LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Google+ en privacy?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bprosman

Re: Google+ en privacy?

Ongelezen bericht door bprosman »

natuurlijk niet je IP adres staat dat in de weg
Onzin, als dat zo was zou het ook niet werken vanaf mijn werk, familie, vakantieadres , etc.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Har, je leest niet, of je snapt het niet. Ik bedoel dat ik met mijn youtube-accounts nicknamen gebruik. Net als hier. Niets mis mee, juist omdat ik niet wil dat bepaalde dingen aan mijn persoon worden gekoppeld. Degenen die mij kennen weten wie ik ben en van wie het account is. Degenen van wie ik niet wil dat ze aan bepaalde info komen, weten het dus niet. En dat wil ik zo houden.

Google blijft er op aandringen mijn echte naam te gebruiken, en dat vertik ik. Maar nu kan ik dus niet meer met een nicknaam- account berichten plaatsen op andere accounts. Alleen als ik dus mijn echte naam ga gebruiken. En daar baal ik dus van.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

bprosman schreef:
natuurlijk niet je IP adres staat dat in de weg
Onzin, als dat zo was zou het ook niet werken vanaf mijn werk, familie, vakantieadres , etc.
bprosman geen onzinnige praat svp, natuurlijk heb je buitenshuis een ander IP adres dit is algemeen bekend , ook bij Bprosman toch ?.

Witte Angora natuurlijk herken ik je probleem, ikzelf hik er niet zo tegen aan, zal mijn acoounts is geen veranderen of trachten te veranderen via nicknames, je hoort nog

bprosman

bprosman geen onzinnige praat svp, natuurlijk heb je buitenshuis een ander IP adres dit is algemeen bekend , ook bij Bprosman toch ?.
Een waarom zou dat me dan "in de weg zitten" zoals jij schrijft ?

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

bprosman schreef:
:lol: Maak het nou niet zo moeilijk voor 'm.

Har06

Jolijn schreef:
bprosman schreef:
:lol: Maak het nou niet zo moeilijk voor 'm.[/quote]

veel te moeilijk inderdaad voor mij,je IP adres thuis bij een provider is het uitgangspunt, uiteraard kun je buitenshuis inloggen via een ander IP adres, hopelijk gaat er een lampje branden

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix »

Har06 schreef:... inloggen via een ander IP adres, hopelijk gaat er een lampje branden
maar dan nog klopt je bewering voor geen meter. Je kunt niets onderbouwen, een beetje andere mensen napraten is geen wetenschap. Dat lampje van je blijft dus ook uit.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Har06 schreef:
Jolijn schreef:
bprosman schreef:Een waarom zou dat me dan "in de weg zitten" zoals jij schrijft ?

:lol: Maak het nou niet zo moeilijk voor 'm.

veel te moeilijk inderdaad voor mij,je IP adres thuis bij een
provider is het uitgangspunt, uiteraard kun je buitenshuis inloggen via een ander IP adres, hopelijk gaat er een lampje branden
Dat vraagt @bprosman niet :idea:

Har06

Prolix schreef:
Har06 schreef:... inloggen via een ander IP adres, hopelijk gaat er een lampje branden
maar dan nog klopt je bewering voor geen meter. Je kunt niets onderbouwen, een beetje andere mensen napraten is geen wetenschap. Dat lampje van je blijft dus ook uit.
Dank U wel voor het medeleven.

Kunt U eea onderbouwen zonder te papagaaien ?

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix »

Har06 schreef:Kunt U eea onderbouwen zonder te papagaaien ?
En weer voelt u zich niet geroepen tot het onderbouwen van uw eigen posts, maar wel probeert u (weer) de (negatieve) aandacht naar een ander te leiden. Van mij mag u daar stante-pede mee ophouden.
Verder off-topic ga ik niet.

bprosman

Kunt U eea onderbouwen zonder te papagaaien ?
Als je nou eens begint met je EIGEN stelling te onderbouwen Har :

natuurlijk niet je IP adres staat dat in de weg.

Gesloten