Pagina 3 van 4

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 01 apr 2019 16:09
door gosewijn
feenstramede schreef:
01 apr 2019 16:01
Beste meneer, mevrouw Gossewijn,

Het kan soms voorkomen dat de service en dienstverlening tekort schieten. Iedereen herkent de uitspraak ‘Waar mensen werken, worden fouten gemaakt’. Wij werken er hard aan om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Wij staan open voor feedback en streven ernaar om iedereen zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. De werkelijkheid is dat wij altijd ons e-mailadres achterlaten, maar 9 van de 10 klanten nemen geen contact met ons op om tot een oplossing te komen.

Heb ik u zo voldoende geïnformeerd?

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare

Helder , dank voor uw antwoord.

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 01 apr 2019 23:52
door Theotrucker
Gelukkig komt hier heftige feedback binnen. Dan kunnen we dit gezamenlijk met zijn allen beoordelen.

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 23 okt 2019 21:44
door Vermeerre
Vandaag zou de onderhoudsmonteur langs komen volgens de gemaakte afspraak.
De afspraak was tussen 12.30 en 15.00 uur.
Om 15.15 maar eens gebeld waar de monteur bleef.
De medewerkster zou het gaan uitzoeken na een kort gesprek.
Ong 5 min later wordt de telefoon erop gegooid.
Dus maar weer terug bellen.
Deze medewerkster kon mij vertellen dat de afspraak door hun geannuleerd is.
Zonder ons hierover te berichten ( dit is al de 3de keer in de periode dat wij met Feenstra een contract hebben ).
Deze medewerkster zou direct naar de planning gaan om te kijken wat ze kon doen en daarna mij direct terug bellen.
Ze heeft alleen niet verteld welke dag ze mij zou terug bellen.

Vind de communicatie en hoe ze met klanten omgaan niet heel professioneel.

Zal voortaan mijn betaling ook maar annuleren zonder redenen !!

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 23 okt 2019 22:30
door scontra
Vermeerre schreef:
23 okt 2019 21:44
Vandaag zou de onderhoudsmonteur langs komen volgens de gemaakte afspraak.
Feenstra het was nooit wat, het is nog steeds niets en het zal nooit een service gericht bedrijf worden, ook niet nu Vattenfall daar aan de touwtjes trekt, de cultuur van een onderneming verander je niet zo zomaar even!
Zo snel als maar kan opzeggen en een nieuw onderhoudscontract afsluiten bij een plaatselijke installateur, dat is het enige wat u redelijkerwijs kunt doen.

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 23 okt 2019 22:49
door gosewijn
Belt u het landelijk nummer of het nummer waar Feenstra zit . Ik bel altijd naar venraij , dat is de dichts bij zijnde , nooit geen problemen .

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 23 okt 2019 22:52
door Lady1234
Dus blijkbaar altijd problemen? :lol:

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 23 okt 2019 22:57
door gosewijn
Die Lady toch, klokje van 7 uur is allang geweest hoor . :D Geen problemen met Feenstra ,wel met de ketel , speciaal geval

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 23 okt 2019 23:01
door Lady1234
Ach ja, NOOIT GEEN problemen.

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 24 okt 2019 10:05
door scontra
gosewijn schreef:
23 okt 2019 22:57
Die Lady toch, klokje van 7 uur is allang geweest hoor . :D Geen problemen met Feenstra ,wel met de ketel , speciaal geval
Slecht onderhoud ?? Zeer aannemelijk bij Feenstra ! Speciaal geval, laat me niet lachen. :mrgreen:

:idea: Haal er eens een echte CV_installateur bij !

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 24 okt 2019 12:06
door gosewijn
scontra schreef:
24 okt 2019 10:05
gosewijn schreef:
23 okt 2019 22:57
Die Lady toch, klokje van 7 uur is allang geweest hoor . :D Geen problemen met Feenstra ,wel met de ketel , speciaal geval
Slecht onderhoud ?? Zeer aannemelijk bij Feenstra ! Speciaal geval, laat me niet lachen. :mrgreen:

:idea: Haal er eens een echte CV_installateur bij !
Dus jij weet welke ketel ik heb . Knap . Ik kan je vertellen dat er maar weinig monteurs zijn die deze ketel kunnen en mogen repareren.

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 24 okt 2019 12:30
door Lady1234
Toch hopelijk niet dat brandgevaarlijke ding van Kassa?

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 24 okt 2019 12:36
door gosewijn
Verkoopt die cv ketels dan ?. :roll:

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 24 okt 2019 12:51
door Theotrucker
Laten we blij zijn dat er iemand gevonden is die tevreden met Feenstra is. Weer eens iets anders.

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 19 dec 2019 18:41
door jesson
Ik heb meer dan een jaar geleden mijn contract opgezegd en ze blijven maar geld van mijn rekening halen omdat er een afkoopsom betaald moet worden van € 70,- die ik gewoon bereidt ben om te betalen. Echter sturen ze maar geen rekening. Na tientallen telefoontjes blijven ze maar geld van mijn rekening halen en willen ze geen rekening sturen.

Een partij die apparatuur levert wat niet functioneert.
Een stugge partij die niet bereidt is om tot oplossingen te komen.
Met het personeel valt geen afspraken mee te maken en is nalatig.

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 22 dec 2020 12:38
door Herwig
Feenstra vervangt 2x een stromingssensor in mijn Nefit-ketel binnen een jaar en lost dit met Nefit op. Prima dus. Vandaag gaat de sensor voor de 3e keer in 2 jaar opnieuw kapot en zit ik weer zonder warm water. In de 1e plaats natuurlijk zeer slecht van Nefit. Maar Feenstra maakt het nog bonter. Ik heb ze gebeld en kreeg een telefoontje dat ze pas volgende maand konden komen. Geen monteurs en u heeft geen onderhouds-abonnement. Als u dat wel had gehad dan waren we binnen 24 uur bij u geweest...... Ze hebben dus wel monteurs, maar willen dat ik een abonnement afsluit. Naar mijn idee chantage cq pressie uitoefenen om klanten forceren om een abonnement af te sluiten en dat is schandalig. Ik raad dan ook iedereen af om zich met Feenstra in te laten.

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 11 apr 2022 20:55
door RonaldMKN
Niet alleen Feenstra is als installateur niet onbesproken . Trek Van dijnssen uit Breda of Van Dorp uit Zoetermeer eens na . Zelfde concept.

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 13 sep 2023 16:20
door Olivier666
Ik ben al ongeveer 8 jaar tevreden klant bij Feenstra. En mijn wasmachine staat al 8 jaar lang onder mijn CV-Ketel. Nooit een probleem geweest altijd onderhouden. Echter 2 jaar terug kwam er opeens een monteur (vrij kleine man) die alleen onderhoud zou plegen als er geen wasmachine stond.

Ik heb toen Feenstra gebeld deze vertelde een nieuwe afspraak te maken. Nieuwe afspraak gemaakt. Probleem opgelost.

Echter

Nu zijn we 2 weer jaar verder en doet zich wederom het zelfde probleem voor. Echter is het nu zo dat ik volgens de planning de Wasmachine weg moet halen. En dit eerder is aan gegeven. Ik heb meerdere keren gevraagd om bewijs dat mij die gemaild of toegestuurd is niets ontvangen.
Daar naast werd als reden door de onderhoudsmonteur als door de planner gesproken over ARBO regelgeving dat er niets onder de CV-Ketel mag staan. Echter deze argumentatie van de arbo wet bestaat niet.
In de ARBO wet gaat het alleen om een veilige situatie de er moet zijn deze is er.
Tevens de redenen dat ik de Wasmachine niet weghaal is ook omdat die dan 3 meter naar voor geschoven moet worden om er langs te kunnen.

Daarnaast zijn er 1000de situaties in Amsterdam waar CV-ketels of boven keuken of zelfs boven badkamer meubels hangen.

Toen heb ik jullie 2 voorstellen gedaan.
Ik zelf zie nu helaas nog maar 2 oplossingen.
1. Jullie komen nog een keer service doen (wasmachine blijft staan waar die staat) daarna word het service contract ontbonden.
2. Jullie betalen mij de service kosten (+/-540) vanaf november 2021 terug tot vandaag en het contract word ontbonden,-.

Deze zijn beide niet serieus genomen.
Daardoor zie ik geen andere reden dan de degeschillencommissie in te schakelen.

Als je een contract hebt met feenstra kan je de degeschillencommissie niet inschakelen wat toevallig allemaal in voordeel van Feenstra.

Mvg,


Olivier

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 13 sep 2023 16:40
door J. Deltoer
Olivier,
Twee jaar feleden was het geen probleem voor u de wasmachine weg te halen en nu wel? En u betaalt 540 euro servicekosten in 2 jaar? Serieus?
Mvg
Lancelot

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 13 sep 2023 16:40
door juliomariner
Denk niet dat u een sterke zaak hebt. Feenstra wil de overeenkomst wel nakomen maar u geeft ze niet de gelegenheid ervoor.
De Arbo regels kunnen aangepast zijn zodat ze nu het onderhoud niet zo mogen uitvoeren. Daarnaast: stel er lekt tijdens het onderhoud water uit de ketel in het electrische deel van de wasmachine, wie is daarvoor aansprakelijk? Ik snap dat Feenstra dit risico niet wil lopen.

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Geplaatst: 13 sep 2023 16:53
door Lady1234
Mijn wasmachine staat ook onder mijn cv ketel en er wordt gewoon onderhoud aan gepleegd. Maar wel door een echte verwarmingsmonteur en niet door die kneuzen van Feenstra.