LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
Vreemd dat je je t-mobule in eindhoven opzegt omdat daar de ontvangst zo slecht zou zijn. 5 van mijn kennissen en ikzelf hebben t-mobile in eindhoven en het wert daar als een tierelier. Misschien heb je een slecht toestel of veel andere storing is huis ??? Wel werkt t-mobile slecht in de grensstreek met Belgie en dan bedoel ik richting Eersel en Reusel en zo..... Paar antennes bijplaatsen t-mobile ????
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 04 mei 2004 10:38
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
T-mobile is goed! Top-Mobile!
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
JA Patrick... TOP-MOBILE!!!
Wat kan ik lachen om jou!!! TOP-MOBILE!!!
Ik kan eerder janken om jou diep trieste lage nieveau!!!
Zeker niks beters in te brengen op deze forum, dan alleen een stom inhoudloos stuk commentaar???
Blijkbaar niet he!
Wat kan ik lachen om jou!!! TOP-MOBILE!!!
Ik kan eerder janken om jou diep trieste lage nieveau!!!
Zeker niks beters in te brengen op deze forum, dan alleen een stom inhoudloos stuk commentaar???
Blijkbaar niet he!
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
T-mobile is slecht
T-mobile blijft slecht
En dat zal ook altijd wel zo blijven, vooral als men doof blijft voor kritiek die de klant heeft.
Grv J.v.d.W
T-mobile blijft slecht
En dat zal ook altijd wel zo blijven, vooral als men doof blijft voor kritiek die de klant heeft.
Grv J.v.d.W
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
ik heb nog nooit zo"n stelletje randebielen meegemaakt als t-mobile,ontvangst binnenshuis ronduit beroerd.
Tijdens een telefoontje van 10 minuten wel 6 keer uitgegooid.
Gevraagd of ik s.v.p het kontrakt mag beeidigen wordt er gezegt nee en nog eens nee.
Zo ga je niet met clienten om.
En dan nog 2 miljoen aan zich weten te binden(zal wel zo zijn dat ze bakken geld uit geven en vervolgens de opzegingen in de prullenbak te donderen).
Tijdens een telefoontje van 10 minuten wel 6 keer uitgegooid.
Gevraagd of ik s.v.p het kontrakt mag beeidigen wordt er gezegt nee en nog eens nee.
Zo ga je niet met clienten om.
En dan nog 2 miljoen aan zich weten te binden(zal wel zo zijn dat ze bakken geld uit geven en vervolgens de opzegingen in de prullenbak te donderen).
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
Ik zit al ruim een half jaar kenbaar te maken, dat ik voor gemiddeld €150 per maand betalen ook redelijk moet kunnen bellen met T-mobile.
Men vind het daar bij T-mobile blijkelijk géén voorwaarde en gaan gewoon door met hun slechte gewoontes, alles negeren en een boel geld binnen slepen.
Al met al heeft T-mobile ons in een jaar tijd heel veel geld gekost (veel teveel geld) en een boel ellende.
Ik heb onlangs via een aangetekend schrijven alles opgezegd en zit vol smart te wachten op wat ze daar nog uit de hoed weten te toveren.
De eerste € 500,00 euro is al weer gevorderd door T-mobile, dit na ontvangst van mijn brief, waarin ik ze vriendelijk vroeg, om binnen een maand er voor te willen zorgen, dat wij eindelijk eens gewoon kunnen bellen.
Maar ja een afloop kun je voorspellen bij T-mobile.
Ik ben nog nooit zo'n stelletje boeven tegen gekomen op deze wereld.
Ik moet straks ook nog eens een maand tussen of tijdens een voetbalwedstrijd aanzien dat dit zooitje ook nog eens het EK sponserd, daar mag het Nederlands elftal zich heel blij mee voelen.
Laten ze die manier van reclame maken maar achter houden en hun klanten een daarvoor betere dienst bieden.
Een toepasselijk spandoek tijdens de wedstrijden "Met T-mobile kun je slecht bellen, dus Holland zet hem op, anders verveel ik mij"
Men vind het daar bij T-mobile blijkelijk géén voorwaarde en gaan gewoon door met hun slechte gewoontes, alles negeren en een boel geld binnen slepen.
Al met al heeft T-mobile ons in een jaar tijd heel veel geld gekost (veel teveel geld) en een boel ellende.
Ik heb onlangs via een aangetekend schrijven alles opgezegd en zit vol smart te wachten op wat ze daar nog uit de hoed weten te toveren.
De eerste € 500,00 euro is al weer gevorderd door T-mobile, dit na ontvangst van mijn brief, waarin ik ze vriendelijk vroeg, om binnen een maand er voor te willen zorgen, dat wij eindelijk eens gewoon kunnen bellen.
Maar ja een afloop kun je voorspellen bij T-mobile.
Ik ben nog nooit zo'n stelletje boeven tegen gekomen op deze wereld.
Ik moet straks ook nog eens een maand tussen of tijdens een voetbalwedstrijd aanzien dat dit zooitje ook nog eens het EK sponserd, daar mag het Nederlands elftal zich heel blij mee voelen.
Laten ze die manier van reclame maken maar achter houden en hun klanten een daarvoor betere dienst bieden.
Een toepasselijk spandoek tijdens de wedstrijden "Met T-mobile kun je slecht bellen, dus Holland zet hem op, anders verveel ik mij"
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
Dag Gast,
T-mobile is een bijna malafide zaak waar je zo snel mogelijk weg moet zijn. Neem gewoon KPN, wel iets duurder, maar wat bonafider. Sukses, groeten, Ton.
T-mobile is een bijna malafide zaak waar je zo snel mogelijk weg moet zijn. Neem gewoon KPN, wel iets duurder, maar wat bonafider. Sukses, groeten, Ton.
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
T-Mobile is in der daad sponsor van het EK! Van mij mag dat, maar dat dit bedrijf wel miljoenen uitgeeft aan sponsering en reclame gaat mij te ver! Laat ze eerst wat aan klantenrelaties en service doen. Zodra ze een contract binnen hebben van een nieuwe klant, geven ze geen omkijken meer aan je, terwijl je wel maandelijks een bedrag aan ze betaalt.
Bij T-Mobile hebben ze algemene voorwaarden en die zijn heilig daarzo! Net als jou handtekening van het contract! Alle problemen worden afgekraakt en zijn niet de schuld van T-Mobile, maar de schuld moet bij jezelf gezocht worden! Dat is mij immers letterlijk vertelt door een klantenservicemedewerker: "Meneer u had beter de Algemene Voorwaarden moeten lezen, deze heeft u namelijk ter inzien gekregen. Het is u verantwoordelijkheid om het contract aan te gaan"
Het spijt mij zeer maar een contract wordt door 2 partijen aangegaan en beiden moeten aan plichten voldoen. T-Mobile moet de service en diensten bieden en de wederpartij (klant) betaalt hiervoor. Ik kom mijn contract na, want ik betaal. T-Mobile biedt geen service en geen diensten. Zij komen hun contract zelf niet goed na!! Hun netwerk is slecht (thuis en op mijn werk geen bereik) en vaak kan ik niet bellen door storingen en kan ik ook geen gebruik maken van MMS! Terwijl ik wel MMS instellingen heb.
Het zijn vuile T-Mobile praktijken en OPLICHTERIJ!!! Nog 1 Maand en ik ben er eindelijk van af!!
Na 2 jaar ellende kan ik nu overstappen op een degelijke provider!
Bij T-Mobile hebben ze algemene voorwaarden en die zijn heilig daarzo! Net als jou handtekening van het contract! Alle problemen worden afgekraakt en zijn niet de schuld van T-Mobile, maar de schuld moet bij jezelf gezocht worden! Dat is mij immers letterlijk vertelt door een klantenservicemedewerker: "Meneer u had beter de Algemene Voorwaarden moeten lezen, deze heeft u namelijk ter inzien gekregen. Het is u verantwoordelijkheid om het contract aan te gaan"
Het spijt mij zeer maar een contract wordt door 2 partijen aangegaan en beiden moeten aan plichten voldoen. T-Mobile moet de service en diensten bieden en de wederpartij (klant) betaalt hiervoor. Ik kom mijn contract na, want ik betaal. T-Mobile biedt geen service en geen diensten. Zij komen hun contract zelf niet goed na!! Hun netwerk is slecht (thuis en op mijn werk geen bereik) en vaak kan ik niet bellen door storingen en kan ik ook geen gebruik maken van MMS! Terwijl ik wel MMS instellingen heb.
Het zijn vuile T-Mobile praktijken en OPLICHTERIJ!!! Nog 1 Maand en ik ben er eindelijk van af!!
Na 2 jaar ellende kan ik nu overstappen op een degelijke provider!
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
Wij wonen in een zogeheten buitengebied en hebben tot twee maal toe een klacht gedeponeerd.
Wij kunnen onder geen enkele voorwaarde bellen op onze locatie en hebben T-mobile tot twee maal toe gevraagd om dit te veranderen.
Ze zijn geweest, tot twee maal toe met een onafhankelijk iemand die zijn oordeel moest geven over het signaal.
Het gekke is dat toen men kwam, dat er wel signaal was en toen men weer weg was, hadden we weer geen signaal.
Ze zijn twee maal geweest en we hadden wel signaal en toen men weer weg was, was ook het signaal veel slechter.
Wat ons was opgevallen, dat men in twee auto's kwam en er een op de weg bleef staan, plus minus 100 meter van ons huis.
Ik weet het niet, het was net of men mobile zendmast mee had genomen en wij toen ze er waren wel konden bellen, vreemd.
Wij hebben een kaart telefoon er bij gekocht, dit om bereikbaar te zijn.
Wij kunnen onder geen enkele voorwaarde bellen op onze locatie en hebben T-mobile tot twee maal toe gevraagd om dit te veranderen.
Ze zijn geweest, tot twee maal toe met een onafhankelijk iemand die zijn oordeel moest geven over het signaal.
Het gekke is dat toen men kwam, dat er wel signaal was en toen men weer weg was, hadden we weer geen signaal.
Ze zijn twee maal geweest en we hadden wel signaal en toen men weer weg was, was ook het signaal veel slechter.
Wat ons was opgevallen, dat men in twee auto's kwam en er een op de weg bleef staan, plus minus 100 meter van ons huis.
Ik weet het niet, het was net of men mobile zendmast mee had genomen en wij toen ze er waren wel konden bellen, vreemd.
Wij hebben een kaart telefoon er bij gekocht, dit om bereikbaar te zijn.
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
J.H. dit riekt naar maffia praktijken,wegwezen bij t-mobile!
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHet gekke is dat toen men kwam, dat er wel signaal was en toen men weer weg was, hadden we weer geen signaal.
Ze zijn twee maal geweest en we hadden wel signaal en toen men weer weg was, was ook het signaal veel slechter.
Wat ons was opgevallen, dat men in twee auto's kwam en er een op de weg bleef staan, plus minus 100 meter van ons huis.
Ik weet het niet, het was net of men mobile zendmast mee had genomen en wij toen ze er waren wel konden bellen, vreemd.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
J.H. weet jij niet, dat er mobile verbindingsposten bestaan, deze kunnen bijvoorbeeld worden opgezet bij speciale gelegenheden (bijvoorbeeld in jouw geval, had je niet een *** l i g gevoel?)Ik weet het niet, het was net of men mobile zendmast mee had genomen en wij toen ze er waren wel konden bellen, vreemd.
Volgens mij mag het wel wat moeite kosten bij T-mobile om jouw als trouwe klant te behouden.
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
T-MOBILE IS DE SLECHTSTE PROVIDER VAN EUROPA
T-MOBILE IS DE SLECHTSTE PROVIDER VAN EUROPA
T-MOBILE IS DE SLECHTSTE PROVIDER VAN EUROPA
Volgens mij is het al zo vaak aangegeven, weg bij deze provider.
Er zijn genoeg anderen, die dan misschien ook niet allemaal goed zijn, maar zeker is, dat hiervan de slechtste beter is dan deze huidige T-mobilezooi.
T-MOBILE IS DE SLECHTSTE PROVIDER VAN EUROPA
T-MOBILE IS DE SLECHTSTE PROVIDER VAN EUROPA
Volgens mij is het al zo vaak aangegeven, weg bij deze provider.
Er zijn genoeg anderen, die dan misschien ook niet allemaal goed zijn, maar zeker is, dat hiervan de slechtste beter is dan deze huidige T-mobilezooi.
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAJ.H. weet jij niet, dat er mobile verbindingsposten bestaan, deze kunnen bijvoorbeeld worden opgezet bij speciale gelegenheden (bijvoorbeeld in jouw geval, had je niet een *** l i g gevoel?)
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
Een COW is ongeveer even groot als een kleine hijskraan!!!!!!!! De kosten om een dergelijk apparaat ergens te plaatsen en oprationeel te maken zijn enorm hoog. Maar er zitten hier dus echt mensen die geloven dat T-Mobile een dergelijke mast bij iemand even in de straat pakkeerd om zijn ontvangst in huis te verbeteren!!! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA JULLIE ZIJN NIET GOED BIJ JE PAASEI!!!!!!!!!! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
Laatste gast, je reageerd net of er bij jouw redelijke kennis aanwezig op het opzetten van tijdelijke telecomapparatuur.Een COW is ongeveer even groot als een kleine hijskraan!!!!!!!! De kosten om een dergelijk apparaat ergens te plaatsen en oprationeel te maken zijn enorm hoog. Maar er zitten hier dus echt mensen die geloven dat T-Mobile een dergelijke mast bij iemand even in de straat pakkeerd om zijn ontvangst in huis te verbeteren!!!
Wanneer er totaal geen signaal aanwezig is, moet men gebruik maken van grote apparatuur.
Maar voor dit soort gevallen wordt er ook van portabel inzetbare middelen gebruik gemaakt.
En je uitspraak "zal T-mobile hiervoor zoveel geld uitgeven", het antwoord zal ja zijn.
Als men wordt geroepen om een klacht op te lossen, zullen ze toch ter plaatse moeten en dat kost ook geld.
Ook wordt door T-mobile miljoenen in de wielrennersport en voetbal geinvesteert en dat zal toch ook ergens vandaan moeten komen.
Dus dat het daar geen geld mag kosten is een grootste misvatting en dus flauwe K-U-L.
Heb jij je wel eens afgevraagd, hoeveel het justitie aan geld kost om een verdachte van bijvoorbeeld een misdrijf (handelen zoals bovengenoemde provider) op te pakken (Pom).
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
Is dit nu een normale reactie van iemand, of wil deze ontkennen dat dit gebeurt.WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA JULLIE ZIJN NIET GOED BIJ JE PAASEI!!!!!!!!!! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik werk al jaren in de radiocommunicatiebranche en weet dat het eenvoudig is om ergens een klein steunzendertje te plaatsen en dat behoeft helemaal niet 'veel' geld te kosten.
Het werken op deze hoge frequentie, heeft namelijk ook zijn voordelen, kleine antennes en relatief weinig vermogen doen al gauw wonderen, ook TIJDELIJK.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA !!!!!!!!!! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids
Wanneer T-mobile, antennes plaatst in gebieden, waarvan de meeste klanten dan niet normaal kunnen bellen, kost ook veel geld.
Men zal dus ook een potje hebben, waarbij enkele problemen tacties worden opgelost.
HA ha ha....................... (ook een vreemde reactie van gast, bestuurden van zo'n dure COM.)
Men zal dus ook een potje hebben, waarbij enkele problemen tacties worden opgelost.
HA ha ha....................... (ook een vreemde reactie van gast, bestuurden van zo'n dure COM.)