trail46 schreef: Voorbeeld.Alles-in-1 Horizon TV met 60 Mb €
54,95
- Horizon TV Standaard
- 60 Mb Internet
- Bellen
- Kabel TV en Radio
Nadeel is wel dat ze nummerweergave rekenen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
trail46 schreef: Voorbeeld.Alles-in-1 Horizon TV met 60 Mb €
54,95
- Horizon TV Standaard
- 60 Mb Internet
- Bellen
- Kabel TV en Radio
Dit heeft niks te maken met de vraag van de topicstarter.ciske schreef:trail46 schreef: Voorbeeld.Alles-in-1 Horizon TV met 60 Mb €
54,95
- Horizon TV Standaard
- 60 Mb Internet
- Bellen
- Kabel TV en Radio
Nadeel is wel dat ze nummerweergave rekenen
denmar schreef:
Dit heeft niks te maken met de vraag van de topicstarter.
Omdat je dan beter een nieuw topic kan openen over de absurde beltarieven bij upc buiten het pakket van vast bellen, dus als je gewoon een keertje belt betaal je nog meer als een duur betaalmiddel.ciske schreef:denmar schreef:
Sho what?
wederom heb je het weer verkeerd ciske, ga een leuke andere hobby zoeken.denmar schreef:Omdat je dan beter een nieuw topic kan openen over de absurde beltarieven bij upc buiten het pakket van vast bellen, dus als je gewoon een keertje belt betaal je nog meer als een duur betaalmiddel.ciske schreef:denmar schreef:
Sho what?
Een nieuw topic is dan wat overzichtelijker, vindt ik althans.
Zeg wijsneus, je zit er helemaal naast, 1,15 betaal ik voor nummerweergaveNummerweergave van UPC is gratis
toch handig die service van UPC, je weet wie aan de phone is, soms neem je de phone niet aanciske schreef:Zeg wijsneus, je zit er helemaal naast, 1,15 betaal ik voor nummerweergaveNummerweergave van UPC is gratis
Har06 schreef: toch handig die service van UPC, je weet wie aan de phone is, soms neem je de phone niet aan
Dat is vreemd want nummer weergave is wel degelijk gratis. Het word wel eerst berekend maar ook gelijk weer verrekend, zie deel van mijn factuur. Eerst 3 keer €1.15 en daarna -3.45.-ciske schreef:Zeg wijsneus, je zit er helemaal naast, 1,15 betaal ik voor nummerweergaveNummerweergave van UPC is gratis
trail46 schreef:Dat is vreemd want nummer weergave is wel degelijk gratis. Het word wel eerst berekend maar ook gelijk weer verrekend, zie deel van mijn factuur. Eerst 3 keer €1.15 en daarna -3.45.-ciske schreef:Zeg wijsneus, je zit er helemaal naast, 1,15 betaal ik voor nummerweergaveNummerweergave van UPC is gratis
Nou wijsneus 2, het is toch echt gratis,ciske schreef:Zeg wijsneus, je zit er helemaal naast, 1,15 betaal ik voor nummerweergaveNummerweergave van UPC is gratis
wijsneus 3, ik had mijn fout al toegegevenolaf79 schreef:
Nou wijsneus 2, het is toch echt gratis,
http://www.upc.nl/bellen/vaste_telefoon ... rweergave/
Met nummerweergave kunt u zien wie er belt voordat u de telefoon opneemt. Het nummer
verschijnt op uw display van uw telefoontoestel of nummermelder. Zo komt u nooit voor verrassingen te
staan!
Nummerweergave van UPC is gratis.
zo is het maar net een + en een - = zerociske schreef:wijsneus 3, ik had mijn fout al toegegevenolaf79 schreef:
Met nummerweergave kunt u zien wie er belt voordat u de telefoon opneemt. Het nummer
verschijnt op uw display van uw telefoontoestel of nummermelder. Zo komt u nooit voor verrassingen te
staan!
Har06 schreef:zo is het maar net een + en een - = zerociske schreef:wijsneus 3, ik had mijn fout al toegegevenolaf79 schreef:
staan!