Wat nousjoegel schreef:Want ergens gaat er iets fout en niemand is verantwoordelijk bij FedEx...

Is het allemaal nog niet duidelijk?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Wat nousjoegel schreef:Want ergens gaat er iets fout en niemand is verantwoordelijk bij FedEx...
Wat dan ?Hootie schreef:Dan moet je voor de aardigheid eens een afzenderstickertje van je zaak erop plakken zoals wij dat voorheen deden met de tekst erop dat je een juwelierszaak hebt. Dan moet jij eens opletten!
Nou ja zeg !Hootie schreef: Als het niet aan de koerier ligt, dan lig het aan de beleidmakers.
En dan mogen ze die van mij in zijn plaatst opknopen en het koeriertje gewoon zijn ritjes laten maken.
Want ergens gaat er iets fout en niemand is verantwoordelijk bij FedEx...
Starr schreef:Hoe amicaal TO ook was, dat is natuurlijk geen reden om een pakketje maar op de stoep te flikkeren. Ik heb dit ook wel eens aan de hand gehad, eerste keer het desbetreffende postbedrijf gebeld, tweede keer gemaild. Beide keren kreeg ik excuses (wat natuurlijk geen moer helpt, maar goed).
De meneer/mevrouw aan de andere kant kan er op dat moment ook niets aan doen, dus om nou te gaan dreigen met schoppen en slaan en grove taal te gebruiken vind ik wat overdreven, wat zeg ik, ronduit asociaal.
Nou, nou, 'Hootie' heeft het een paar keer over 'flikkeren en pleuren' dat vind ik nog wel mee vallen wat betreft grof taalgebruik (en ik heb echt een afschuw van schelden en ander grof taalgebruik). Hootie drukt zijn frustratie uit en gelijk heeft hij. Fedex is gewoon fout door een pakje dat niet bezorgd kan worden zomaar onbeheerd achter te laten. Dat mag in de US de gewoonte zijn (zie youtube voor de ervaringen hiermee) maar in Nederland zeker niet.F.van Holten schreef:sjoegel schreef:Het handelen van de fedex rechtvaardigd niet je grove taalgebruik. Ik denk nu echt dat Hootie een aso is en dat doet je betoog geen goed.
Het is te hopen dat Fedex een zwartboek heeft voor onbeschofte klanten.
Nou, nou, 'Hootie' heeft het een paar keer over 'flikkeren en pleuren' dat vind ik nog wel mee vallen wat betreft grof taalgebruik (en ik heb echt een afschuw van schelden en ander grof taalgebruik). Hootie drukt zijn frustratie uit en gelijk heeft hij.
Definieer normaal taalgebruik?puma73 schreef:Er zijn hier op dit forum gedragsregels, TS zoekt met zijn/haar taalgebruik daar de grenzen van op danwel overschrijdt deze.
Nou, nou, 'Hootie' heeft het een paar keer over 'flikkeren en pleuren' dat vind ik nog wel mee vallen wat betreft grof taalgebruik (en ik heb echt een afschuw van schelden en ander grof taalgebruik). Hootie drukt zijn frustratie uit en gelijk heeft hij.
Het uitdrukken van frustratie kan ook binnen normaal taalgebruik.
anjo2410 schreef:Nou, nou, 'Hootie' heeft het een paar keer over 'flikkeren en pleuren' dat vind ik nog wel mee vallen wat betreft grof taalgebruik (en ik heb echt een afschuw van schelden en ander grof taalgebruik). Hootie drukt zijn frustratie uit en gelijk heeft hij. Fedex is gewoon fout door een pakje dat niet bezorgd kan worden zomaar onbeheerd achter te laten. Dat mag in de US de gewoonte zijn (zie youtube voor de ervaringen hiermee) maar in Nederland zeker niet.F.van Holten schreef:sjoegel schreef:Het handelen van de fedex rechtvaardigd niet je grove taalgebruik. Ik denk nu echt dat Hootie een aso is en dat doet je betoog geen goed.
Het is te hopen dat Fedex een zwartboek heeft voor onbeschofte klanten.
NB: Het is de bedoeling van deze site om berichten te plaatsen zodat mensen met soortgelijke ervaringen of behulpzame tips hierop kunnen reageren, zodat het bedrijf in kwestie zich wellicht aangesproken gaat voelen om hun diensten te verbeteren. Reageren met nutteloze kritiek zorgt alleen voor frustratie en weerhoudt anderen wellicht om zelf een bericht te plaatsen als ze een probleem hebben.
Hootie schreef:U houdt zich tenminste vast aan uw mening dat ik een aso ben.
Chapo voor U.
Ja en? Mag ik daar dan niet op reageren. Of is dat ook al onfatsoenlijk?F.van Holten schreef:Hootie schreef:U houdt zich tenminste vast aan uw mening dat ik een aso ben.
Chapo voor U.
Ik reageerde op een ondoordachte posts van Anjo, niet van u.
Ik begrijp hem ook niet. De koerier wordt er over aangesproken, dus Fedex neemt zijn verantwoordelijkheid, en wijst de koerier op de zijne.sjoegel schreef:Want ergens gaat er iets fout en niemand is verantwoordelijk bij FedEx...
Hootie schreef:Ja en? Mag ik daar dan niet op reageren. Of is dat ook al onfatsoenlijk?F.van Holten schreef:Hootie schreef:U houdt zich tenminste vast aan uw mening dat ik een aso ben.
Chapo voor U.
Ik reageerde op een ondoordachte posts van Anjo, niet van u.
Als je dat nog uitgelegd moet worden, snap ik de vraag wel.Hootie schreef:Definieer normaal taalgebruik?puma73 schreef:Er zijn hier op dit forum gedragsregels, TS zoekt met zijn/haar taalgebruik daar de grenzen van op danwel overschrijdt deze.
Het uitdrukken van frustratie kan ook binnen normaal taalgebruik.