hendrikus2014 schreef:ik heb alleen een internetabonnement afgesloten bij online, ik kijk T.V. via het internet en heb Netflix, (geen reclame meer en geen commerciële geldwolvenzenders) voor 10 euro per maand, ik had een super snel abonnement afgesloten maar later bleek dat de snelheid op mijn adres niet haalbaar was, na [Ongefundeerde en ongepaste uitingen verwijderd door de Moderator] werd mijn abonnement veranderd en de eenmalige gestolen kosten worden nu verrekend, blijf altijd op je hoede bij die badgasten !
Henk
Zo'n abonnement heb ik ook. Heb vorig jaar mijn abo bij Online vernieuwd. Eerste jaar voor €10/mnd, en vervolgens €20/mnd. Bevalt me heel goed.
Ik heb eerder kritiek geuit op Online dat ze geen emailadres vermelden; en ergens begrijp ik wel dat ze emaildiscussies willen vermijden, maar soms wil je even precies schriftelijk vastleggen waarover het gaat...
Maar buiten dat vind ik ze een prima provider, en de klantenservice is verder best oké, echt "made in germany".
Nieuwe klanten moeten wel bedenken dat Online tegenwoordig eigendom is van CanalDigitaal, en dàt is geen lieverdje...
De keuze in enkel internetabonnenten begint schaars te worden. Enige alternatief voor Online is Telfort.
Net als hendrikus2014 heb ik ook geen behoefte aan betaalde tv (of telefoon).
Ik had altijd gratis FTA via de satelliet (CanalDigitaal).
Sinds kort heb ik een SmartTV met ingenouwde satelliettuner en heb niets meer met CanalDigitaal te maken. Geen CAMmodule of kaart nodig. Het aanbod aan FTA is werkelijk heel groot. En met de SmartTV functie heb je bij een heleboel TV zenders alles erbij wat ze op internet zetten. NL 1,2,3 zitten achter de decoder maar het internetgedeelte (uitzending gemist, etc) niet: met een paar uur vertraging ben je up-to-date. De integratie is op TV veel mooier dan op de computer. Op BVN kan je vanaf 20.20uur al het 20.00uur NOSjournaal bekijken, en zònder reclame. Bovendien kan je bv nu.nl lezen vanuit je luie stoel. Ik ben waanzinnig gelukkig met de combinatie satelliet+smartTV. Behalve de schotel+LNB en kaal internet kost het je verder niets.