LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nemen wij genoegen met het kwijtschelden van de Restschuld
Re: Nemen wij genoegen met het kwijtschelden van de Restschuld
Inleg terug ,advocaat en diverse kosten terug.
Schadevergoeding voor al het leed wat we hebben ondergaan
Schadevergoeding voor al het leed wat we hebben ondergaan
als het 15 \20 % van het inleg bedrag is 45000 dan moet ik nog heel veel restschuld betalen. (restschuld 9000€ + 2000 incasso. nu 11000€ met incassocostens)
denk daar maar eens over na.??
denk daar maar eens over na.??
ALLES TERUG MENSEN.
ALLES RETOUR + SCHADEVERGOEDING.
EERDER STOPPEN WE NIET.
WE GAAN DOOR!!!!!!!!!!!!!!
ALLES RETOUR + SCHADEVERGOEDING.
EERDER STOPPEN WE NIET.
WE GAAN DOOR!!!!!!!!!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ga voor het volledig terugbetalen van de inleg en het kwijtschelden van de restschuld
Vriendelijke groeten
m.de.w
Ik ga voor het volledig terugbetalen van de inleg en het kwijtschelden van de restschuld
Vriendelijke groeten
m.de.w
volgens mij zullen de incassokosten zeker vervallen
-
Tussen de berichten door volg ik de gesprekken (?) tussen dubio en Willems.
Ik sta toch aan de kant van Willems omdat ook ik geen antwoord / bewijs krijg van dexia dat ze aandelen voor mij gekocht hebben, waarvan ze mij nu via vele bedreigingen wel de schade willen laten betalen.
Ik denk ook dat we verschrikkelijk belazerd zijn en dat voor vele contracten helemaal geen aandelen gekocht zijn want dexia wist als expert natuurlijk heel goed in wat voor een beer de beurs beland was!
Wat is er nu leuker om iemand iets te laten betalen voor iets wat je nooit gekocht hebt!! Ze lagen natuurlijk krom van het lachen bij dexia..
en nu van de buikpijn denk ik..
Wat ben ik blij dat ik het volgehouden heb om niets meer te betalen!
En nu nog mijn inleg terug !!!
Ik sta toch aan de kant van Willems omdat ook ik geen antwoord / bewijs krijg van dexia dat ze aandelen voor mij gekocht hebben, waarvan ze mij nu via vele bedreigingen wel de schade willen laten betalen.
Ik denk ook dat we verschrikkelijk belazerd zijn en dat voor vele contracten helemaal geen aandelen gekocht zijn want dexia wist als expert natuurlijk heel goed in wat voor een beer de beurs beland was!
Wat is er nu leuker om iemand iets te laten betalen voor iets wat je nooit gekocht hebt!! Ze lagen natuurlijk krom van het lachen bij dexia..
en nu van de buikpijn denk ik..
Wat ben ik blij dat ik het volgehouden heb om niets meer te betalen!
En nu nog mijn inleg terug !!!
Geplaatst op 05 Feb 2004 20:46 door pallu
--------------------------------------------------------------------------------
Zal ggn Vlijmen leuk vinden!
Ze hebben er zo hard voor gewerkt.
Zal ggn Vlijmen leuk vinden!
Ze hebben er zo hard voor gewerkt.
-
Ik ga voor alles terug, inclusief een post immateriele schade.
Who's next?
Who's next?
Dubio,
In mijn leven heb ik méér dan jouw persoontje getutoyeerd. Ik vat jou op zoals je bent, niet meer niet minder. Begin de aarde onder jouw voeten weg te schuiven of begin je het vuur aan jouw schenen te voelen? Wil je niet getuyoyeerd worden op dit forum, kan je weggaan en terug komen wanneer je het wel wil!
Achteraf gezien, na een gevoel van bestolen te zijn geweest, heb ik een studie gemaakt van deze materie. Thans weet ik méér dan dat jij en Dexia durven veronderstellen over deze wisseltruc. Vooraf heeft practisch niemand het door, dat het ging om de Nederlandse Verzekering en Bankwezen en de STAAT DER NEDERLANDEN GEDEELTELIJK, te redden van ondergang over de rug van het volk. Dankzij deze truc dat KPN (Staatsbedrijf) en AEGON nog bestaan. En nog zijn ze niet tevreden door de mens te belagen door brutale machtpower in te zetten, zijn rust ontnemen en bang maken en tot zijn laatste stuiver uit te persen door aangesmeerde restschulden en hoge advocaatkosten.
De kracht van de beschaving is heviger dan die van corruptie, misleiding en diefstal. Het is nu maar afwachten wat de rechters gaan doen!
Dubio samen met jou kan Dexia beter van naam veranderen:dat brengt niet alleen rust én veiligheid voor jullie maar ook voor vele anderen.
In mijn leven heb ik méér dan jouw persoontje getutoyeerd. Ik vat jou op zoals je bent, niet meer niet minder. Begin de aarde onder jouw voeten weg te schuiven of begin je het vuur aan jouw schenen te voelen? Wil je niet getuyoyeerd worden op dit forum, kan je weggaan en terug komen wanneer je het wel wil!
Achteraf gezien, na een gevoel van bestolen te zijn geweest, heb ik een studie gemaakt van deze materie. Thans weet ik méér dan dat jij en Dexia durven veronderstellen over deze wisseltruc. Vooraf heeft practisch niemand het door, dat het ging om de Nederlandse Verzekering en Bankwezen en de STAAT DER NEDERLANDEN GEDEELTELIJK, te redden van ondergang over de rug van het volk. Dankzij deze truc dat KPN (Staatsbedrijf) en AEGON nog bestaan. En nog zijn ze niet tevreden door de mens te belagen door brutale machtpower in te zetten, zijn rust ontnemen en bang maken en tot zijn laatste stuiver uit te persen door aangesmeerde restschulden en hoge advocaatkosten.
De kracht van de beschaving is heviger dan die van corruptie, misleiding en diefstal. Het is nu maar afwachten wat de rechters gaan doen!
Dubio samen met jou kan Dexia beter van naam veranderen:dat brengt niet alleen rust én veiligheid voor jullie maar ook voor vele anderen.
Hallo Pallu,
Weer laat sorry, ik vertel nog wel eens waarom.
Je hebt gelijk, er zijn een paar zaken verloren met advocaten.
Hier was wel een reden voor.
Bv. 24 juli een kort geding verloren, dit had een bodemprocedure moeten zijn. Deze fout wordt nu niet meer gemaakt, als je tenminste een advocaat hebt die dexia ervaring heeft.
Ik heb elke dag contact met advocaten en hoor veel. Daarom heb ik vertrouwen in een groot aantal advocaten.
Groeten,
Piet
Weer laat sorry, ik vertel nog wel eens waarom.
Je hebt gelijk, er zijn een paar zaken verloren met advocaten.
Hier was wel een reden voor.
Bv. 24 juli een kort geding verloren, dit had een bodemprocedure moeten zijn. Deze fout wordt nu niet meer gemaakt, als je tenminste een advocaat hebt die dexia ervaring heeft.
Ik heb elke dag contact met advocaten en hoor veel. Daarom heb ik vertrouwen in een groot aantal advocaten.
Groeten,
Piet
De stelling "Nemen wij genoegen met het kwijtschelden van de Restschuld" klopt volgens mij niet.
Er blijft 15 tot 20% van de hoofdsom als restschuld over!!! en je inleg kwijt......
Er blijft 15 tot 20% van de hoofdsom als restschuld over!!! en je inleg kwijt......
-
Nee, we gaan nu dus door en willen ook onze inleg terug!
Voor mij hetzelfde.
Een jaar geleden was kwijtschelding van de restschuld voldoende geweest. Nu wil ik alles terug. Ik ben er verdikkie elke dag mee bezig! Daarnaast moet het nu eens over zijn met dit soort vormen van onrecht.
Overigens vind ik de uitspraken van DSI teleurstellend en ik ga met een groep Eegaleasers (WVD) zelf een rechtszaak aanspannen tegen Dexia. We hebben 13 febr. een bijeenkomst op een advocatenkantoor in Rotterdam. Je kunt je nog aansluiten!
Kosten voor de procedure:
1.250 Euro excl. kantoorkosten (6) Excl. BTW. Griffiekosten worden gedeeld. Bij 10 deelnemers zakken de kosten naar 1.000 Euro
Jan Verbeek
Een jaar geleden was kwijtschelding van de restschuld voldoende geweest. Nu wil ik alles terug. Ik ben er verdikkie elke dag mee bezig! Daarnaast moet het nu eens over zijn met dit soort vormen van onrecht.
Overigens vind ik de uitspraken van DSI teleurstellend en ik ga met een groep Eegaleasers (WVD) zelf een rechtszaak aanspannen tegen Dexia. We hebben 13 febr. een bijeenkomst op een advocatenkantoor in Rotterdam. Je kunt je nog aansluiten!
Kosten voor de procedure:
1.250 Euro excl. kantoorkosten (6) Excl. BTW. Griffiekosten worden gedeeld. Bij 10 deelnemers zakken de kosten naar 1.000 Euro
Jan Verbeek
-
Zo, de eerste opwinding is voorbij, nu weer met beid benen op de grond.
Als ik de balans op maak kom ik tot het volgende (geleaseed 420.000)
geleend 200.000
restschuld 180.000
totaal verlies 380.000
vergoeding volgens dsi: 180.000 - (20% van 420.000) = 96.000
Blijft een verlies van 380-96=284.000
Dus oneens met uitspraak DSI.
Daar komt nog bij dat wanneer de tussenpersoon mij de volgens DSI verplichte verzekering had aangeboden van 96.000 ik nooit ingestapt was:
a - dan was de voorgespiegelde winst veel minder geweest
b - dan had hij daarmee aangegeven dat er hogere risicos's aan het
leasen zaten.
Als ik de balans op maak kom ik tot het volgende (geleaseed 420.000)
geleend 200.000
restschuld 180.000
totaal verlies 380.000
vergoeding volgens dsi: 180.000 - (20% van 420.000) = 96.000
Blijft een verlies van 380-96=284.000
Dus oneens met uitspraak DSI.
Daar komt nog bij dat wanneer de tussenpersoon mij de volgens DSI verplichte verzekering had aangeboden van 96.000 ik nooit ingestapt was:
a - dan was de voorgespiegelde winst veel minder geweest
b - dan had hij daarmee aangegeven dat er hogere risicos's aan het
leasen zaten.
Nemen wij genoegen met het kwijtschelden van de restschuld ?
Neen, wij nemen geen genoegen met het kwijtschelden van de restschuld, wij gaan door;
Die kleine luiden ontwrichtende instituten als Dexia, Aegon, Groeivermogen etc, etc. zullen het merken ook;
Op de barricaden, aanpakken die handel, tot in de krochten van Calcutta en in de sloppen van Biafra.............
Geen winter in Holland dan maar de rechterlijke macht ondergesneeuwd !
Samen staan wij sterk !!
Neen, wij nemen geen genoegen met het kwijtschelden van de restschuld, wij gaan door;
Die kleine luiden ontwrichtende instituten als Dexia, Aegon, Groeivermogen etc, etc. zullen het merken ook;
Op de barricaden, aanpakken die handel, tot in de krochten van Calcutta en in de sloppen van Biafra.............
Geen winter in Holland dan maar de rechterlijke macht ondergesneeuwd !
Samen staan wij sterk !!
Ja ik denk dat de ja stemmers hun stelling moeten herzien
alleen kan dat volgens mij niet gewijzicht worden in deze poll en dat is jammer of kan daar wat aan gedaan worden.
anders maar een tweede ronde
alleen kan dat volgens mij niet gewijzicht worden in deze poll en dat is jammer of kan daar wat aan gedaan worden.
anders maar een tweede ronde
-
niks betalingen ,het uiterste uit de kan halen ,het eerlijke echte recht zal nog echt moeten spreken.
als wij een overtreding maken, moeten wij ook betalen,dus waarom dexia dan niet?
geduld is een schone zaak!
als wij een overtreding maken, moeten wij ook betalen,dus waarom dexia dan niet?
geduld is een schone zaak!
Wanneer mijn restschuld kwijtgescholden wordt, hang ik de vlag uit!! Ik hoef niet het onderste uit de kan, krijg je toch alleen maar de deksel op je neus. Laat Dexia lekker op het geld zitten wat ze van mij hebben gehad, ik hoop dat ze er veel plezier mee hebben gehad, maar eerlijk gezegd wil ik niets van ze, en krijgen ze ook niets van mij.
Een gedeelte van de verantwoordelijkheid ligt gewoon bij jezelf. Dat mag van mij dan dat gedeelte zijn, waar ze slim, of sluw genoeg voor zijn geweest om dat van mij afhandig te maken. Nu ik hun spelletje door heb, doe ik niet meer mee!!
groetjes, Anja
Een gedeelte van de verantwoordelijkheid ligt gewoon bij jezelf. Dat mag van mij dan dat gedeelte zijn, waar ze slim, of sluw genoeg voor zijn geweest om dat van mij afhandig te maken. Nu ik hun spelletje door heb, doe ik niet meer mee!!
groetjes, Anja
-
DSI wordt bedankt omdat ze DExia nu op haar fouten gewezen heeft, dat is een hele stap voorwaarts.
De hoogte van de schadevergoeding bepalen onze advocaten, niet DSI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De hoogte van de schadevergoeding bepalen onze advocaten, niet DSI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!