Teunbosseman schreef:Waar baseer jij op dat er niet wordt geinvesteerd ?? Weet niet welke provider een mailbox geeft van 30mb maar UPC zowiezo 5gb en reeds bij internetplusbellen van wat jaartjes terug had ik 5gb. Daarna telfort ook 5 gb.
De providers welke ik hebt gebruikt door de jaren heen hebben allen webmail ( proviermail ) gepromoot. Interfaces zijn aangepast dus mij lijkt dat e wel degelijk wordt geinvesteerd.
Je kletst uit je nek. Telfort is 50 mb, Ziggo 100 mb, kpn 30 mb. Alleen upc geeft 1gb mailbox maar wel met beperking.
Webmail wordt gepromoot omdat ze dan geen imap hoeven ondersteunen. Lekker makkelijk, want webmail zijn standaard webserver pakketten die je met 1 klik op je server installeert. Geen investering dus.
Eeuh ga ergens anders chagerijnen, sjonge ben je op je leutertje getrapt ?
Upc geeft 5gb mailbox en lees nergens dat er beperkingen zijn dus wie klets er ? --> https://www.upc.nl/upcmail/
Ik had destijds 5gb en kon 5 aliassen gebruiken bij eerst internetplusbellen en daarna Telfort. Blijkbaar is dit door de jaren heen dit geminimaliseerd.
Maar providermail is zekers niet zo goed als dood zoals jij schreef. Beperkte mogelijkheden ivm o.a. geen IMAP, ja dat kan maar ik gebruik geen providermail.
Maar tis je reeds verteld dat blijkbaar wel mogelijk is om te IMAPPEN met UPC.
Teunbosseman schreef:
Weet niet welke provider een mailbox geeft van 30mb maar UPC zowiezo 5gb en reeds bij internetplusbellen van wat jaartjes terug had ik 5gb. Daarna telfort ook 5 gb.
De providers welke ik hebt gebruikt door de jaren heen hebben allen webmail ( proviermail ) gepromoot. Interfaces zijn aangepast dus mij lijkt dat e wel degelijk wordt geinvesteerd.
wat zou je zeggen van KPN-webmail. Het word nu verhoogt maar tot dat moment is het toch echt maar 30MB.
Ik controleer geen providers op groote van webmail boxen maar das wel erg weinig, In mijn internetplusbellen tijd was dit 5gb per mailbox.
Ben daar reeds tijden weg maar dan is wel heel erg naar geminimaliseerd.
Spijt me dat ik het moet zeggen maar geloof niks van 5gb bij internet plus bellen.
Teunbosseman schreef:Ik controleer geen providers op groote van webmail boxen maar das wel erg weinig, In mijn internetplusbellen tijd was dit 5gb per mailbox.
Spijt me dat ik het moet zeggen maar geloof niks van 5gb bij internet plus bellen.
Geloof je het niet, boeiend.
Voor de zekerheid, destijds he ( zo'n +-7 jaar gelee toen ik nog gebruik maakte van providermail --> planet.nl ).....blijkbaar tegenwoordig lager, en niet zo'n klein beetje ook.
Teunbosseman schreef:Ik controleer geen providers op groote van webmail boxen maar das wel erg weinig, In mijn internetplusbellen tijd was dit 5gb per mailbox.
Voor de zekerheid, destijds he ( zo'n +-7 jaar gelee toen ik nog gebruik maakte van providermail --> planet.nl ).....blijkbaar tegenwoordig lager, en niet zo'n klein beetje ook.
Natuurlijk wil ik je geloven. 5gb was 7 jaar geleden enorm veel. Had zelf toen ook planet en die was constant vol. Geloof 30 mb.
Grootte mailbox
Zoeken
Wat is de maximale grootte van mijn mailbox?
De maximale grootte van uw mailbox is 5 gigabyte. Het aantal accounts waar u recht op heeft verschilt. Hieronder ziet u een overzicht per abonnementsvorm:
Abonnement Aantal accounts
Fiber Power Internet 10 5
Fiber Power Internet 25 5
Fiber Power Internet 30 5
Fiber Power Internet 60 10
Fiber Power Internet 90 10
Fiber Power Internet 120 10
5 GB opslagruimte
Bestanden versturen tot 100MB per e-mail
Kunnen toevoegen van Gmail, Facebook en Twitter
Overzichtelijke schermen en functionaliteiten
5 GB opslagruimte
Bestanden versturen tot 100MB per e-mail
Kunnen toevoegen van Gmail, Facebook en Twitter
Overzichtelijke schermen en functionaliteiten
Ja maar 5gb verdeeld over 10 mailboxen is 500 mb per box.
Voor de zekerheid, destijds he ( zo'n +-7 jaar gelee toen ik nog gebruik maakte van providermail --> planet.nl ).....blijkbaar tegenwoordig lager, en niet zo'n klein beetje ook.[/quote]
olaf79 schreef:Natuurlijk wil ik je geloven. 5gb was 7 jaar geleden enorm veel. Had zelf toen ook planet en die was constant vol. Geloof 30 mb.
5gb voor een particuliere mailbox is anders hedendaags ook behoorlijk. Neem toch aan ( en hoop ) dat zeer weinigen allerlei zaken, bijlagen niet in hun mailbox bewaren waardoor 5gb zelfs te klein zou zijn.
Mijne was nooit vol.....en ik had 5gb. Wellicht had ik ietwat meer te spenderen en had ik een uitgebreider pakket met meer opslag .