Re: T-Mobile: Accu erg snel leeg?
Geplaatst: 30 jun 2014 18:20
Goedemiddag geachte Radar-redactie en geachte Forum-lezers,
Sinds mijn schrijven dd 03-01-2014 aan info-TrosRadar over KPN-+Incassobureau Lindorff heb ik niets meer van Lindorff gehoord dan de afspraak-betaling van Euro 50,- per maand t/m September 2014 waarna het dan Euro 100,- p/mnd gaat worden. Iets waar ik nog over denk HOE dat dan te realiseren met een magere IOAW-uitkerinkje..?? Ik had KPN al één en ander verzocht betreffende een gedetailleerde specificatie v.d. volgens KPN gedane gesprekken zodat ik DAT met de-door-mij-zorgvuldig-bijgehouden+opgeslagen+op CD gekopieerde gesprekken+chats per telefoon of chat-credits kan vergelijhken. Want ik wilde niet voor verrassingen komen te staan met mijn armoedige Uitkeringsbudgetje. Edoch kreeg ik GEEN overzicht hiervan en betaal ik als "doJan" nog steeds ZONDER de reeds verscheidene keren verzochte gedetailleerde specificatie van betreffende rekening. Want ik vond die ABSURD hoog uitgevallen en terugrekenend zouden ze per berichtje wel minimaal Euro 5,- tot Euro 9,- gaan kosten!? Maar wat MOET je nou hiertegen kunnen doen..!!???
Nu heb ik en andere mobiele SIM-only aangeschaft bij T-mobile. En u raadt het al: de Kosten zijn ONDANKS dat ik zoveel mogelijk berichten verstuur via ingekochte credits, TOCH NOG sneller exorbitant gaan groeien via DAT nieuwe SIM-only mobile-nummer!? Op mijn tot 4 x toe verzochte aandringen voor een gedetailleerde specificatie van betreffende MOBIELE nummer (=ik houd ALLES bij van wat ik verbel of verzend via credits namelijk..!!) werd gezegd een notitie van mijn verzoek te noteren en daar bleef het bij. NOOIT wat hierover ontvangen v.w.b. de verzochte specificatie van 2 facturen waar het om ging!!?? Niet alleen ergernis ten top, maar verbijtende ongerustheid v.w.b. enige betrouwbaarheid van financiële "wandelgangen" van T-mobile namelijk.
Ten EERSTE: De jongeman aan de lijn wist mij al te vertellen dat over 3-4 maanden er NOG een rekening zou komen van Euro 500,- MINIMAAL!? En DAT in het vooruitzicht notabene!? Dus werd ik een klein beetje 'boos' omdat ik 'gevoelde' dat hier iets héél erg NIET PLUIS was met T-mobile dan! Dus daarom andermaal om die gedetailleerde specificaties verzocht van betreffende opgegeven MOBIELE nummer, wat naar men zei ook genoteerd werd ter behandeling ervan. Ik heb hierover beslist GEEN GOED GEVOEL en vraag me af of ze denken een oude man aan de lijn te hebben die ze toch wel wat wijs kunnen maken en gemakkelijker "doelgericht" (=sorry voor de verdachtmaking"..) als slachtoffer kunnen 'ten-gronde-dopen' op financieel gebied..!!???
Als men mij zag, kon men constateren dat ik eruit zie als een vitaal getraind persoon qua uiterlijk van rond de midden of tegen eind 30 jaarige leeftijd, terwijl mijn calenderleeftijd toch duidelijk uit 1951 is!
TEN TWEEDE: Hier is iets GOED MIS met T-mobile, en nu heb ik vanmiddag Intrum Justitia aan de lijn gehad over de 'sommering' die ze me toezonden op JONGSTLEDEN vrijdagmiddag (=per post binnen..), mèt het ultimatum dat ik VOOR de 1e Juli (=morgen..) moest reageren voor een AF-betalingsregeling via hun. Intrum Justitia had de 'zaak' overgenomen... Ik heb ze mijn hele verhaal uitgelegd en ook dat ik T-mobile op de hoogte had gesteld (=via [email protected]..) over de reeds gedane afbetalingen via internet-bankieren door mijn persoon vanaf Maart 2014 over Februari 2014 ad Euro 50,- per maand en wel o.v.v. hun Kenmerk en de betreffende factuurnrs+ wèl blijven sommeren elke maand en NIET reageren op reeds gedane maandelijkse AFbetalingen + géén ènkele taal noch teken van énige "MOBIELE" specificatie! ((ZIE vervolg-1))
Voor reacties: [email protected]
Sinds mijn schrijven dd 03-01-2014 aan info-TrosRadar over KPN-+Incassobureau Lindorff heb ik niets meer van Lindorff gehoord dan de afspraak-betaling van Euro 50,- per maand t/m September 2014 waarna het dan Euro 100,- p/mnd gaat worden. Iets waar ik nog over denk HOE dat dan te realiseren met een magere IOAW-uitkerinkje..?? Ik had KPN al één en ander verzocht betreffende een gedetailleerde specificatie v.d. volgens KPN gedane gesprekken zodat ik DAT met de-door-mij-zorgvuldig-bijgehouden+opgeslagen+op CD gekopieerde gesprekken+chats per telefoon of chat-credits kan vergelijhken. Want ik wilde niet voor verrassingen komen te staan met mijn armoedige Uitkeringsbudgetje. Edoch kreeg ik GEEN overzicht hiervan en betaal ik als "doJan" nog steeds ZONDER de reeds verscheidene keren verzochte gedetailleerde specificatie van betreffende rekening. Want ik vond die ABSURD hoog uitgevallen en terugrekenend zouden ze per berichtje wel minimaal Euro 5,- tot Euro 9,- gaan kosten!? Maar wat MOET je nou hiertegen kunnen doen..!!???
Nu heb ik en andere mobiele SIM-only aangeschaft bij T-mobile. En u raadt het al: de Kosten zijn ONDANKS dat ik zoveel mogelijk berichten verstuur via ingekochte credits, TOCH NOG sneller exorbitant gaan groeien via DAT nieuwe SIM-only mobile-nummer!? Op mijn tot 4 x toe verzochte aandringen voor een gedetailleerde specificatie van betreffende MOBIELE nummer (=ik houd ALLES bij van wat ik verbel of verzend via credits namelijk..!!) werd gezegd een notitie van mijn verzoek te noteren en daar bleef het bij. NOOIT wat hierover ontvangen v.w.b. de verzochte specificatie van 2 facturen waar het om ging!!?? Niet alleen ergernis ten top, maar verbijtende ongerustheid v.w.b. enige betrouwbaarheid van financiële "wandelgangen" van T-mobile namelijk.
Ten EERSTE: De jongeman aan de lijn wist mij al te vertellen dat over 3-4 maanden er NOG een rekening zou komen van Euro 500,- MINIMAAL!? En DAT in het vooruitzicht notabene!? Dus werd ik een klein beetje 'boos' omdat ik 'gevoelde' dat hier iets héél erg NIET PLUIS was met T-mobile dan! Dus daarom andermaal om die gedetailleerde specificaties verzocht van betreffende opgegeven MOBIELE nummer, wat naar men zei ook genoteerd werd ter behandeling ervan. Ik heb hierover beslist GEEN GOED GEVOEL en vraag me af of ze denken een oude man aan de lijn te hebben die ze toch wel wat wijs kunnen maken en gemakkelijker "doelgericht" (=sorry voor de verdachtmaking"..) als slachtoffer kunnen 'ten-gronde-dopen' op financieel gebied..!!???
Als men mij zag, kon men constateren dat ik eruit zie als een vitaal getraind persoon qua uiterlijk van rond de midden of tegen eind 30 jaarige leeftijd, terwijl mijn calenderleeftijd toch duidelijk uit 1951 is!
TEN TWEEDE: Hier is iets GOED MIS met T-mobile, en nu heb ik vanmiddag Intrum Justitia aan de lijn gehad over de 'sommering' die ze me toezonden op JONGSTLEDEN vrijdagmiddag (=per post binnen..), mèt het ultimatum dat ik VOOR de 1e Juli (=morgen..) moest reageren voor een AF-betalingsregeling via hun. Intrum Justitia had de 'zaak' overgenomen... Ik heb ze mijn hele verhaal uitgelegd en ook dat ik T-mobile op de hoogte had gesteld (=via [email protected]..) over de reeds gedane afbetalingen via internet-bankieren door mijn persoon vanaf Maart 2014 over Februari 2014 ad Euro 50,- per maand en wel o.v.v. hun Kenmerk en de betreffende factuurnrs+ wèl blijven sommeren elke maand en NIET reageren op reeds gedane maandelijkse AFbetalingen + géén ènkele taal noch teken van énige "MOBIELE" specificatie! ((ZIE vervolg-1))
Voor reacties: [email protected]