Thevandermeij schreef:Sorry vergeten te vermelden SD beeld is de gewoon normaal zender.
dus de niet HD Nederland 1 zender
Volgens mij heeft bprosman je al voldoende uitgelegd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Thevandermeij schreef:Sorry vergeten te vermelden SD beeld is de gewoon normaal zender.
dus de niet HD Nederland 1 zender
Sterker nog , iedere niet weggeplamuurde rimpel zie je.die onderkin automatisch zou verdwijnen.
Dat lijkt mij sterk, bprosman is een kabelfan.Hij heeft niets uit gelegt hij probeert goed praten dat KPN geen HD beeld levert
Thevandermeij schreef:Beste iedereen,
Het gaat er niet om dat ik geen HD zenders heb en ja ik heb ik ook een Full HD tv.
Ga vanavond eens voetbal kijken bij de buren met UPC en ziggo.
als je dan thuis komt en KPN HD tv aan zet dan moet het duidelijk zichtbaar zijn.
Ik merk aan de reacties dat niemand de caputers bekijkt uit de eerste post.
caputers zijn fotos van het originele beeld bij u op het kastje onder de tv. dus het echte beeld.
Dus hier bij een screen shot van de caputer vergelijking waardoor het beeld verkleint is en dan nog is het verschil zichtbaar laat staan op een 32" tv of groter.
Je bedoelt waarschijnlijk CODECSje praat tegen iemand uit de Telecom wereld ik weet heel goed hoe alle technieken werken.
en ik wil jullie juist niet belasten met moeilijke termen als codex en compressie technieken.
Erwin uit Oosterhout schreef:Tevens heeft KPN het ook over superieur geluid. Dat is ook niet bij alle zenders het geval. Bij mij alleen opgemerkt bij Discovery HD.
Ze brengen het mooi, maar liever niet de kwaliteit die ze beloven.
Mooi beeld en geluid krijg je pas met een bluray speler of mediaspeler aan je TV. Niet met KPN.
Mijn excuus voor de typo's, In de opvolgende post die daarna komen heb ik het wel goed gespeld.bprosman schreef:Je bedoelt waarschijnlijk CODECSje praat tegen iemand uit de Telecom wereld ik weet heel goed hoe alle technieken werken.
en ik wil jullie juist niet belasten met moeilijke termen als codex en compressie technieken.![]()
Een Codex is een gebonden boek.
En je mag me er best mee vermoeien hoor.
Maar ons "strijdpunt" blijft.... jouw stelling is dat KPN niet levert wat ze beloven, mijn stelling is ze beloven nergens de hoogste resolutie te leveren en technisch gezien (resolutie) leveren ze HD TV.
Dat de kwaliteit van Ziggo / UPC hoger ligt dan wat KPN levert ben ik meteen met je eens.
Provider is Concepts ICT is ook overgenomen door KPN wij hebben gezamenlijk een deal gemaakt met ze voor een langere periode. Prijs is goed en de service ook.bprosman schreef:Of "Kraaienest" heeft geen KPN als provider, kan ook nog.
De consumentenbond heeft destijds contributie ontvangen van mensen die op aanraden van de consumentenbond een advocaat inschakelden die toen alle legiolease gedupeerden een enorm oor aangenaaid hebben.Bob Schurkjens schreef:Ik denk dat dat gewoon het placebo-effect is. Thevandermeij heeft uitvoerig uiteengezet dat KPN helemaal geen HD levert. Kan dus niet beter zijn dan kabel (niet dat ik verder een kabelfan ben).
Mensen laten zich graag een oor aannaaien. Zie de rest van dit forum.
http://webwereld.nl/nieuws/111710/consu ... kabel.html
Waarschijnlijk wel XS4All was vroeger ook goed, volgens mij hebben dit soort providers meer kennis in huis dan KPN. Het feit dat ze overgenomen zijn door KPN blijven dit soort bedrijven gewoon zelfstandig opereren.bprosman schreef:Concepts leverde al TV voor ze door KPN overgenomen werden, kan goed zijn dat zij andere signalen op de kabel zetten.