LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo klantenservice standaard lijstjes voor problemen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Har06

Re: Ziggo klantenservice standaard lijstjes voor problemen

Ongelezen bericht door Har06 »

bprosman schreef:

Wie beweert dat de klantenservice medewerkers niet geschoold zijn ?

Ik, ze zijn niet technisch geschoold, alleen een "spoedopleiding" in de scripts

heeft diegene in kijkje in de keuken genomen?,

Ja

Bij mijn dochter op de studievereniging zit een jongen die studeert theologie en op bepaalde uren werkt hij voor Ziggo EN Omo , afhankelijk van welke lijn er binnenkomt verandert hij van "baan" en script.Nu gaat de studie theologie ook wel over "signalen uit de lucht" maar heeft weinig met netwerken en/of Wifi te maken.

Die BProsman toch, hij sleept de een na de andere familielid buur vriend latpersoon etc ten tonele ter staving van zijn beweringen.[/quote]

Als het citaat van z'n dochter voor jou verhelderend is, dan zou je hebben kunnen lezen over welke keuken het gaat.
:wink: Ja, vraag je buurman maar eens of die het je voor wil lezen.[/quote]

Ik denk niet dat m,n lieve buurman annex vriend annex familie annex lat persoon een berg lijntjes gaat uitspitten, we drinken liever samen een glas wijn

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ik denk niet dat m,n lieve buurman annex vriend annex familie annex lat persoon een berg lijntjes gaat uitspitten, we drinken liever samen een glas wijn
Ah, dat verklaart al heel wat. :wink:
Een ieder moet doen waar 'ie goed en is en als je niet goed (begrijpend) kunt lezen, is dat helemaal geen schande. 't Is soms wel lastig als je dat niet goed kunt, zoals in discussies op dit forum.
In je privéleven is het wel handig als er iemand is die je daarmee wil helpen.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Gelukkig gaat het quoten wel goed :wink:

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

bprosman schreef:Gelukkig gaat het quoten wel goed :wink:
:lol:

Mij niet altijd, dus meestal klik ik voor het plaatsen eerst op 'voorbeeld' en als ik dan zie dat het een onoverzichtelijke brij is, verander ik het één en ander.

boterham12

Ongelezen bericht door boterham12 »

Ik wilde hier graag een nieuw onderwerp van maken maar helaas lukt dat niet, ik kan nergens een knopje vinden waarmee ik een nieuw onderwerp kan maken.

ZIGGO ACTIE MET GRATIS GALAXY TAB is waardeloos.

Ook mij is het nu overkomen, gratis is niet gratis.
Op het moment dat ik over wilde stappen heb ik gebeld met ZIGGO. Ik kon met bijbetaling de grotere versie bestellen. De meerprijs bij PARADIGIT was op het moment dat ik keek ca. 129 euro.
Nu blijkt dat Samsung een actie heeft, 50 europ retour op je bankrekening na aanschaf. Wat blijkt nu PARADIGIT heeft de bijbetaling gewoon met 50 euro verhoogd!!! M.a.w. er is maar één partij die er van profiteert en dat is PARADIGIT. Middels een e-mail werd ik op de hoogte gebracht. Volgens PARADIGIT waren de tab 2 versies op. DIt is flauwekul. De tab 3 versies waren al op. En op het moment van kijken op de site van PARADIGIT bleek, nogmaals, dat een bijbetaling van 129 voldoende zou zijn om de grotere versie van 10.1 inch te verkrijgen.

Waardeloos dit, nu moet ik dus 179 euro bijbetalen i p v 129, wel krijg ik na 6 weken van Samsung de 50 euro retour. Ik vind de reactie van PARADIGIT dat de tab 2 op waren waardeloos. Het blijkt dat PARADIGIT gewoon de actie van 50 euro retour van Samsung in eigen zak steekt.

:oops: :oops: :oops: :oops:

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Ook mij is het nu overkomen, gratis is niet gratis.
Welkom op deze wereld.
En waar ligt nu de schuld van Ziggo ?

Voor een nieuw topic, ga naar :
https://forum.www.trosradar.nl/
Kies een categorie, en dan onderaan de pagina de knop [Nieuw onderwerp]

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix »

boterham12 schreef:]Ik wilde hier graag een nieuw onderwerp van maken maar helaas lukt dat niet, ik kan nergens een knopje vinden waarmee ik een nieuw onderwerp kan maken.
Afbeelding

Gesloten