Nee hoor, daar stond namelijk dat het ziekenhuis na onderzoek van bloed en röntgenfoto moeder ontslagen heeft.vogels schreef:Ja, dat was al duidelijk vanaf de openingspost!VioletPrue schreef:Ja kijk, als dat nu in de eerste post had gestaan.....dit verandert de boel!jursan schreef:De status is nu zo dat huisarts gezien is. Huisarts heeft de papieren bekeken die mn moeder vanuit het Franse ziekenhuis mee gekregen heeft. Daaruit bleek duidelijk dat ze nog lang niet ontslagen had mogen worden. Lang verhaal kort... mn moeder wordt (nu wel) opgenomen in t Rijnland ziekenhuis op de quarantaine afdeling voor verdere behandeling. Waarom ze nu wel opgenomen wordt door t Rijnland? ik weet het niet! Wellicht heeft t ziekenhuis nu ingezien dat er een fout gemaakt is. Dan zijn ze in ieder geval groot genoeg om dit toe te geven en te handelen. Is ook wat voor te zeggen!
Hoewel ik soms verbaasd sta over enkele reacties, wil ik u allen hartelijk danken. Mn moeder ligt nu veilig in een ziekenhuis om behandeld te worden.
Nu blijkt dus dat moeder wèl medisch gezien opgenomen had moeten worden, kan ik me uw boosheid zeker voorstellen.
Ik hoop dat u ook mijn reactie nu begrijpt, uw informatie was dus niet volledig.
Niet dat achteraf gebleken is, dat zij in quarantaine moest.
Dus niet zo lekker demonstratief gaan lopen schoppen Vogels.