Pagina 3 van 3

Re: Klanten"service" = klantenfrustratie bij Ziggo

Geplaatst: 18 jul 2013 21:25
door Barman
devious schreef:Maar dit is echt heel slecht van Ziggo.
Is dat zo? Hij eist gewoon ten onrechte dat hij telefoonkosten vergoed krijgt en blijf gewoon Ziggo zwart maken totdat hij zijn zin krijgt.

Slecht van wie is het dan?

Re: Klanten"service" = klantenfrustratie bij Ziggo

Geplaatst: 18 jul 2013 22:50
door devious
Nee, daar heb ik het niet over. Een medewerker zegt hier dat hij het probleem gaat laten oplossen en vervolgens hoort TS niets meer?
CustomerServiceCenter, het heeft voor mij beslist geen geheimen. Maar afspraak is afspraak, een slechte naam heb je zo en hou je zo. Moeilijke mensen tevreden stellen levert zoveel meer op. En ja, ook al zijn sommige verzoeken tegen het onredelijke aan, service is service, en als je niet weet hoe dat moet dan hoor je er in mijn ogen niet te werken. Geen gemakkelijke job, en je moet het kunnen.
En wat Ziggo hier dus laat zien is non-service. Fail. En gemiste kans.

Re: Klanten"service" = klantenfrustratie bij Ziggo

Geplaatst: 18 jul 2013 23:42
door Barman
Als het verhaal van TS al klopt. Hij houdt er nogal wat achterbakse praktijken op na om zijn gelijk te halen.

Re: Klanten"service" = klantenfrustratie bij Ziggo

Geplaatst: 16 mar 2014 22:54
door josh1
gewoon kpn nemen die hebben gratis nummers.
ik heb ook ziggo opgezegd ivm schandalige afhandeling van een dubbel betaald abonnement,
Heb hierover al een topic gemaakt.


Nogmaals ZIggo niet nemen als er problemen komen hang je in de prijzen en je ben torenhoge kosten kwijt aan telefoonnummers!!!

Re: Klanten"service" = klantenfrustratie bij Ziggo

Geplaatst: 16 mar 2014 23:12
door ruud_a
ik heb eigenlijk nooit problemen met de klantenservice van bedrijven.
zou het toch aan de manier van benaderen liggen?

Re: Klanten"service" = klantenfrustratie bij Ziggo

Geplaatst: 18 mar 2014 23:57
door Wubo
gaat spuit 11 even reageren op een topic dat al bijna een jaar dood is

Re: Klanten"service" = klantenfrustratie bij Ziggo

Geplaatst: 19 mar 2014 00:12
door bprosman
en je ben torenhoge kosten kwijt aan telefoonnummers!!!
Bel gewoon gratis 1200