Goedemiddag geachte Radar-redactie en geachte Forum-lezers,
Sinds mijn schrijven dd 03-01-2014 aan info-TrosRadar over KPN-+Incassobureau Lindorff heb ik niets meer van Lindorff gehoord dan de afspraak-betaling van Euro 50,- per maand t/m September 2014 waarna het dan Euro 100,- p/mnd gaat worden. Iets waar ik nog over denk HOE dat dan te realiseren met een magere IOAW-uitkerinkje..?? Ik had KPN al één en ander verzocht betreffende een gedetailleerde specificatie v.d. volgens KPN gedane gesprekken zodat ik DAT met de-door-mij-zorgvuldig-bijgehouden+opgeslagen+op CD gekopieerde gesprekken+chats per telefoon of chat-credits kan vergelijhken. Want ik wilde niet voor verrassingen komen te staan met mijn armoedige Uitkeringsbudgetje. Edoch kreeg ik GEEN overzicht hiervan en betaal ik als "doJan" nog steeds ZONDER de reeds verscheidene keren verzochte gedetailleerde specificatie van betreffende rekening. Want ik vond die ABSURD hoog uitgevallen en terugrekenend zouden ze per berichtje wel minimaal Euro 5,- tot Euro 9,- gaan kosten!? Maar wat MOET je nou hiertegen kunnen doen..!!???
Nu heb ik en andere mobiele SIM-only aangeschaft bij T-mobile. En u raadt het al: de Kosten zijn ONDANKS dat ik zoveel mogelijk berichten verstuur via ingekochte credits, TOCH NOG sneller exorbitant gaan groeien via DAT nieuwe SIM-only mobile-nummer!? Op mijn tot 4 x toe verzochte aandringen voor een gedetailleerde specificatie van betreffende MOBIELE nummer (=ik houd ALLES bij van wat ik verbel of verzend via credits namelijk..!!) werd gezegd een notitie van mijn verzoek te noteren en daar bleef het bij. NOOIT wat hierover ontvangen v.w.b. de verzochte specificatie van 2 facturen waar het om ging!!?? Niet alleen ergernis ten top, maar verbijtende ongerustheid v.w.b. enige betrouwbaarheid van financiële "wandelgangen" van T-mobile namelijk.
Ten EERSTE: De jongeman aan de lijn wist mij al te vertellen dat over 3-4 maanden er NOG een rekening zou komen van Euro 500,- MINIMAAL!? En DAT in het vooruitzicht notabene!? Dus werd ik een klein beetje 'boos' omdat ik 'gevoelde' dat hier iets héél erg NIET PLUIS was met T-mobile dan! Dus daarom andermaal om die gedetailleerde specificaties verzocht van betreffende opgegeven MOBIELE nummer, wat naar men zei ook genoteerd werd ter behandeling ervan. Ik heb hierover beslist GEEN GOED GEVOEL en vraag me af of ze denken een oude man aan de lijn te hebben die ze toch wel wat wijs kunnen maken en gemakkelijker "doelgericht" (=sorry voor de verdachtmaking"..) als slachtoffer kunnen 'ten-gronde-dopen' op financieel gebied..!!???
Als men mij zag, kon men constateren dat ik eruit zie als een vitaal getraind persoon qua uiterlijk van rond de midden of tegen eind 30 jaarige leeftijd, terwijl mijn calenderleeftijd toch duidelijk uit 1951 is!
TEN TWEEDE: Hier is iets GOED MIS met T-mobile, en nu heb ik vanmiddag Intrum Justitia aan de lijn gehad over de 'sommering' die ze me toezonden op JONGSTLEDEN vrijdagmiddag (=per post binnen..), mèt het ultimatum dat ik VOOR de 1e Juli (=morgen..) moest reageren voor een AF-betalingsregeling via hun. Intrum Justitia had de 'zaak' overgenomen... Ik heb ze mijn hele verhaal uitgelegd en ook dat ik T-mobile op de hoogte had gesteld (=via [email protected]..) over de reeds gedane afbetalingen via internet-bankieren door mijn persoon vanaf Maart 2014 over Februari 2014 ad Euro 50,- per maand en wel o.v.v. hun Kenmerk en de betreffende factuurnrs+ wèl blijven sommeren elke maand en NIET reageren op reeds gedane maandelijkse AFbetalingen + géén ènkele taal noch teken van énige "MOBIELE" specificatie! ((ZIE vervolg-1))
Voor reacties: [email protected]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile: Accu erg snel leeg?
-
-
Re: T-Mobile: Accu erg snel leeg?
VERVOLG-1:
Ik moet rond zien te komen van soms slechts Euro 30,- tot Euro 50,- per maand en zit behoorlijk zwaar (=ben ook afhankelijk v.d. VoedselBank..), waarbij een spiegeleitje bakken vaak een warme maaltijd inhoudt. Daarbij houd ik gedisciplineerd extra zware trainingen bij om mijn maag (=tegen honger!!) "klein" te houden... Maar mijn machteloze "ergernis" GROEIT over "gevoelsmatige" overtuigingen dat mij groot versluierd financieel "onrecht" wordt aangedaan... Waar kan ik in Godsnaam hiermee daarover 'tenSTRIJDE' trekken om uiteindelijk de hele zaak "op-te-helderen"...??? Ik werk 20 uur per week (=smorgens..) voor behoud van uitkering...en ondanks dat het werk VèR beneden mijn niveau en ervaringen ligt, heb ik er "vrede" en plezier in, want 'regelmaat' IN mijn leven is er wèl mee gemoeid en gebaat gelukkig. Maar HOE en WAAR moet ik zijn om mijn specificatie-verzoek te kunnen op-eisen van T-mobile..??
NOTABENE: Het enige wat ik na 3 maanden kreeg, was een korte 3-regels-specificatie van mijn VASTE telefoonrekening, waar alles normaal mee IS, terwijl ik mijn MOBIELE nummer opgaf hetwelk dit alles betrof qua verzoek. WAT IS DAT VOOR "SCHIJNVERTONINGS-SPEL" wat T-mobile opvoert..!?? Word ik "vermeend-OPGELICHT' door T-mobile's medewerkers of één ervan..!!??
HELP..!! alsjeblieft..!!??
Voor reactie: [email protected]
Ik moet rond zien te komen van soms slechts Euro 30,- tot Euro 50,- per maand en zit behoorlijk zwaar (=ben ook afhankelijk v.d. VoedselBank..), waarbij een spiegeleitje bakken vaak een warme maaltijd inhoudt. Daarbij houd ik gedisciplineerd extra zware trainingen bij om mijn maag (=tegen honger!!) "klein" te houden... Maar mijn machteloze "ergernis" GROEIT over "gevoelsmatige" overtuigingen dat mij groot versluierd financieel "onrecht" wordt aangedaan... Waar kan ik in Godsnaam hiermee daarover 'tenSTRIJDE' trekken om uiteindelijk de hele zaak "op-te-helderen"...??? Ik werk 20 uur per week (=smorgens..) voor behoud van uitkering...en ondanks dat het werk VèR beneden mijn niveau en ervaringen ligt, heb ik er "vrede" en plezier in, want 'regelmaat' IN mijn leven is er wèl mee gemoeid en gebaat gelukkig. Maar HOE en WAAR moet ik zijn om mijn specificatie-verzoek te kunnen op-eisen van T-mobile..??
NOTABENE: Het enige wat ik na 3 maanden kreeg, was een korte 3-regels-specificatie van mijn VASTE telefoonrekening, waar alles normaal mee IS, terwijl ik mijn MOBIELE nummer opgaf hetwelk dit alles betrof qua verzoek. WAT IS DAT VOOR "SCHIJNVERTONINGS-SPEL" wat T-mobile opvoert..!?? Word ik "vermeend-OPGELICHT' door T-mobile's medewerkers of één ervan..!!??
HELP..!! alsjeblieft..!!??
Voor reactie: [email protected]
superhuman, kijk eerst eens even naar uzelf voordat u deze onnodige on-onderbouwde + bovendien beledigende opmerking post.GJvdZ schreef:Laat die fles eens een tijdje staan en probeer het dan nog eens te beschrijven....
echt nergens voor nodig.
@ 18123Reinalt,
Als u een overzicht aanvraagt van uw belkosten van de afgelopen maanden dan moet u die gewoon kunnen krijgen. Het lijkt mij dat uw nummer [als ik het zo lees] dubbel gebruikt wordt, voorzover zoiets mogelijk is?
Kijk ook of u inloggegevens voor internet [T-Mobile persoonlijk account] kunt krijgen van uw eigen mobile nummer, deze moet bv in uw mail staan.
Als u deze niet heeft dan kunt u een account aanmaken bij uw mobiele provider.
heeft u deze eenmaal dan heeft u meteen inzicht in wat er allemaal op uw nummer gebeurt en met uw telefoonrekening. Daar kunt u dan gericht actie op ondernemen.
Die 500€, vraag daar een betalingsregeling voor aan zodat u iddg wel alvast betaalt maar niet zoveel per maand.
erg veel succes verder met uw relaas.
Als u een overzicht aanvraagt van uw belkosten van de afgelopen maanden dan moet u die gewoon kunnen krijgen. Het lijkt mij dat uw nummer [als ik het zo lees] dubbel gebruikt wordt, voorzover zoiets mogelijk is?
Kijk ook of u inloggegevens voor internet [T-Mobile persoonlijk account] kunt krijgen van uw eigen mobile nummer, deze moet bv in uw mail staan.
Als u deze niet heeft dan kunt u een account aanmaken bij uw mobiele provider.
heeft u deze eenmaal dan heeft u meteen inzicht in wat er allemaal op uw nummer gebeurt en met uw telefoonrekening. Daar kunt u dan gericht actie op ondernemen.
Die 500€, vraag daar een betalingsregeling voor aan zodat u iddg wel alvast betaalt maar niet zoveel per maand.
erg veel succes verder met uw relaas.
Mijn vriendin heeft een Samsung met Android 4.1.2 en ik een oudere Sony Experia Arc met Android 2.3.4 met een T-Mobile abonnement en hebben beide het probleem dat de accu binnen een halve dag wordt leeggetrokken. Daarnaast heb ik een Experia Z (Android 4.4, 4) met een zakelijk abonnement bij KPN waar er problemen zijn geweest met de Android versie en er vervolgens de batterij door 1. het Android systeem en 2. door Google Play Services werd leeggetrokken. Het verbruik van de batterij op de Samsung en Experia Arc zit em ook voornamelijk in Google Services en het Android systeem. Ik vermoed dat dit issue door enerzijds de hardware leverancier, Samsung en Sony en anderzijds Google Android opgelost dienen te worden. Dit is met mijn zakelijke abo ook gefixt door Google door middel van een nieuwe Android release!
Geen idee welke samsung u heeft, maar als die niet meegegaan is naar 4.4, dan is dat jammer maar helaas. Waarschijnlijk heeft samsung er voor gekozen om die telefoon niet meer te updaten, zelfde geldt ook voor de arc, die nog ouder is. Aan Google ligt het niet, Google brengt nog steeds gewoon updates uit,,het is dan aan de fabrikanten om hier een eigen schil weer op te zetten en uit te brengen.acdjong schreef:Mijn vriendin heeft een Samsung met Android 4.1.2 en ik een oudere Sony Experia Arc met Android 2.3.4 met een T-Mobile abonnement en hebben beide het probleem dat de accu binnen een halve dag wordt leeggetrokken. Daarnaast heb ik een Experia Z (Android 4.4, 4) met een zakelijk abonnement bij KPN waar er problemen zijn geweest met de Android versie en er vervolgens de batterij door 1. het Android systeem en 2. door Google Play Services werd leeggetrokken. Het verbruik van de batterij op de Samsung en Experia Arc zit em ook voornamelijk in Google Services en het Android systeem. Ik vermoed dat dit issue door enerzijds de hardware leverancier, Samsung en Sony en anderzijds Google Android opgelost dienen te worden. Dit is met mijn zakelijke abo ook gefixt door Google door middel van een nieuwe Android release!