Pagina 3 van 8
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 17:09
door Jolijn
doctorzorro schreef: dat ik juist geen zin meer heb in nieuwe telfoons omdat mijn oude het deze zomer nog uitstekend deed bij vodafone.
Maar toen was het voor Vodafone nog te vroeg om je te wijzen op ......
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 17:11
door Prolix
doctorzorro schreef:Dan ga je nog steeds voorbij aan de kern van het verhaal, namelijk dat vodafone zich dus niet aan zijn eigen contract houd door zomaar een deel van de dienst te beeindigen. ..
Zozo, welke dienst beëindigen ze dan? En jij hebt zwart op wit staan dat jij die dienst afneemt?
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 17:21
door doctorzorro
Jolijn schreef:doctorzorro schreef: dat ik juist geen zin meer heb in nieuwe telfoons omdat mijn oude het deze zomer nog uitstekend deed bij vodafone.
Maar toen was het voor Vodafone nog te vroeg om je te wijzen op ......
Aangezien ze via het netwerk kunnen zien met welke telefoon je belt, hadden ze tenminste bij het verlengen daar iets over kunnen melden. Net zo goed als dat ze dat nu ook gedaan hebben door me een persoonlijke brief te sturen waarin het model telefoon expliciet genoemd wordt. Verder is mijn mening dat ze bij zo'n ingrijpende wijziging in de levering mij de gelegenheid moeten bieden om zonder gezeur weg te gaan. Nu zetten ze me voor een voldongen feit: zij stoppen de dienst, ik moet nog een jaar betalen en ik mag niet weg omdat het contract alleen voorziet in de veiligstelling van vodafone's belangen.
Lees maar, uit de algemene voorwaarden:
Artikel 5,
punt 5,
5. Vodafone heeft een vergunning om in Nederland een netwerk aan te bieden. Indien een vergunning of andere vorm
van toestemming wijzigt, eindigt of ingetrokken wordt, kan Vodafone de overeenkomst die jij met Vodafone hebt
per direct beëindigen en is Vodafone niet tot een schadevergoeding verplicht.
Zij dus wel, ik dus niet. Lekker eerlijk he?
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 17:23
door sjohie
doctorzorro schreef:Dan ga je nog steeds voorbij aan de kern van het verhaal, namelijk dat vodafone zich dus niet aan zijn eigen contract houd door zomaar een deel van de dienst te beeindigen. Nog een belangrijk deel ook, namelijk de basisfrequentie waarop gsm werkt, al meer dan 15 jaar. Ook is het argument verouderd onjuist, de andere providers vinden deze frequenties blijkbaar nog zo courant dat ze er vorig jaar idioot veel geld voor betaald hebben bij die veiling. Dat hebben ze vast niet gedaan omdat ze van plan zijn om binnenkort die frequenties uit te zetten voor spraak. Nee, allemaal adverteren ze met hoe goed hun dekking op de 900 band is en dat dat ook zo blijft.
Ik vind het best vervelend om dit iedere keer opnieuw te moeten uitleggen, het staat allemaal al in mijn originele post. Ook dat ik getekend heb voordat dit verhaal bekend werd, ook dat mijn telefoon absoluut niet zo oud is dat ik zou moeten verwachten dat hij het ineens niet meer doet en ook dat ik juist geen zin meer heb in nieuwe telfoons omdat mijn oude het deze zomer nog uitstekend deed bij vodafone.
Dat ik aangenomen heb dat je een dame was kwam door die reactie van iemand anders die je een haar noemde, ik dacht dat die je dan wel zou kennen. Excuses daarvoor.
Die veiling was van voorgedefinieerde blokken spectrum, binnen de E-GSM 900 bandbreedte, welke 880-960 MHz in totaal beslaat. Vodafone kon dus niet zomaar kiezen wat ze wel/niet wilden hebben. En daarnaast is het zo dat ze het bereik van 3G op de 900 MHz kunnen verbeteren, juist doordat ze de vers gekochte blokken spectrum binnen e-GSM nu in mogen zetten voor 3G. Dikke kans dat jij op je nieuwe mobiele sim-only abonnement daardoor juist een beter 3G signaal, en dus internet, hebt.
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 17:32
door doctorzorro
Prolix schreef:doctorzorro schreef:Dan ga je nog steeds voorbij aan de kern van het verhaal, namelijk dat vodafone zich dus niet aan zijn eigen contract houd door zomaar een deel van de dienst te beeindigen. ..
Zozo, welke dienst beëindigen ze dan? En jij hebt zwart op wit staan dat jij die dienst afneemt?
Hallo, waar betaal je eigenlijk abo geld voor dan? In mijn contract staat alleen dat ze "een dienst" aanbieden, verder niks specifieks over frequenties enzo. Dat staat nergens namelijk. Dat moet je maar aannemen dan, dat het wel goedkomt ofzo. Nou, dat is precies wat ik gedaan heb toch? Aannemen dat Vodafone gewoon gsm 900 netwerk doet, net als in de afgelopen 15 jaar. Ik weet nog dat ze Libertel heetten en de tweede aanbieder van gsm waren naast de ptt. Altijd zo geweest dat je met een singleband telefoon alleen bij ptt (kpn) of libertel (voda) terecht kon juist vanwege het feit dat alleen die een eigen 900 zendernet hadden. Nu is dus alleen KPN over en komt T-mobile erbij. Die hebben gek genoeg juist een vergunning gekocht voor P-band en zijn daarmee voor het eerst in hun bestaan actief op die band.
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 17:32
door Jolijn
doctorzorro schreef:Jolijn schreef:doctorzorro schreef: dat ik juist geen zin meer heb in nieuwe telfoons omdat mijn oude het deze zomer nog uitstekend deed bij vodafone.
Maar toen was het voor Vodafone nog te vroeg om je te wijzen op ......
Aangezien ze via het netwerk kunnen zien met welke telefoon je belt, hadden ze tenminste bij het verlengen daar iets over kunnen melden. Net zo goed als dat ze dat nu ook gedaan hebben door me een persoonlijke brief te sturen waarin het model telefoon expliciet genoemd wordt. Verder is mijn mening dat ze bij zo'n ingrijpende wijziging in de levering mij de gelegenheid moeten bieden om zonder gezeur weg te gaan. Nu zetten ze me voor een voldongen feit: zij stoppen de dienst, ik moet nog een jaar betalen en ik mag niet weg omdat het contract alleen voorziet in de veiligstelling van vodafone's belangen.
Lees maar, uit de algemene voorwaarden:
Artikel 5,
punt 5,
5. Vodafone heeft een vergunning om in Nederland een netwerk aan te bieden. Indien een vergunning of andere vorm
van toestemming wijzigt, eindigt of ingetrokken wordt, kan Vodafone de overeenkomst die jij met Vodafone hebt
per direct beëindigen en is Vodafone niet tot een schadevergoeding verplicht.
Zij dus wel, ik dus niet. Lekker eerlijk he?
Ik ben het eigenlijk wel een beetje met je eens, je zou vanwege deze omstandigheden van je contract af moeten kunnen.
Maar....dat Vodafone je bij het verlengen niet op gewezen heeft (toen je ook al enige tijd met je oude Nokia belde) kan ik me wel voorstellen: het gaat Vodafone eigenlijk niet aan met welke telefoon jij belt of wilt bellen.
Ben wel benieuwd met welke merken/types/jaargangen je binnenkort niet meer kunt bellen bij Vodafone?
Ben zelf ook niet zo van de internettelefoons die zgn alles kunnen.
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 17:42
door sjohie
doctorzorro schreef:Jolijn schreef:doctorzorro schreef: dat ik juist geen zin meer heb in nieuwe telfoons omdat mijn oude het deze zomer nog uitstekend deed bij vodafone.
Maar toen was het voor Vodafone nog te vroeg om je te wijzen op ......
Aangezien ze via het netwerk kunnen zien met welke telefoon je belt, hadden ze tenminste bij het verlengen daar iets over kunnen melden. Net zo goed als dat ze dat nu ook gedaan hebben door me een persoonlijke brief te sturen waarin het model telefoon expliciet genoemd wordt. Verder is mijn mening dat ze bij zo'n ingrijpende wijziging in de levering mij de gelegenheid moeten bieden om zonder gezeur weg te gaan. Nu zetten ze me voor een voldongen feit: zij stoppen de dienst, ik moet nog een jaar betalen en ik mag niet weg omdat het contract alleen voorziet in de veiligstelling van vodafone's belangen.
Lees maar, uit de algemene voorwaarden:
Artikel 5,
punt 5,
5. Vodafone heeft een vergunning om in Nederland een netwerk aan te bieden. Indien een vergunning of andere vorm
van toestemming wijzigt, eindigt of ingetrokken wordt, kan Vodafone de overeenkomst die jij met Vodafone hebt
per direct beëindigen en is Vodafone niet tot een schadevergoeding verplicht.
Zij dus wel, ik dus niet. Lekker eerlijk he?
Ik ben het eigenlijk wel een beetje met je eens, je zou vanwege deze omstandigheden van je contract af moeten kunnen.
Maar....dat Vodafone je bij het verlengen niet op gewezen heeft (toen je ook al enige tijd met je oude Nokia belde) kan ik me wel voorstellen: het gaat Vodafone eigenlijk niet aan met welke telefoon jij belt of wilt bellen.
Ben wel benieuwd met welke merken/types/jaargangen je binnenkort niet meer kunt bellen bij Vodafone?
Ben zelf ook niet zo van de internettelefoons die zgn alles kunnen.
Daarvoor hebben ze een
hele mooie informatiepagina opgetuigd.
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 17:43
door doctorzorro
Alle gsm telefoons die geen E-gsm ondersteunen. grofweg alle telefoons van voor 2000 hoewel er in de lijst nog best veel nieuwere sony-ericsson's en andere aziaten staan die pas laat die standaard overnamen.
Dat voda niets gezegd heeft bij het afsluiten van de verlenging klopt natuurlijk, toen was het persbericht nog niet klaar...
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 17:49
door Prolix
doctorzorro schreef:doctorzorro schreef:Dan ga je nog steeds voorbij aan de kern van het verhaal, namelijk dat vodafone zich dus niet aan zijn eigen contract houd door zomaar een deel van de dienst te beeindigen. ..
Hallo, waar betaal je eigenlijk abo geld voor dan? In mijn contract staat alleen dat ze "een dienst" aanbieden, verder niks specifieks over frequenties enzo. Dat staat nergens namelijk...
5. Vodafone heeft een vergunning om in Nederland een netwerk aan te bieden. Indien een vergunning of andere vorm
van toestemming wijzigt, eindigt of ingetrokken wordt, kan Vodafone de overeenkomst die jij met Vodafone hebt
per direct beëindigen en is Vodafone niet tot een schadevergoeding verplicht.
Kijk, daar heb je het al. Het geeft precies aan dat je eigenlijk alleen maar schreeuwt om aandacht en verder niks te melden hebt. Mocht de vergunning vervallen dan houdt je abo op. En daar er geen SLA op zit ook geen schadevergoeding.
En in jouw geval heb je geen contract getekend met de specifieke frequentie waar jij zo nodig van gebruik wil maken. Die vervalt ook gewoon, de diensten zelf ( bellen/sms/internetten ) daar heb je wèl voor getekend en die worden ook gewoon geleverd. Voda komt zijn contract dus gewoon na.
En als jij perse een 1.44 floppy wil gebruiken en je kijkt naar je nagelnieuwe tablet... begin je dan ook te zeuren bij de fabrikant? Het heet vooruitgang en daar gebeuren dit soort dingen. Je mag er best een beetje boos om zijn, maar je zult het gewoon moeten accepteren. PUNT. Verder kun je er niks mee, gefrustreerd je smartfone gebruiken. Doe je er toch een cover omheen van een casettebandje? Heb je toch wat ouds om mee te bellen...
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 17:53
door doctorzorro
Zo mooi is die pagina niet Sjohie, Het échte kriterium, namelijk wel/geen E(xtended) gsm staat er niet vermeld. Als je op die link klikt krijg je een wanordelijke lijst, niet op alfabetische volgorde, met alle mogelijk oude telefoons kriskras doorelkaar gegroepeerd op Mtac ID codes. Niet erg klantvriendelijk dunkt me, dat is gewoon een computeruitdraai geselecteerd op 1 kriterium en totaal niet geedit of leesbaar gemaakt voor de leek.
Ik zou die aandelen snel verkopen, als ze daar al geen geld meer hebben voor een fatsoenlijke lijst met telefoontjes?
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 18:00
door sjohie
doctorzorro schreef:Zo mooi is die pagina niet Sjohie, Het échte kriterium, namelijk wel/geen E(xtended) gsm staat er niet vermeld. Als je op die link klikt krijg je een wanordelijke lijst, niet op alfabetische volgorde, met alle mogelijk oude telefoons kriskras doorelkaar gegroepeerd op Mtac ID codes. Niet erg klantvriendelijk dunkt me, dat is gewoon een computeruitdraai geselecteerd op 1 kriterium en totaal niet geedit of leesbaar gemaakt voor de leek.
Ik zou die aandelen snel verkopen, als ze daar al geen geld meer hebben voor een fatsoenlijke lijst met telefoontjes?
Gewoon "ctrl-F" doen, en je kan naar hartenlust zoeken in de lijst.
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 18:01
door doctorzorro
Prolix schreef:doctorzorro schreef:doctorzorro schreef:Dan ga je nog steeds voorbij aan de kern van het verhaal, namelijk dat vodafone zich dus niet aan zijn eigen contract houd door zomaar een deel van de dienst te beeindigen. ..
Hallo, waar betaal je eigenlijk abo geld voor dan? In mijn contract staat alleen dat ze "een dienst" aanbieden, verder niks specifieks over frequenties enzo. Dat staat nergens namelijk...
5. Vodafone heeft een vergunning om in Nederland een netwerk aan te bieden. Indien een vergunning of andere vorm
van toestemming wijzigt, eindigt of ingetrokken wordt, kan Vodafone de overeenkomst die jij met Vodafone hebt
per direct beëindigen en is Vodafone niet tot een schadevergoeding verplicht.
Kijk, daar heb je het al. Het geeft precies aan dat je eigenlijk alleen maar schreeuwt om aandacht en verder niks te melden hebt. Mocht de vergunning vervallen dan houdt je abo op. En daar er geen SLA op zit ook geen schadevergoeding.
En in jouw geval heb je geen contract getekend met de specifieke frequentie waar jij zo nodig van gebruik wil maken. Die vervalt ook gewoon, de diensten zelf ( bellen/sms/internetten ) daar heb je wèl voor getekend en die worden ook gewoon geleverd. Voda komt zijn contract dus gewoon na.
En als jij perse een 1.44 floppy wil gebruiken en je kijkt naar je nagelnieuwe tablet... begin je dan ook te zeuren bij de fabrikant? Het heet vooruitgang en daar gebeuren dit soort dingen. Je mag er best een beetje boos om zijn, maar je zult het gewoon moeten accepteren. PUNT. Verder kun je er niks mee, gefrustreerd je smartfone gebruiken. Doe je er toch een cover omheen van een casettebandje? Heb je toch wat ouds om mee te bellen...
Wat een lelijke taal sla jij uit joh. Je koopt toch gewoon geen tablet als je een floppy (3 1/2 óf 5 1/4 inch) wil gebruiken? Zo zou ik dus geen abonnement kopen als ik zou weten dat mijn telefoon er niet inpast. Dat is nu dus wel gebeurd. Eerst koop je de dienst, dan kom je er achter dat de aanbieder halverwege de stekker gaat veranderen. Knappe jongen als je dat wil verdedigen en nog knapper als je me kan uitleggen waarom zij wel het contract mogen beeindigen maar ik niet? Ik ben hier nog steeds degene die betaalt hoor, de klant. Volgens jou moeten klanten dus gewoon hun wurgcontractje voor zoete koek slikken en verder gewoon doorlopen. Ben ik toch altijd naar het verkeerde programma aan het kijken...
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 18:07
door doctorzorro
sjohie schreef:doctorzorro schreef:Zo mooi is die pagina niet Sjohie, Het échte kriterium, namelijk wel/geen E(xtended) gsm staat er niet vermeld. Als je op die link klikt krijg je een wanordelijke lijst, niet op alfabetische volgorde, met alle mogelijk oude telefoons kriskras doorelkaar gegroepeerd op Mtac ID codes. Niet erg klantvriendelijk dunkt me, dat is gewoon een computeruitdraai geselecteerd op 1 kriterium en totaal niet geedit of leesbaar gemaakt voor de leek.
Ik zou die aandelen snel verkopen, als ze daar al geen geld meer hebben voor een fatsoenlijke lijst met telefoontjes?
Gewoon "ctrl-F" doen, en je kan naar hartenlust zoeken in de lijst.
Voor 5 minuutjes werk had die vodafone medewerkert dat ook best ff kunnen doen he? Gewoon stukje service naar je trouwe klanten toe die al vele jaren met je bellen. Hoef ik niet door warlijsten vol overbodige informatie (tac codes, serieus? Niemand weet die te vinden man) waar drie of vier keer dezelfde modellen instaan, maar iedere keer met andere nummers. Dat is niet mooi of handig, dat is eerder onbeschoft naar je technisch niet onderlegde klanten.
Ctrl-F doen ze zelf maar...
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 18:07
door sjohie
Prolix schreef:doctorzorro schreef:doctorzorro schreef:Dan ga je nog steeds voorbij aan de kern van het verhaal, namelijk dat vodafone zich dus niet aan zijn eigen contract houd door zomaar een deel van de dienst te beeindigen. ..
Hallo, waar betaal je eigenlijk abo geld voor dan? In mijn contract staat alleen dat ze "een dienst" aanbieden, verder niks specifieks over frequenties enzo. Dat staat nergens namelijk...
5. Vodafone heeft een vergunning om in Nederland een netwerk aan te bieden. Indien een vergunning of andere vorm
van toestemming wijzigt, eindigt of ingetrokken wordt, kan Vodafone de overeenkomst die jij met Vodafone hebt
per direct beëindigen en is Vodafone niet tot een schadevergoeding verplicht.
Kijk, daar heb je het al. Het geeft precies aan dat je eigenlijk alleen maar schreeuwt om aandacht en verder niks te melden hebt. Mocht de vergunning vervallen dan houdt je abo op. En daar er geen SLA op zit ook geen schadevergoeding.
En in jouw geval heb je geen contract getekend met de specifieke frequentie waar jij zo nodig van gebruik wil maken. Die vervalt ook gewoon, de diensten zelf ( bellen/sms/internetten ) daar heb je wèl voor getekend en die worden ook gewoon geleverd. Voda komt zijn contract dus gewoon na.
En als jij perse een 1.44 floppy wil gebruiken en je kijkt naar je nagelnieuwe tablet... begin je dan ook te zeuren bij de fabrikant? Het heet vooruitgang en daar gebeuren dit soort dingen. Je mag er best een beetje boos om zijn, maar je zult het gewoon moeten accepteren. PUNT. Verder kun je er niks mee, gefrustreerd je smartfone gebruiken. Doe je er toch een cover omheen van een casettebandje? Heb je toch wat ouds om mee te bellen...
Wat een lelijke taal sla jij uit joh. Je koopt toch gewoon geen tablet als je een floppy (3 1/2 óf 5 1/4 inch) wil gebruiken? Zo zou ik dus geen abonnement kopen als ik zou weten dat mijn telefoon er niet inpast. Dat is nu dus wel gebeurd. Eerst koop je de dienst, dan kom je er achter dat de aanbieder halverwege de stekker gaat veranderen. Knappe jongen als je dat wil verdedigen en nog knapper als je me kan uitleggen waarom zij wel het contract mogen beeindigen maar ik niet? Ik ben hier nog steeds degene die betaalt hoor, de klant. Volgens jou moeten klanten dus gewoon hun wurgcontractje voor zoete koek slikken en verder gewoon doorlopen. Ben ik toch altijd naar het verkeerde programma aan het kijken...
Leg me dan even uit waarom je een sim-only abonnement met internet neemt, terwijl ze die ook zonder verkopen? Daarmee geef je toch het signaal af aan vodafone dat jij daar nut voor hebt, immers je betaalt er ook meer voor? Dan is het toch niet gek, dat vodafone verwacht dat jij een toestel zal gebruiken wat internetten aankan, en geen 14 jaar oud model wat dat niet kan?
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 18:11
door doctorzorro
En Prolix, de vergunning IS dus vervallen dus als vodafone dan maar even het contract wil ontbinden?
Ze dreigen ermee in het contract, nou, kom maar op! Schop me d'r uit, ontbinden die hap, ajuus, de groeten, alaaf, de mazzel, sayonara, tot nooit. Please.
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 18:17
door doctorzorro
Sjohie, dat was gewoon de goedkoopste en mooiste oplossing. Volop bellen met sim-only in een retrophone en voor de doodenkele keer dat ik naar een feestje ga ofzo laad ik die snertfone nog een keertje op, voornamelijk voor de camera die daarin zit en die het niet doet zonder sim kaart.
En het gaat me dus niet om internet of andere meuk, ik wil een betrouwbare verbinding en die haalt voda nu uit de deal zonder kans op ontslag. Wat ik met hun simkaart doe en waar ik die allemaal instop gaat ze geen r#%t aan, zij moeten juist bij een sim only gewoon doen wat bij gsm aanbieden hoort, GSM aanbieden. Hoe moeilijk kan het zijn?
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 18:24
door doctorzorro
En voor de sim-only zonder internet geld uiteraard precies hetzelfde, juist die abonnementsvorm voor oudere telefoons zonder internetverbinding gaat veranderen. Waarom heb ik nou toch het idee dat ik tegen een stel vodafone advocaten zit te praten? Mijn verhaal is en was knap duidelijk hoor, ik hoef het toch niet iedere keer opnieuw te verdedigen hier tegen onbenullige antwoorden die vodafone ook al gaf?
Abonnement afsluiten voor gsm, dan veranderen en niet weg kunnen lijkt mij toch een vrij duidelijk gevalletje klanten in de kou zetten, of ben ik helemaal maf geworden en moet je dat allemaal van die o zo vriendelijk mensen van vodafone pikken? Het zijn, als ik zo eens op dit forum rondkijk, ook echt van die supervriendelijke, altijd behulpzame lui he.... wat *** ik nou toch met me ouwe telefoon, gewoon een nieuwe kopen en klep houden, dat moet je!
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 18:32
door Jolijn
@Sjohie bedankt. Had nl. geen brief gekregen, maar dat klopt dan wel.
Het nieuws was mij ook volledig ontgaan hoor,
interesseert me o,o. Op de site check ik zo nu en dan mijn bel- en sms tegoed.
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 18:34
door doctorzorro
Want hey, gewoon een keer toegeven dat Vodafone in dit geval mij een loer draait door vast te houden aan hun nogal eenzijdige contract en totaal niet klantvriendelijk overkomt door voor die paar mensen die door deze situatie getroffen worden een uitzondering te maken en ze met nummerbehoud contractvrij te laten gaan, dat zal er wel niet inzitten op een consumentensite als deze als ik de reacties zo eens bekijk.
Re: Oude telefoons en Vodafone
Geplaatst: 25 okt 2013 18:54
door angel1978
doctorzorro schreef:Want hey, gewoon een keer toegeven dat Vodafone in dit geval mij een loer draait door vast te houden aan hun nogal eenzijdige contract en totaal niet klantvriendelijk overkomt door voor die paar mensen die door deze situatie getroffen worden een uitzondering te maken en ze met nummerbehoud contractvrij te laten gaan, dat zal er wel niet inzitten op een consumentensite als deze als ik de reacties zo eens bekijk.
Ik denk idd dat dat er niet in zal zitten .. Je hebt namelijk gewoon geen gelijk...
Je bent erg goed er van alles bij te halen, maar dit zijn vooral niet ter zake doende zaken. Uiteindelijk gaat het maar om een ding: wat staat er in je contract en hebben beide partijen zich aan te houden?
In dit geval een sim-only.
Toestel staat er niet in (eigen verantwoordelijkheid)
Frequentieband staat er niet in.
De rest is enkel stemmingmakerij..