Re: ziggo beloond trouwe klanten......?
Geplaatst: 04 dec 2013 23:17
Krijg net de nieuwsbrief van december van Ziggo.
Roellahaye schreef:Hoi Eleven,
Dan betaal je dus 69,- meer in een keer ten opzichte van de vorige aanbieding.
want toen was ie gratis en betaalde je voor de interactieve recorder 49,-
tja zo gaat het in de gemiddelde winkel er ook aan toe. of dat nu een webshop of de winkel bij jouw om de hoek is.
soms denk je, ik wacht op een betere aanbieding, dan komt ie niet en is dit het resultaat.
Niet mee eens, Wireless bestaat al heel lang en werkt gewoon niet goed. Onstabiel systeem, snelheid en stabiliteit is verschillend per moment. Zeer storingsgevoelig en veroorzaakt hoop gemekker vanuit klanten. Providers ondersteunen daarom beperkt wifi en je krijgt nooit garantie dat het goed of überhaupt zal werken. Ik denk niet dat Ziggo blij zou zijn als iedereen op de wifi gaat omdat dit meer wifi klachten zal opleveren. Immers als iedereen op wifi gaat zitten wordt de boel nog instabieler. Bekabeld is snel en betrouwbaar, wifi moet eigenlijk afgeschaft worden vind ik als ITer en ex telecom medewerker. Het is ook nog is ongezond voor je.... Maar goed men staat tegenwoordig niet meer stil bij kankerverwekkende dingen, zit bijna overal in.Ulbe schreef:wireless is eigenlijk bijna wel verplicht omdat oude klanten evenveel betalen als nieuwe klanten, terwijl de nieuwe klanten gratis wireless krijgen, wireless is tegenwoordig niet meer weg te denken en enorm makkelijk voor laptop, telefoon, tablet, en wireless compatible randapparatuur,
Ulbe.
Superofftopic en de discussie niet waard..choocomell schreef:... wifi moet eigenlijk afgeschaft worden vind ik als ITer en ex telecom medewerker. Het is ook nog is ongezond voor je.... Maar goed men staat tegenwoordig niet meer stil bij kankerverwekkende dingen, zit bijna overal in.
Daar zit wel wat in wat je schrijft, wireless en DECT wordt verdacht dat het op de lange duur kanker kan veroorzaken, overal omchoocomell schreef:Niet mee eens, Wireless bestaat al heel lang en werkt gewoon niet goed. Onstabiel systeem, snelheid en stabiliteit is verschillend per moment. Zeer storingsgevoelig en veroorzaakt hoop gemekker vanuit klanten. Providers ondersteunen daarom beperkt wifi en je krijgt nooit garantie dat het goed of überhaupt zal werken. Ik denk niet dat Ziggo blij zou zijn als iedereen op de wifi gaat omdat dit meer wifi klachten zal opleveren. Immers als iedereen op wifi gaat zitten wordt de boel nog instabieler. Bekabeld is snel en betrouwbaar, wifi moet eigenlijk afgeschaft worden vind ik als ITer en ex telecom medewerker. Het is ook nog is ongezond voor je.... Maar goed men staat tegenwoordig niet meer stil bij kankerverwekkende dingen, zit bijna overal in.Ulbe schreef:wireless is eigenlijk bijna wel verplicht omdat oude klanten evenveel betalen als nieuwe klanten, terwijl de nieuwe klanten gratis wireless krijgen, wireless is tegenwoordig niet meer weg te denken en enorm makkelijk voor laptop, telefoon, tablet, en wireless compatible randapparatuur,
Ulbe.
Nou kan ik toch terugvallen op een opleiding levensmiddelentechnologie, maar plastic margarine heb ik nog nooit van gehoord. Knaag jij het kuipje ook op ofzo?Ulbe schreef:Daar zit wel wat in wat je schrijft, wireless en DECT wordt verdacht dat het op de lange duur kanker kan veroorzaken, overal omchoocomell schreef:Niet mee eens, Wireless bestaat al heel lang en werkt gewoon niet goed. Onstabiel systeem, snelheid en stabiliteit is verschillend per moment. Zeer storingsgevoelig en veroorzaakt hoop gemekker vanuit klanten. Providers ondersteunen daarom beperkt wifi en je krijgt nooit garantie dat het goed of überhaupt zal werken. Ik denk niet dat Ziggo blij zou zijn als iedereen op de wifi gaat omdat dit meer wifi klachten zal opleveren. Immers als iedereen op wifi gaat zitten wordt de boel nog instabieler. Bekabeld is snel en betrouwbaar, wifi moet eigenlijk afgeschaft worden vind ik als ITer en ex telecom medewerker. Het is ook nog is ongezond voor je.... Maar goed men staat tegenwoordig niet meer stil bij kankerverwekkende dingen, zit bijna overal in.Ulbe schreef:wireless is eigenlijk bijna wel verplicht omdat oude klanten evenveel betalen als nieuwe klanten, terwijl de nieuwe klanten gratis wireless krijgen, wireless is tegenwoordig niet meer weg te denken en enorm makkelijk voor laptop, telefoon, tablet, en wireless compatible randapparatuur,
Ulbe.
ons heen is straling van telefoons, wireless, GSM telefoons en antenne's ed.
Ook ons eten gaat niet vrijuit, als je weet dat gewone margarine op één molecuul na, plastic is!, zet je dat toch aan het denken, we krijgen het dagelijks binnen, en denken er niet bij na en gebruiken het allemaal,
Het is afwachten hoe dit op de lange duur afloopt,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Ah, zoals ik al verwachtte, een verzameling meningen die gepresenteerd worden als feiten, "onderbouwd" met wat links naar vergelijkbare sites. Typisch voor de gemiddelde aluhoedjes website. Als ik dit lees, met bronnen/bewijzen voor de getoonde info, staat daar finaal iets anders.
Jaja, en afsluiten metUlbe schreef:http://www.wijwordenwakker.org/content. ... P1175&l=NL
...
En dat heeft ineens wel voedingswaarde? ..Tssss...
Als je geen boter wilt of kunt eten (omdat je voedselovergevoelig bent, boter niet lust of veganistisch eet) kun je heel goed biologische margarine of halvarine nemen.
Prolix schreef:Jaja, en afsluiten metUlbe schreef:http://www.wijwordenwakker.org/content. ... P1175&l=NL
...En dat heeft ineens wel voedingswaarde? ..Tssss...
Als je geen boter wilt of kunt eten (omdat je voedselovergevoelig bent, boter niet lust of veganistisch eet) kun je heel goed biologische margarine of halvarine nemen.
Ik begon er niet over en 10 dagen later er nog op reageren is gewoon vragen om aandacht.choocomell schreef:zeer kinderachtig en offtopic. niet waard om over te discussiëren
Ben je overgestapt omdat Ziggo geen 9 lokale zenders wilde toevoegen aan het pakket?!?topaas36 schreef:Ik ben overgestapt van Ziggo naar Online.
Diverse keren contact gehad met Ziggo over het niet ontvangen van 9 regionale zenders, alle stappen ondernomen maar helaas.
Geen monteur langssturen maar wel betalen.
Ook aangegeven waarom nieuwe klanten een interactieve HD ontvangen konden kopen voor €49,00 en vaste klanten voor €199,00.
Of ik wel wist hoeveel vaste klanten Ziggo heeft, daar kunnen ze echt niet aan beginnen.
Bij Online betaal ik minder en de interactieve voor €49,00.
Ben tevreden over Online, wel minder zenders, je kan er toch maar 1 tegelijk kijken en geen extra zenderpaketten maar dat gaat veranderen.
Persoonlijk vindt ik de klantenservice ook prima bij hun.
Er waren wat problemen met de levering van de recorder, aan alle kanten meegedacht en ter compensatie twee maanden gratis televisie.
Dan ben je inderdaad goed opgeschotenBen tevreden over Online, wel minder zenders,
Zou de zenders wel moeten krijgen wat ik al zei, betaalde er ook voor maar kreeg ze alleen nietbprosman schreef:Je bent overgestapt vanwege te weinig (regionale) zenders en dan :Dan ben je inderdaad goed opgeschotenBen tevreden over Online, wel minder zenders,