LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziekenvervoer ivm begrafenis

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
F.van Holten

Re: Ziekenvervoer ivm begrafenis

Ongelezen bericht door F.van Holten »

renegade66 schreef:Deze mensen denken blijkbaar van wel jolijn.
Dit zijn de mensen die altijd en iedereen de grond in willen trappen.
Ongeacht wat er gevraagd wordt.
Dit zijn mensen die altijd alles goed doen en nooit iets meemaken.

Sorry, er wordt door mij niemand de grond "ingetrapt", de vraag werd verschillende keren netjes door meedere gesteld of familie/vrienden, niet voor vervoer konden zorgen, en daar werd niet op gereageerd.
De verzekeraar betaald niet. Zodoende.
Lijkt mij geen vreemde vraag, en er werd totaal niet getrapt of een onvertogen woord gebruikt, zoals u beweerd.
Jammer van u stelling.
Laatst gewijzigd door F.van Holten op 22 feb 2013 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.

F.van Holten

ruud_a schreef:zou je als je een onderdeel van iemand boven de 65 krijgt ingenaaid een gedeelte van de AOW van de donor kunnen eisen?

@Ruud

Wat een humorloze grap, ik kan hier het nut niet van inzien, u wel ??

A.niem

Ongelezen bericht door A.niem »

F.van Holten schreef:Sorry, er wordt door mij niemand de grond "ingetrapt", de vraag werd verschillende keren netjes door meedere gesteld of familie/vrienden, niet voor vervoer konden zorgen, en daar werd niet op gereageerd.
De verzekeraar betaald niet. Zodoende.
Lijkt mij geen vreemde vraag, en er werd totaal niet getrapt of een onvertogen woord gebruikt, zoals u beweerd.
Jammer van u stelling.
Marten27 schreef:Maar goed als u het echt geïnteresseerd bent, ja ik ben alleenstaand, ik ben diabeet dus blijf chronisch ziek en ik krijg het vervoer heel moeilijk geregeld. Over een week of twee ben ik weer prima instaat om op m'n eigen benen te staan, maar ik heb nu een probleem. Ik waardeer de adviezen van de mensen enorm. Maar natuurlijk ben ik vanaf het moment dat mijn vader overleed op allerlei mogelijke manieren proberen vervoer te regelen via vrienden of familie.
Daar is al op gereageerd door TS op 21 feb 2013 10:29 . 1 keer lijkt mij voldoende.

F.van Holten

@A.niem

Verkeerde reactie
Het ging over de beschuldiging van "trappen"
Leest u a.u.b even het topic terug.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

F.van Holten schreef:
ruud_a schreef:zou je als je een onderdeel van iemand boven de 65 krijgt ingenaaid een gedeelte van de AOW van de donor kunnen eisen?

@Ruud

Wat een humorloze grap, ik kan hier het nut niet van inzien, u wel ??
dat hangt waarschijnlijk van je gevoel van humor af en hoe je dingen op wilt vatten

voorlopig kijk ik naar een topic, waarvan ik me sterk afvraag of het wel serieus is, of dat het een topic is om het forum bezig te houden
daar zijn er naar mijn mening al diverse van langs gekomen [nee ik ga ze niet terugzoeken]
net geopereerd, vader overleden en alleen maar praten over de vergoeding van kosten
als je ziek ligt te zijn na een transplantatie heb je naar mijn mening wel wat anders aan je hoofd [of een andere plek van je lichaam] om je zorgen over te maken dan je zorgen te maken over de prijs van een taxirit
en als je naar een begrafenis van je vader wilt dan ga je gewoon en maakt je over de kosten pas later zorgen

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Het openingsbericht bevat inderdaad niet zozeer een klacht of een vraag, maar meer een stelling (Ik vind dat...). Het komt een beetje hypothetisch over.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

marten27 schreef:Nee, ik hoef niet liggend vervoerd te worden
Is taxi-trein-taxi een mogelijkheid ?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Denk dat de vader (gezien de vraagstelling-tijdsbestek) nu wel is gecremeerd.

F.van Holten

Daarom denk ik dat marten27 nu wel wat rust kan gebruiken,
Voor mij topic gesloten.

Gesloten