Pagina 3 van 13
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 18 jan 2004 23:33
door Gast
Zijn er nog UPC vrije gemeenten in Nederland? Wat zullen zij blij zijn zeg!
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 05 feb 2004 11:17
door Gast
NIKS IS GRATIS
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 06 feb 2004 02:21
door Gast
Daar draait het nou net om bij upc: niks is gratis, maar naar de servicedesk bel je wel voor niks.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 06 feb 2004 08:57
door Gast
Daar draait het nou net om bij upc: niks is gratis, maar naar de servicedesk bel je wel voor niks.
Goh, net alsnof alleen bij UPC niks gratis is.
- AH geeft gratis boodschappen
- friet haal je voor niks bij de friettent.
- je kunt in Nijmegen gratis parkeren
- D-Reizen, gratis mee ? naar Amerika ?
- krantje ? hier alstublieft, dagelijks gratis en voor niks op je deurmat !
- Hond ? Laat die belstaing maar zitten joh !!
- Huur ? Die betaal je ook niet, want de gemeente houd niet van geld.
Kortom, onzin !
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 06 feb 2004 08:58
door Gast_van_hierboven
belstaing = belasting.........................
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 06 feb 2004 14:42
door Gast_die_voor_niets_belt
We vragen niet het produkt gratis te leveren, het ging om de service!
- en ja, de AH filiaalmanager houdt gratis de deur voor je open
- en ja, de patatboer bakt de frieten gratis extra door
- en ja, de dienst parkeerzaken staat je gratis te woord om de zones te duiden
- en ja, het reisbureu kijkt gratis de beschikbaarheid voor je na
- en ja, de krantenbezorger stopt de krant gratis in de voordeur i.p.v. de groene bus bij het begin van de oprijlaan
- en ja, de belastinginspecteur stuurt je gratis een mutatieformulier bij het laten inslapen van je hond
- en ja, de woningbouwstichting komt gratis kijken naar je lekkende dak
Kortom, SERVICE, dat doorgestreepte woord tussen 'secure payment' en 'stornering' in de upc-dictionary of how to make money!!
En dan gaat het vooral om de telefoontjes die noodzakelijk zijn om problemen op te lossen die ze zelf veroorzaakt hebben, daarvoor moet je niet aangewezen zijn op een 0900-duur&langwachten nummer.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 06 feb 2004 16:04
door Gast
Dus jij wilt zeggen dat je als klant zijnde een gratis nummer wilt ipv die 0900-1580 ?
Ik als klant zou dat niet willen omdat je dan nog langere wachttijden krijgt (deze zijn inmiddels al lang niet meer....).
Dan krijg je van die mensen die gaan zeuren dat MSN het niet doet, mensen die verder geen aanspraak hebben en zin hebben om gewoon te bellen voor een gesprek, blabalba .....
Daardoor moeten kl met serieuze vragen langer wachten.
€ 0.10 p.minuut is de drempel voor mensen die niks te melden hebben.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 08 feb 2004 13:11
door Gast
Oja? Ga maar eens navragen bij je collega's van echte helpdesks, xs4all of demon of zo, hoe die daar dan mee omgaan. Die kunnen het namelijk WEL. En dat is zo gebeurd, want hun telefoon nemen ze WEL snel op. Hoewel.. ik denk dat ze er vervolgens een lange klus aan hebben om bij upc mannetjes en vrouwtjes tussen de oren te frotten wat het doel van de HELPdesk nou eigenlijk is. Als namelijk deze upc mannetjes en vrouwtjes het makkelijk zouden kunnen bevatten dan werkten ze daar, en niet hier. Het nivo van het standaard draaiboekje afwerken en dan maar alles opnieuw installeren is de ultieme standaard die bereikt kan worden, om maar helemaal te zwijgen over adequate afhandeling over abonnement- en financiële zaken waar per definitie al helemaal geen betrouwbare informatie over kan worden ingewonnen omdat jullie hiervan niet eens de gegevens kunnen inzien. En omdat je ook niet doorverbindt met opperwezens bel je voor dat soort zaken dus altijd voor niks. Jaja, je kan ook naar upc voor niks bellen!!
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 09 feb 2004 12:59
door Gast
Wel is onlangs gebeld naar upc? wachttijd is maar max 30 sec na het doorlopen van het menu.
En in 85% van alle gevallen ligt het probleem toch bij de KLANT
believer it or not. maar tis toch echt zo.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 10 feb 2004 01:31
door Gast
Nee, ik heb recent niet meer gebeld naar upc; Vroeg of laat dringt bij iedere klant het besef door dat je van je telefoontjes weinig wijzer bent geworden en dat de communicatie verder maar beter schriftelijk kan gebeuren. En doorgaans is dat weer een paar maanden voordat het besef doordringt dat het beter is met upc afscheid van elkaar te nemen. Beide fasen liggen al geruime tijd achter me.
En hoe lang het tegenwoordig duurt voordat een telefoon wordt opgenomen zal me eerlijk gezegd dikke worst zijn. Waar ik vaaglijk geïnteresseerd in ben is hoelang het duurt voordat het probleem is opgelost. En die 85% interesseert me ook al niet. Wat ik wel weet is dat dit percentage exact hetzelfde zal zijn als bij ISP's met een echte goede helpdesk. Of heeft upc soms als doelgroep het dommere segment van de bevolking?
Mijn advies blijft dus staan: ga daar eens kijken hoe een helpdesk er in de grote-mensenwereld uit ziet! Zal ik je het nummer geven van xs of demon?
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 10 feb 2004 23:00
door erg-gestresst
Gast
Gast
Geplaatst op 18 Jan 2004 23:33 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Zijn er nog UPC vrije gemeenten in Nederland? Wat zullen zij blij zijn zeg!
Zit in een essent gemeente, die is net zo erg. Toen ik nog in Amsterdam woonde had ik Chello. Ik ben enige maanden geleden verhuisd naar het noorden van het land. 2 maanden voor de verhuizing Chello opgezegd, maar UPC blijft gewoon doorgaan met rekeningen sturen. Na 4 maanden een deurwaarder aan de deur. Eindelijk van UPC af.
Toen had ik al internet van essent. Een proefabonnement. Na een maand ADSL genomen, krijg nog steeds rekeningen van Essent.
Dus denk niet dat ik blij ben dat ik niet meer in een UPC-gemeente zit.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 10 mar 2004 10:04
door Gast
sorry ,maar ik vind niet dat upc het beter doet,ben al ruim een jaar aan het vechten over een rekening van 15 euro die ik niet hoef en wil betalen aslleen hun systeem zegt van wel en de medewerkers bevestigen mijn mening nog een maand of twee en dan is upc helemaal in de ban hier
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 10 mar 2004 22:47
door Gast
Ja, met dit forum bereik je veel. Lekker zeuren over de service van de helpdesk. Lekker katten op de werknemers.... Pas als je er zelf gewerkt heb mag je wat zeggen over mensen die daar werken. Zelf werk ik niet bij UPC maar ik vind wel dat je iedereen met repect moet behandelen. Als je zoveel moeite met een bedrijf hebt, dan neem je daar geen of niet meer producten af. KPN is voor een ieder bereikbaar toch?
Nee, lekker zeuren met zijn allen...dat helpt.
Ik geloof ook dat het vaak de schuld van de klant zelf is als er problemen zijn. Ook ik heb " problemen" met UPC. Iets van een tijd terug maar ook IK heb daar schuld aan en niet alleen UPC.
Neem zelf eens verantwoordelijkheid zou ik zo zeggen en ga niet een medewerker afkatten omdat je je zin niet krijgt. Of omdat je niet hoort wat je horen wil. Ik heb wel voor een ander bedrijf op een callcenter gewerkt en mijn ervaring is dan ook dat wanneer een klant ongelijk krijgt dat de agent automatisch dom is.... Jaaaaa, dat is een slimme opmerking!!!!
UPC is sterk verbeterd de laatste tijd.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 11 mar 2004 08:50
door Gast
En waarom zouden ze juist die mensen eruit moeten gooien?
Ervan uitgaande dat ze daar werken.
Of zou het kunnen zijn, dat ze gewoon tevreden zijn en genoeg hebben van dat gezeik van jaren geleden?
Er zijn mensen op deze fora, die het nog steeds hebben over de problemen, die ze zoveel jaar geleden hebben gehad.
Niemand vraagt of die problemen er nog steeds zijn.
Nee, want er zou maar naar buiten komen, dat het probleem is opgelost door UPC. Kom nou, dat kan natuurlijk niet.
Als ze daar daadwerkelijk werken, dan vind ik het juist netjes, dat ze voor hun bedrijf opkomen.
Welke mensen doen dat nou? De beste werknemers.
De reactie zal wel weer zijn, dat ik voor UPC werk en ze mij eruit moeten gooien.
Dat riedeltje hebben we nou wel gehoord. Zet eens een nieuwe plaat op. Deze blijft hangen.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 11 mar 2004 09:28
door Gast
Nou Gast, ik kan je verzekeren dat de problemen nog zijn opgelost met UPC. Ik zit nog steeds achter UPC aan om factuurproblemen op te lossen. Toevallig een collega van mij ook. Een vriend van mij ook. Kortom nog niet alle problemen zjin opgelost. Ik spreek uit ervaring.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 05 apr 2004 20:55
door Gast
Klagen helpt wel! Voor de gemoedsrust... Ik heb nu al bijna 4 jaar chello, maar het is nog nooit naar behoren geweest! Ik heb momenteel 151 Kbit/s terwijl ik max 1500 zou moeten kunnen halen. Die brutale knapen die bij de helpdesk werken zeggen dat alles goed is met het modem en dat ze een monteur lang kunnen sturen, echter als hij constateert dat de verbinding wel goed is... mag ik de voorrijkosten betalen! Belachelijk! Ik kan sinds kort ook ADSL nemen, maar dat heeft nu waarschijnlijk geen zin meer helaas! Dat wilde ik even kwijt...
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 06 apr 2004 11:23
door raider962
Het gaat de laatste tijd wel beter bij UPC, de snelheden zijn aanzienlijk de lucht ingegaan. Ik vind het nu wel oke.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 07 apr 2004 00:15
door Gast
Typisch een reactie van uPc, zeggen dat de klant ongelijk heeft omdat ze zelf niet weten waar ze het over hebben.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 07 apr 2004 08:43
door Gast
Ik zou in dit geval graag een reactie zien van degene, die de posting had gedaan van 151 Kbit/s.
Dan weten we het zeker.
Ik heb gisteravond (rond 7 en 8 uur) meerdere malen de speedtest gedaan en zonder dat ik alles aan had (emule, kazaa, andere pc's), had ik een downloadsnelheid van 1100 Kbit/s, waar 1500 Kbit (ik zit nog voor de verhoging) geboden wordt.
Dat vind ik niet slecht gezien het tijdstip.
Waarschijnlijk ga ik eind deze maand omhoog in de snelheid en dan zullen we eens zien, wat het dan wordt.
Ik ben in ieder geval tevreden.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Geplaatst: 07 apr 2004 12:14
door hoffie
Welke vreemde dakhaas zegt er dat upc beter is geworden????????????
Mijn internet verbinding knalde er voor de 3e keer in een week uit, en op mijn vraag of ik al mijn vakantiedagen voor upc moest bewaren om op de monteur te wachten krijg je dan het antwoord dat je niet moet zeuren, en dat je niet moet denken dat je iemand van het koninklijk huis bent.... Nee dat de klant geen koning is bij UPC was ik al wel achter, maar bij de helpdesk bevestigen ze dat dan ook nog eens......
Daarnaast krijg je nu 2,5 maand geleden een mailtje dat chello sneller wordt..... jajaja wordt ooit wel eens sneller, maar de medewerker die er voor moet zorgen zal wel ziek zijn of zo, want vervolgens is het 2,5 maand stil..... is ook dus gewoon weer een zoethoudertje dus van chello om te voorkomen dat de mensen overstappen naar ADSL........
Chello tijd om te stoppen