LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over restaurant Onze Wereld in Oirschot

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
weetnietveel

Re: Klacht over restaurant Onze Wereld in Oirschot

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Goed gedaan kevin!
Je kunt alvast je geld terug vragen, maar ik denk dat je beter even kunt wachten op een reactie van discriminatie.nl Veel succes!

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

weetnietveel schreef:Goed gedaan kevin!
Je kunt alvast je geld terug vragen, maar ik denk dat je beter even kunt wachten op een reactie van discriminatie.nl Veel succes!
Tegensprekend advies. Alvast geld terug vragen en beter even wachten op...

dekker71

Ongelezen bericht door dekker71 »

Yesterday we went there, the owner is on holiday, so the chef is in charge of everything during the period. He is very rude and impolite. My friend took a photo and he jumped to her said: if you dare to take another one, I will through you out of the restaurant. In the restaurant there is nowhere as iI can see mentioned forbidden to make photos. Even there was a one, if guest doesn't see it , you can mention in a friendly way to point out. When I told him, he said: I don't care what you think.
Because of THE CHEF's horrible and disgusting attitude, that brings the rest part of the restaurant with no value.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

wat een drukte over niets, ik zou als zaak ook niet graag foto,s van m,n keukens laten maken zonder te vragen door een jongen van 16 j, heeft niets met discriminatie te maken :wink:

weetnietveel

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Als je dat niet wilt moet je dat duidelijk aangeven bij binnenkomst, dan voorkom je dit soort toestanden. Kan mondeling, maar makkelijker is het als je dat ook schriftelijk doet.

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met TS afgelopen is, maar dat zullen we wel nooit meer horen denk ik.
En Har06, ik volg je opmerking niet zo. Wat is er op tegen als je tijdens het uit eten gaan een foto maakt van je bord? Maakt niet uit of je 8 of 88 of 356 jaar bent, moet gewoon kunnen. En anders moeten ze maar duidelijk bij de ingang vermelden dat het verboden is om foto's te maken. Maar mij is wel duidelijk dat ik nooit meer ga eten bij een restaurant dat zo met de gasten omgaat.

tenormin

Har06 schreef:wat een drukte over niets, ik zou als zaak ook niet graag foto,s van m,n keukens laten maken zonder te vragen door een jongen van 16 j, heeft niets met discriminatie te maken :wink:
Wat is er dan op tegen? Ken genoeg restaurateurs die het wel leuk vinden en de foto zelf nemen als alle mensen er graag op willen staan/zitten.

Grard

Ongelezen bericht door Grard »

Schandalige houding van deze 'eigenaar'. Ik ken het restaurant wel. We komen er bijna maandelijks. Over het geheel is het er niet slecht maar wat ze met jullie hebben gedaan getuigd niet van goed gastheerschap. Voor ons reden om hier niet meer naar toe te gaan. In Biest Houtakker zit ook een wok showrestaurant en dat is m.i. stukken beter en netter.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Stel je niet zo aan! Als jullie er bijna maandelijks komen weet je dus hoe het er aan toegaat en laat je je niet door een bericht van bijna een jaar oud, in de maling nemen.

Drie berichtjes in 7 1/2 jaar...het zou wat....

tenormin

Grard schreef:Schandalige houding van deze 'eigenaar'. Ik ken het restaurant wel. We komen er bijna maandelijks. Over het geheel is het er niet slecht maar wat ze met jullie hebben gedaan getuigd niet van goed gastheerschap. Voor ons reden om hier niet meer naar toe te gaan. In Biest Houtakker zit ook een wok showrestaurant en dat is m.i. stukken beter en netter.
Dus hiervoor was het niet slecht en door dit oude bericht ga je er niet meer naar toe? Ik ga ergens niet meer naar toe als ik het zelf heb meegemaakt, niet als ik iets lees wat mij niet is overkomen. Zou dan bijna wensen dat het "nieuwe" Biest Houtakker restaurant niet te (vr)eten is.

Gesloten