LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
EEE

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door EEE »

Erg he dat je van die lijkenvreters blijft houden, ziekelijk mensen heb je toch.

CB

Ongelezen bericht door CB »

Gideon,

Volgens mij heeft Vereniging Eigen Huis er niets mee te maken. De Vereniging Effecten Bezitters zul je waarschijnlijk bedoelen.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

piet,pieter en PAYBACK,ik wil dit melde waarom onderzoeken jullie niet wie effectenleaseprobleem voor instantie.Ik denk dat een hoop gedupeerde hier in zullen lopen en dat dit toch aansluiting heeft op de uitspraak van DSI en daarom DEXIA vooruit werkt met minder schuld kwijt schelding dan de OOSTINGPLOEG moet bemiddelen.Want DEXIA heeft een heel netwerk aan tussen personen dat weten jullie net zo goed als ik.Gedupeerde wat ik nou niet snap is namelijk dat als een aantal incasso b.om info.vraagd dan staan jullie op tilt en als een instantie zoals EFFECTENLEASEPROBLEEM jullie info. vragen dan leggen het zowat op strraat.vrgr.andre de croos

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Voor de eegaleasers even naar boven gehaald.

www.pay-back.nl/eega.htm

Mvg Pieter

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

En de groep Noord Brabant is 11 man/vrouw groot, en groeit stevig door.

Ton

gast_58

Ongelezen bericht door gast_58 »

Ton, ik ben bij Houben in Breda geweest. Zit die bij jullie groep advocaten? (Heeft mij niet gewezen op feit dat er een groep van payback zich aangemeld heeft, maar zegt wel onderdeel van een groter geheel te zijn).
Heeft het zin me bij jullie aan te melden? Heb betaald en nog niets vernietigd. Dat moet nog gebeuren. Of moet ik eerst zelf stappen (vernietiging) ondernemen en kan me dan later aansluiten?
Ilse

aert0001

Beste Ilse vernietigen in de eegalease situatie moet gebeuren door de partner die niet mee getekend heeft, ja dit moet wel zo snel mogelijk gebeuren.

Houben uit Breda is ook een van de bureau’s die benaderd zijn dat is correct, moet er echter wel bij vertellen dat ik persoonlijk met Houben in het verleden geen goede ervaringen heb, echter ze zijn wel benaderd, of het zin heeft om mee te doen? Dat is zeker het geval, vooral gezien de ontwikkelingen recentelijk m.b.t. eegalease, en last but not least, gedeelte smart is halve smart, en financieel is dat net zo.

Groetjes Ton

gast_58

Beste Ilse vernietigen in de eegalease situatie moet gebeuren door de partner die niet mee getekend heeft, ja dit moet wel zo snel mogelijk gebeuren
.

Die partner ben ik.

Moet deze week alle kopieën inleveren en wacht hun advies even af. Meld me dan later aan. Of kan dat eigenlijk niet wachten?

Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen, wordt er binnen die groep ook naar de individuele situatie gekeken?
Ilse

prutvogel

Ongelezen bericht door prutvogel »

Succes Ilse, en dit is even serieus.

learner

Ongelezen bericht door learner »

idem...

mvg, learner... :wink:

aert0001

O.k. in dat geval vernietigen, momenteel ben ik nog bezig om mensen bij elkaar te krijgen, de groep mag best enorm worden, en v.w.b. de individualiteit van de zaken, lijkt mij niet nodig, de wet schrijft voor bij huurkoop beide handtekeningen, dus de beantwoording van is al even simpel, of begrijp ik je verkeerd?

Ton

gast_58

Nou prutvogel en learner,
vriendjes voor het leven!

gast_58

Ton, ik mail je.

mm

Ongelezen bericht door mm »

Ilse,

Orienteren wie de beste aanbieding heeft is een goede zaak. Maar let wel op details.

Kies datgene die voor jouw gevoel het beste met je voor hebben.

aert0001

Dat is prima Ilse, jullie hebben me flink laten lachen vanavond, dank je.

Ton

learner

Ongelezen bericht door learner »

Ton, any time...!!! :P

Sterkte... :!: :lol: :!:

mvg, learner... :wink:

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Zolang de vernietigingsbrief binnen drie jaar nadat uw eega de overeenkomst heeft getekend wordt verstuurd, loopt u niet klem met uw verjaringstermijn.

Binnen drie jaar nadat het contract is getekend, of binnen drie jaar nadat de partner op de hoogte kwam van een dergelijk contract, moet het contract vernietigd worden, anders is de mogelijkheid van vernietigen verjaard en rest nog alleen de zorgplicht of evt. de misleiding.

Dus als partners niet getekend hebben, maar ook nog niet vernietigd, dan wel haast maken met vernietiging anders moet je straks toch nog een ozzy oplossing nemen.

mm

Ongelezen bericht door mm »

Ikwaseenbeetjedom,

Klopt niet helemaal. Verjaringstermijn is drie jaar NADAT partner achter het bestaan van het contract kwam.

theoretisch betekend dat een eega het contract kan vernietigen na bv 6 jaar na afsluiten van het contract.

gast_58

Dus als partners niet getekend hebben, maar ook nog niet vernietigd, dan wel haast maken met vernietiging anders moet je straks toch nog een ozzy oplossing nemen
Dat hoeft gelukkig niet omdat wij de luxe-positie hebben dat
a. onze restschuld relatief laag is (4000 euro)
b. wij die betaald hebben (helaas)

Laten we in godsnaam deze topic Ozzy-vrij houden. Ik ga direct die andere topics even uppen.

Ton, als het goed is heb je mijn mail ontvangen.

Groeten en bedankt
Ilse

gast_58

Klopt niet helemaal. Verjaringstermijn is drie jaar NADAT partner achter het bestaan van het contract kwam
Dat klopt en dat heb ik dan toch maar mooi door dit forum geleerd. Blijkt het niet helemaal voor niets te zijn.
Ilse

Gesloten