LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Horizon radeloos

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Marchant

Re: UPC Horizon radeloos

Ongelezen bericht door Marchant »

Het blijft een ramp.

Regelmatig valt ook mijn internet weg, mijn telefoonverbinding doet het soms niet (erg fijn met een moeder van 89 die niet helemaal gezond is) en dan de TV, bij veel zenders loopt het geluid door en staat het beeld regelmatig vast. Ja ik heb alles al gedaan, nieuw software, fabrieksinstellingen, monteur op bezoek gehad, enz.

Wat erg vervelend is, is dat sommige helpdesk medewerkers je steeds weer willen laten geloven dat aan je installatie ligt. Je zou dan alles moeten ombouwen om misschien de problemen te verhelpen, er worden geen garanties gegeven. Maar dan lees je op het forum dat het waarschijnlijk aan de software ligt!!!!!!!!!

Waarom moet ik mijn installatie ombouwen als bekend is dat het aan de software ligt? Wees eerlijk, het is de box die te snel op de markt is gebracht!!!

Verder wil ik er voor pleiten om het abonnementsgeld tijdelijk te verlagen tot de problemen zijn opgelost, dit geeft ook voor de interne organisatie een extra drive om het snel voor elkaar te krijgen. :cry:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Je kan ook omruilen ,dat aanbod staat op het chelloo forum , dan krijg je een ander pakket.

KJ Fiechter

Ongelezen bericht door KJ Fiechter »

het is inmiddels januari 2014 en ik heb al sinds september 2013 problemen met de Horizon box
de kabel vanaf de straat is vervangen , kabels in huis zijn doorgemeten , het signaal is gecontroleerd
de antenne aansluitstekkers zijn vervangen en volgens de monteurs is alles goed maar de klachten blijven
ook met het internet dat sinds de mediabox er is af en toe wegvalt en ip conflicten geeft
er is al 3x een monteur geweest nu krijg ik woensdag weer een monteur en zegt UPC doodleuk dat als het niet aan de apparatuur ligt ik voor de kosten opdraai
maar ze hebben alles zelf aangelegd dat zou toch garantie moeten zijn?
maar als ik moet betalen dan is dat het laatste
dan maar iets meer betalen bij de glasvezel maar dan heb ik in ieder geval geen ergernis meer

ciske

dan maar iets meer betalen bij de glasvezel maar dan heb ik in ieder geval geen ergernis meer
Dat moet je nog maar afwachten, ook daar zijn zat problemen. Heb je al op het chelloo forum je vraag neer gezet?

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

ip conflicten
Dat een IP conflict wegvallen van de internet verbinding kan veroorzaken kan wel kloppen. Heb je nu een aparte router ? Als de mediabox er af is, wie verzorgt dan je Internet verbinding ?
IP conflict hoeft geen UPC probleem te zijn , kan ook een intern configuratie probleem zijn op je router en of PC's.
Laatst gewijzigd door bprosman op 21 jan 2014 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske

bprosman schreef:[
IP conflict hoeft geen Ziggo probleem te zijn , kan ook een intern configuratie probleem zijn op je router en of PC's.

UPC bprosman :lol:

bprosman

Dank je :-) Bericht gecorrigeerd. Doet overigens verder aan mijn post niks af.

bprosman

Nee dat weet ik, daarom heb ik het gecorrigeerd. Maar zoals ik al zei, dat doet technisch / inhoudelijk niets aan mijn post af. Ziggo en UPC gebruiken het zelfde Docsis platform.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

KJ Fiechter schreef:het is inmiddels januari 2014 en ik heb al sinds september 2013 problemen met de Horizon box
de kabel vanaf de straat is vervangen , kabels in huis zijn doorgemeten , het signaal is gecontroleerd
de antenne aansluitstekkers zijn vervangen en volgens de monteurs is alles goed maar de klachten blijven
ook met het internet dat sinds de mediabox er is af en toe wegvalt en ip conflicten geeft
er is al 3x een monteur geweest nu krijg ik woensdag weer een monteur en zegt UPC doodleuk dat als het niet aan de apparatuur ligt ik voor de kosten opdraai
maar ze hebben alles zelf aangelegd dat zou toch garantie moeten zijn?
maar als ik moet betalen dan is dat het laatste

Ik zou ermee klaar zijn......dan inderdaad weg bij UPC en naar glasvezel gaan maar zoals Ciske zegt....ook daar is geen zaligdom.

ciske

Je kan ook je pakket ruilen , dan blijf je gewoon bij UPC maar dan zonder Horizon. Ik zou mij eerst verdiepen in de glasvezel boeren, er is daar ook veel shi/t.

Gesloten