzegeling? Hoe kan je dan een product proberen? Lijkt me vrijwel onmogelijk. Daarnaast is het retourrecht ook niet opgenomen in de algemene voorwaarden.

ze claimen een thuiswinkel keurmerk te hebben, maar op de site van het keurmerk zijn ze niet te vinden. Waarschijnlijk de abonnementskosten niet betaald, betreft een gewoon gekocht keurmerk.

bij over ons wordt gesproken over een winkel in enschede, maar als ik de betaalgegevens nakijk, moet je betalen aan een bedrijf aan de andere kant van het land.

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Geplaatst: 13 okt 2016 16:07
door WinterL
Staan ook al op opgeletopinternet.nl

Betalen moet je inderdaad aan Itrade gate, gevestigd in Delft, of elders kom ik weer Aalsmeer tegen. Niet in Enschede inderdaad.

Eng zooitje als je het mij vraagt. @amsterdam2226 Krijg je wel antwoord via e-mail?

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Geplaatst: 13 okt 2016 16:20
door berndv
itrade Delft voor betaling, maar het kvk van deze shop komt uit bij itrade in enschede.

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Geplaatst: 24 nov 2016 17:56
door stofzuigertje
Vandaag mooie reclame voor Beamer gekregen in mail box, maar geen NL apparaat en korting voor matig Led beamer, leuk voor de sint en de klein kinderen maar de resolutie 240x320, ik verwacht dat met de lichtsterkte (zwakte) je nooit die 20.000 uren zult gebruiken die de lamp mee zou moeten gaan.

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Geplaatst: 08 mar 2017 19:37
door JurjenBulder
Mijn neefje van 10 jaar heeft in augustus 2016 een tablet gekocht bij vanoutlet.nl van zijn spaargeld

Al bij de eerste keer aan doen stond de batterij op 66% en binnen korte tijd was dit 40% en vervolgens viel de tablet uit en wilde hij niet meer aan.
We hebben gelijk de tablet teruggestuurd voor reparatie. Tegen oktober hadden we een andere tablet gekregen echter vertoonde deze vergelijkbare problemen. Wederom contact gezocht en teruggestuurd. Er werd aangegeven dat ze de tablet hadden getest en dat ze deze terugsturen, Deze was halverwege november terug en we constateerden dat er krassen op het scherm zaten.

Toen heb ik contact opgenomen en foto's meegestuurd. De tablet hebben we in de doos laten zitten. Bij vanoutlet gaven ze aan dat ze foto's van de doos wilden omdat ze bij PostNL hun schade gingen verhalen en dat ze niet eerder dan dat ze dat hadden voor ons de zaak zouden afhandelen. De doos was echter in goede staat dus aan PostNL kon het niet hebben gelegen maar goed ze konden het proberen. Ik heb tussendoor enkele keren gevraagd of ze al meer wisten en op een gegeven moment ook gevraagd of ze dit konden afhandelen met ons gezien mijn neefje zijn geld kwijt was en geen goede tablet had. Maar het duurde of 3 mails voor ze reageerden of ze kwamen met een excuus dat wij het niet op tijd hadden gemeld, dat het hun schuld niet kon zijn, dat ze eerst PostNL hun schade moest hebben vergoed, etc.

Al met al ben ik helemaal zat van ze maar ik blijf volhouden uit principe dat het geen service is en bovenal dat een tienjarig kind hier de gedupeerde is.
Ik ben nu meer dan 6 maanden aan het heen en weer mailen en ze antwoorden als het ze uitkomt en dan is het telkens ontwijkend of ons de schuld geven.

[Ongefundeerde beweringen door Moderator verwijderd]

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Geplaatst: 12 jul 2018 19:08
door Kneelapenstaartje
Echt een verschrikkelijke zaak
Ik ben al een jaar bezig om mijn geld terug te krijgen. De bestelling die ik gedaan had kwam na 3 maanden binnen, terwijl er stond:
Nu besteld.. Morgen binnen.
Nadat het naar mij verstuurd was bleek het niet de juiste te zijn en ik wilde hem niet meer omdat ik het product eerder nodig had. Dus wilde mijn geld terug en heb een gedeelte gehad. Ik heb tientallen mailtjes en telefoontjes gedaan en er word niet gereageerd.
Trap er niet in en blokkeer deze site en zijn zoveel betere.