LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelet: Wippy.com de nieuwe Ziingha

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
keitje 53

Re: Opgelet: Wippy.com de nieuwe Ziingha

Ongelezen bericht door keitje 53 »

Ik heb ook te maken met een betalingsherinnering van Wippy, ik ben e niet bewust dat ik een abonnement heb afgesloten en heb dat ook al 2x gemaild, maar daar wordt niet op gereageerd, wel een betalingsherinnering.
Wat kan ik nu nog doen om hier vanaf te komen?

encore

Ongelezen bericht door encore »

Blijvend negeren. Ook het eventuele incasso-bureau staartje. Laat het maar voor een rechter komen.

keitje 53

Ongelezen bericht door keitje 53 »

Ik ben ook een wippy slachtoffer,
kan radar niets doen voor alle gedupeerden.
Ik zou in november iets gekocht hebben, maar dat heb ik nooit ontvangen, en nu krijg ik sinds april aanmaningen, elke keer komt er weer een bedrag bovenop, het blijkt dus dat je na 1 x bieden automatisch aan een lidmaatschap vast zit van 39.99.
Laat IEMAND iets doen voor alle gedupeerden.

smurfin95

Ongelezen bericht door smurfin95 »

Ook hier wippy slachtoffers.
Mijn vader heeft in december via een link op facebook geklikt, daar werd een bieding voor hem gedaan.
We hebben daarna op google gezocht en vinden overal reacties van mensen die de dupe geworden zijn van deze praktijken!
Nu krijgen we sinds deze maand ook betalingsherinneringen.
We hebben contact per mail gestuurd en ik lees dat wij wel 1 van de weinigen zijn die een mail terug krijgen maar allemaal in het engels en totaal niet te begrijpen.
Ik heb meerdere mails gestuurd en steeds gezegd dat ik niet betaal, maar ze sturen dat we 16 biedingen gedaan hebben in de eerste maand (december 2013) en daarom zitten we eraan vast..... wij zijn na die eerste keer nooit meer op die website geweest
Vanmorgen heb ik na de herinnering, die weer opgehoogd was gebeld met het juridisch loket maar zij konden me niet veel meer duidelijk maken en waren niet bekend met dit probleem het enige wat ik kon doen is even met die mails langs komen op een kantoor van ze
Als we nu die 50 euro zoveel betalen wat het bedrag nu is zitten we dan niet alsnog aan een abonnement vast????
Als we niet betalen hebben we dan geen gedoe met een deurwaarder???
Dit is toch te gek voor woorden dat ze hiermee door kunnen gaan en zo mensen geld afhandig kunnen maken en niet eens het product sturen waar ze dan recht op zouden hebben.
Ik hoop echt voor ons en alle andere mensen die hier problemen mee hebben dat er wat aan gedaan kan worden!!
Op facebook is wippy verwijdert kon hem niet meer vinden in ieder geval

rita11111

Ongelezen bericht door rita11111 »

hallo,
ook ik heb net geboden bij wippy ,
en een telefoon gewonnen , ik heb hem niet betaald .om dat ik
later pas zag dat je lid word , wel een mail gestuurd , dat ik er van af ziet ,
stom maar helaas is het gebeurd , maar ze hebben geen rekening nummer ,

iLLuMiNaToR

Ongelezen bericht door iLLuMiNaToR »

ook ik werd omgeleid naar zo'n site
ik ken maar een ding zeggen mensen die hier in trappen.
ik kom net ook op zo site en je snap toch zelf wel
als iets e mooi is om waar te zijn
DAN IS HET OOK TE MOOI OM WAAR TE ZIJN..
je snap toch zelf wel dat je iets van 100 eu niet ineens zomaar voor 2 krijgt ofzo.
hoe dom ken je zijn.

moederugh

Ongelezen bericht door moederugh »

Ik heb nog nooit iets besteld of een bieding gedaan en krijg nu rekeningen van deze Wippy. Ben niet van plan te betalen, heb ook geen creditcard. Nu al 2x extra geld erbij voor te late betaling. Weet iemand hoe ik hier van af kan komen???
Moeder Ugh

moederugh

Heb ze zojuist een email gestuurd dat ik NOOIT iets besteld heb en NOOIT een lidmaatschap heb gevraagd en NOOIT betaal. Hoe is het mogelijk dat zulke criminele organisaties blijven bestaan. De gebruiker wordt niet beschermd, de crimineel wel. Moeder Ugh

bekkie32

Ongelezen bericht door bekkie32 »

Hoi,

Hoe is het met mensen afgelopen die geen creditnummer hebben ingevuld?

reggie1984

Ongelezen bericht door reggie1984 »

ook mijn moeder is slacht offer van wippy.

ze kreeg een betalings herinnering van 78 euro, ik heb al een mail gestuurd dat deze site ons onbekend voor komt dus dat het niet klopt. want me moeder doet nooit iets kopen op internet dus kan onmogelijk van haar zijn. kreeg als reactie dat het betaald moest worden omdat ze volgens hun geboden had op een iPod shuffele en dat zolang er niet betaald werd elke maand er 40 euro bij kwam als abonnement, heb de inlog gegevens opgevraagd om haar uit te schrijven en zag in haar account gegevens staan dat het om een man uit 1995 ging (de rest van de gegevens zijn van me moeder) dus iemand heeft onder haar naam en email dit account aangemaakt. ik heb ze al een mail gestuurd dat we niet betalen en dat we per direct uit schrijven.

heeft er iemand ervaring? of er straks daadwerkelijk een incasso bureau aan de deur staat? of dat je er straks uiteindelijk niks meer van hoort?

ook hebben wij geen creditcard

moederugh

Wat knap van je dat je de inloggegevens hebt opgevraagd. Ik zou niet weten hoe dat moet. Ben 74 jaar. Heb ze een email gestuurd dat ik ze "geblokkeerd"heb, maar vanmorgen weer een email gekregen die ik nog moet vertalen. Betaal niet, reageer niet en laat het gewoon op me af komen. We zijn met velen, dus als deze criminelen ons voor de rechter willen brengen, oké misschien gebeurt er dan eindelijk iets tegen deze oplichterspraktijken. Blijf alert. Ook ik heb geen creditcard en geef nooit mijn bankgegevens af. Dus ze kunnen niets doen. Laat ze maar komen.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

reggie1984 schreef:heeft er iemand ervaring? of er straks daadwerkelijk een incasso bureau aan de deur staat? of dat je er straks uiteindelijk niks meer van hoort?
Zou kunnen, maar zelfs als ze een incassobureau zouden inschakelen moet je alsnog weigeren te betalen. De vordering is niet terecht, dus kun je aangeven dat ze je maar voor het gerecht moeten slepen.

Doen ze toch niet, en als ze dat zouden doen geeft de rechter ze toch geen gelijk.

moederugh

Volgens mij mag een incassobureau pas in actie komen als er een uitspraak van de rechter is. En zo ver laten ze het heus niet komen.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

moederugh schreef:Volgens mij mag een incassobureau pas in actie komen als er een uitspraak van de rechter is. En zo ver laten ze het heus niet komen.
Een incassobureau mag zoveel in actie komen als ze willen. Ze hebben alleen geen enkele juridische basis om hun dreigementen met beslaglegging en dergelijke uit te voeren.

De enige die met een uitspraak van de rechter iets kan is een deurwaarder.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

puma73 schreef:
moederugh schreef:Volgens mij mag een incassobureau pas in actie komen als er een uitspraak van de rechter is. En zo ver laten ze het heus niet komen.
Een incassobureau mag zoveel in actie komen als ze willen. Ze hebben alleen geen enkele juridische basis om hun dreigementen met beslaglegging en dergelijke uit te voeren.

De enige die met een uitspraak van de rechter iets kan is een deurwaarder.
Als toevoeging: incassobureaus sturen dreigbrieven en rekenen incassokosten + rente. Als betaling uitblijft gaan ze daarna naar het gerecht en daarna, als de rechter ze gelijk geeft, kan er pas iets gedaan worden. Deurwaarders zijn een tikkeltje gevaarlijker omdat die wel gewoon kunnen dagvaarden en na uitspraak beslag kunnen leggen. Incassobureaus moeten daar iemand voor inschakelen.

Gesloten