LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Valse beschuldiging

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
JacobJansen

Re: Valse beschuldiging

Ongelezen bericht door JacobJansen »

De opnames thuis zijn gewoon opgenomen binnen de private levenssfeer.
Dus laten we niet vromer doen dan de paus.
Daarnaast wordt er maar al te gauw aangenomen dat de vrouw zielig is en dat de man een ***** is.
Dat schijnt een maatschappelijk stigma te zijn.
Ze willen gelijke rechten, emancipatie en weet ik veel wat nog meer.
Maar als het tegen zit dan zijn ze plots het zielig vrouwtje.

Dergelijke opnames kunnen mij vrijwaren mocht ze ineens in haar bui een procedure opstarten
( of voor haar worden opgestart ).
We hebben insiders hier die mij hierin absoluut niet herkennen,
ik wil niet zeggen dat ik heilig ben maar heb tijdens de jaren dat ik samen met haar ben meer tikken gehad van haar dan zij van mij.
Zelfs de kinderen staan vierkant achter mij, immers de wederhelft heeft verteld dat de kinderen er allemaal getuige van waren toen het gebeurde en dat is ten overstaan van haar ontkrachtigt en nu wil zegt ze dat ze allemaal liegen en wil niets meer met hun te maken hebben.
Het is zeer duidelijk dat ze erg in de war zit en het heden en verleden door elkaar heen haald.
Het enige wat ik wil is dat ze de behandeling krijgt die ze nodig heeft, en die krijg ze niet als er maar één kant van het verhaal verteld wordt en die ook nog eens een zwaar vertekend beeld geeft.
Als de hulpverlener goed zijn/haar werk deed dan had deze volgens mij bureau jeugdzorg moeten inschakelen, daar ik volgens mijn vrouw dus ook onze minderjarige zoontje mishandel.
Ze claimt blauw geslagen ogen ten tijde van de geboorte van onze dochter.
Ik heb alle foto's bekeken en uitvergroot en er is helemaal niets te zien van een dergelijk iets.
Alleen maar een gelukzalig echtpaar met een babytje.
Alles wijst tegen haar, foto's, video's en zelfs onze eigen kinderen en vriendenkring.
Vandaar dat het eea mij rauw op het dak kwam, en als ik geen informatie krijg vanuit het instituut dan zorg ik wel voor mijn eigen informatie.

rozemarijntje

Re: Valse beschuldiging

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

JacobJansen schreef:De opnames thuis zijn gewoon opgenomen binnen de private levenssfeer.
Dus laten we niet vromer doen dan de paus.
Daarnaast wordt er maar al te gauw aangenomen dat de vrouw zielig is en dat de man een ***** is.
Dat schijnt een maatschappelijk stigma te zijn.
Ze willen gelijke rechten, emancipatie en weet ik veel wat nog meer.
Maar als het tegen zit dan zijn ze plots het zielig vrouwtje.

Dergelijke opnames kunnen mij vrijwaren mocht ze ineens in haar bui een procedure opstarten
( of voor haar worden opgestart ).
We hebben insiders hier die mij hierin absoluut niet herkennen,
ik wil niet zeggen dat ik heilig ben maar heb tijdens de jaren dat ik samen met haar ben meer tikken gehad van haar dan zij van mij.
Zelfs de kinderen staan vierkant achter mij, immers de wederhelft heeft verteld dat de kinderen er allemaal getuige van waren toen het gebeurde en dat is ten overstaan van haar ontkrachtigt en nu wil zegt ze dat ze allemaal liegen en wil niets meer met hun te maken hebben.
Het is zeer duidelijk dat ze erg in de war zit en het heden en verleden door elkaar heen haald.
Het enige wat ik wil is dat ze de behandeling krijgt die ze nodig heeft, en die krijg ze niet als er maar één kant van het verhaal verteld wordt en die ook nog eens een zwaar vertekend beeld geeft.
Als de hulpverlener goed zijn/haar werk deed dan had deze volgens mij bureau jeugdzorg moeten inschakelen, daar ik volgens mijn vrouw dus ook onze minderjarige zoontje mishandel.
Ze claimt blauw geslagen ogen ten tijde van de geboorte van onze dochter.
Ik heb alle foto's bekeken en uitvergroot en er is helemaal niets te zien van een dergelijk iets.
Alleen maar een gelukzalig echtpaar met een babytje.
Alles wijst tegen haar, foto's, video's en zelfs onze eigen kinderen en vriendenkring.
Vandaar dat het eea mij rauw op het dak kwam, en als ik geen informatie krijg vanuit het instituut dan zorg ik wel voor mijn eigen informatie.

Eerste deel ben ik mee eens!zijn vrouwen die....maar ik zeg dit algemeen!!dus niet persoonlijk...alle tijden fikken thuis...

Mar goed het is moeilijk...we horen 1 kant van het verhaal,en ja...wat wil je van ons..
Je wilt gewoon je verhaal doen?
Anders neem advocaat in de arm en die moet zorgen dat ze juiste behandeling krijgt...als het jou niet

lukt

Wns je sterkte...

@ wa ,naar dit soort dingen moet je je ook niet persoonlijk aantrekken,geen 1 topic..
Alleen ja sommige dingen kan je over mee praten en achterdocht is vaak bij mij zeerr gegrond..helaas

Gesloten