Ik snap je klaagzang niet.ebakker6 schreef:Kokka en alle andere reacties;kokka schreef:@ebakker6,
heb je ondertussen al met KPN gesproken?
Ik heb vanmorgen met KPN contact gehad; kan alleen maar zeggen dat het heel teleurstellend is. Je krijgt met een helpdesk contact die afgetraind is om bepaalde zinnen en procedures te vertellen. Met andere woorden; u bent verantwoordelijk voor uw telefoon en onze computer heeft gemeten dat u zo ontzettend veel data heeft verbruikt. Voor 1600 euro aan sms jes verstuurd/ontvangen.. en dus bijna dag in dag uit op mijn telefoon gezeten om filmpjes te kijken.. Kan er zoiets zijn als een virus in je telefoon? Je gaat vanalles denken maar wat ik het ergste vind; ik ben niet naief, heb een datablokkade ingesteld jaren geleden, heb in de kpn alles laten uitschakelen en dan word je zo bestolen.. Je word totaal niet beschermd als consument en krijgt geen normale gesprekspartner aan de telefoon. Je mag een klachtenbrief insturen en dan dagen wachten op een antwoord.. De enige zekerheid die je nu hebt is dat je zo'n enorme rekening hebt, niet meer weet wat je nu moet beginnen en de kpn bedankt je klantentrouw op deze manier! Er word veel gezegd en geschreven over klantenbescherming, en als je de (social) media opzoekt, zijn ze uiteraard heel meewerkend en coulant. Loop al dagen te duizelen van ongeloof. Inmiddels de Opta, ombudsman, kassa en radar gebeld/gemaild. Ik weet het niet meer..
Je hebt je probleem hier voorgelegd en adviezen gekregen, volg die dan op.