LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen Intergas HReco 30 / HRE 28/24 CW4

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Shine

Re: Ervaringen Intergas HReco 30 / HRE 28/24 CW4

Ongelezen bericht door Shine »

De nieuwe ketel hangt er nu precies 2 jaar.
Hij bevalt mij uitstekend.
Er was na installatie even een klein probleem (ketel knalde bij aanslaan) Er is toen iemand van Intergas zelf geweest. Bleek een haarscheurtje in de bougie te zijn. Tevens hebben ze toen gelijk een nieuw gasblok er in gezet. Hier zat iets te veel speling in. Vermoedelijk door de harde ploffen/knallen.
Na deze keurig uitgevoerde garantie reparatie draait hij als een tierelier. Geen knallen, ploffen of wat dan ook.
Hij hangt bij mij in de bijkeuken. Het geluid van de ketel is uitstekend. Je hoort hem nauwelijks.
Voor wat betreft verbruik: ik kan het absoluut merken dat ik een HR ketel heb.

Een vriendin heeft exact dezelfde ketel in dezelfde periode laten installeren. Ook bij haar werkt hij uitstekend en probleemloos. Daar hangt hij op zolder. Je hoort hem helemaal niet.
Ook zij merkt dat haar verbruik minder is geworden nu ze deze HR ketel heeft. En dat terwijl sinds 1 jaar bij haar de situatie (vut) is gewijzigd.

Ik kan hem zeer zeker aanraden.

Gesloten