LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn probleem is opgelost

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
dv
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 aug 2003 15:35

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door dv »

ozzy,

wat leaseverlies betreft, heb je gelijk
maar ik heb opde site van effectenleaseprobleem gekeken, en ze hebben het over dingen, die mij sterk doen denken aan de verhalen van spaarselect, dus neem mij niet kwalijk dat ik hun niet vertrouw

m vr gr dv

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Alycia »

Mensen... deze heb ik zojuist ontvangen van effectenleaseprobleem...

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ten eerste willen wij onze excuses aanbieden voor de storingen op de website van Effectenleaseprobleem.nl. Iemand heeft deze site zonder ons medeweten gepromoot op een aantal sites. Zoals u kunt zien is de site nog niet compleet en is er een technische storing opgetreden met het inventarisatie formulier. De officiële lanceerdatum van de site staat gepland op Zaterdag 14 februari.

Bovenstaande betreft enkel de site en niet de rest van onze organisatie. Ons team van 30 medewerkers is inmiddels hard aan het werk om de onverwachte stroom emails te verwerken.

Wij willen ook graag voor u gaan bekijken wat de mogelijkheden zijn en zo snel mogelijk met een passende oplossing komen. U moet weten dat wij niet iedereen kunnen helpen, echter zullen wij ieder scenario bekijken om te inventariseren wat uw mogelijkheden zijn. Om dit te kunnen doen hebben wij een aantal aanvullende gegevens van u nodig, als u zo vriendelijk wilt zijn om bijgesloten inventarisatie formulier in te vullen en aan ons te retourneren, kunnen wij zo snel mogelijk voor u aan de slag.

Belangrijk is dat wij in het bezit zijn van een telefoonnummer waar wij u op kunnen bereiken, mochten er aanvullende gegevens en/of uitleg van uw kant nodig zijn.

U kunt het formulier retourneren naar:

Post Email
Effectenleaseprobleem.nl mailto:[email protected]
Postbus 47
8070 AM NUNSPEET

Faxen kan ook: 0341-263005

In afwachting van uw antwoord,

Met vriendelijke groet,

Effectenleaseprobleem.nl



Mevr. K. Brouwer

ozzy
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:14

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door ozzy »

Om u aan te melden bij de Stichting dient u onderstaand aanmeldformulier in te vullen en op 'Versturen' te klikken. Direct na uw aanmelding ontvangt u van ons een e-mailbericht ter bevestiging, met uw eigen dossiernummer (door ons toegekend). We zullen u in deze e-mail verzoeken de bijdrage van 45,- Euro (leden Consumentenbond en/of VEB 40,- Euro) over te maken op de postbankrekening van de Stichting (reknr. 9309983), onder vermelding van uw dossiernummer. U bent officieel ingeschreven als uw bijdrage is ontvangen.
U kunt enkel producten van Legio Lease / Bank Labouchere aangeven.
Oke, het is dan geen 35 euro per jaar, maar 45 euro per keer is ook een hoop geld. 85.000 maal 45 euro is toch ook bijna 4 miljoen euroootjes.

reneho
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 aug 2003 15:46

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door reneho »

Is de effectenleaseprobleem.nl bekend bij o.a. Adviesverlies, Pay-back of de
de consumentenbond ?
Ik vertouw het niet.

René

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Gast4 »

Geplaatst op 10 Feb 2004 20:34 door dv


--------------------------------------------------------------------------------

ozzy,

wat leaseverlies betreft, heb je gelijk
Dus niet dv bij leaseverlies betaal je maar 1 keer.

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Gast4 »

Ik vertouw het niet.

René
Wie wel :shock: :shock: ut binne laaieligters.

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Alycia »

Weet je wat mij nou zo stoort, er is hier nog niemand met een goeie reden gekomen waarom deze partij niet te vertrouwen zou zijn. Niemand heeft het kunnen onderbouwen, niemand heeft slechte ervaringen.

Ik hoor alleen maar, ik vertrouw het niet, of volgens mij bla bla bla... waar is dat op gebasseerd dan!? Onderbouw het eens... geef mij nou eens een goede reden, onderbouwd met feiten!

Als je dat niet kan, hou dan gewoon lekker je mond... ze vragen geen geld en het is vrijblijvend... dus.... ik weet het niet hoor... of zijn er hier mensen die al wel negatieve ervaringen met deze club heeft? Laat het me dan even weten... Geef mij nou eens precies aan waarom ik hun niet een kans zou moeten geven om met een oplossing te komen... geef mij eens aan wat het risico is en wat ik te verliezen heb... dat wil ik graag van jullie horen!!

Dirk-1
Berichten: 101
Lid geworden op: 05 okt 2003 11:48

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Dirk-1 »

Ze komen wel een beetje laat vind ik.
Misschien daarom enige reserves.
Maar misschien is het voor bepaalde personen een oplossing.

Voor mij in ieder geval niet.......Dirk-1

prutvogel
Berichten: 112
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:58

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door prutvogel »

Ten eerste:Het barst op hun cases en andere items van de taalfouten.

Dit zegt mij in 1e instantie genoeg dat ze niet secuur zijn.

Ten tweede: Ze doen het voor niks. Dit kan gewoon niet met 30 medewerkers.

Totdat het tegendeel bewezen is vertrouw ik deze club niet.

Toen ik een effectenlease aanging waren de tussenpersonen ook vriendelijk en belden bijna elke dag waarom ik het contract nog niet had getekend.

Waar zijn ze nu??? WEG, NERGENS TE VINDEN DIE NOORDERZONDISSIDENTEN.


Dit was trouwens bij ATMEUM te AMSTERDAM .

Een zekere Peter van Dijk. Krijg ik hem voor de auto dan stop IK zeker niet.

Gast

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Gast »

Handige jongens, die populair willen zijn op kosten van gedupeerden. Als je echt begaan was met het lot van deze mensen zou je tegen kostprijs werken en de provisie die gepaard gaat met het "oplossen" van dit soort problemen teruggeven aan deze mensen. Dat mag tegenwoordig volgens de Wabb.

Wat mij betreft hebben niet alleen de schijn tegen...

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Alycia »

Beste Prutvogel, volgens mij staat er een duidelijke uitleg over de status van hun site in de door hun verzonden email.

Daarnaast doen ze het duidelijk niet voor niets... wat ik uit hun site kan opmaken werken hun op z.g. no-cure-no-pay basis... m.a.w. ze geven aan dat oplossingen vaak gerealiseerd worden doormiddel van andere financiele producten en dat ze daar provisie over krijgen. En daar heb ik persoonlijk geen moeite mee. Als zij een organisatie van 30 man op deze manier aan de gang kunnen houden betekend dat volgens mij dat ze behoorlijk succesvol zijn. Ik denk dat zij kiezen voor de moeilijkste klantengroep van Nederland... wij zijn allemaal al eens genaaid door een of andere tussenpersoon of financiele dienstverlener... dus makkelijk "adviseren" of "verkopen" zal het niet zijn... eerlijk gezegd vindt ik het redelijk moedig dat ze dit doen!

By the way... als iemand mij het prive adres kan geven van ene Willem de Groot hou ik mij aanbevolen... niet remmen? gas geven... desnoods de stoep op..haha

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Alycia »

haha... jij die is leuk geert, jij ruimt voor niets de **** van een ander op.. kom op wees eens realistisch man... eerlijk gezegd zou ik heel blij zijn als mijn probleem opgelost word... en als mij dat 5000 euro scheelt... dan mogen hun er van mij best 500 euro aan over houden...

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Alicia, ozzy en nog iemand (...52 of zo) wat doen jullie toch je best voor die lui terwijl het nu toch zo langzamerhand tot jullie zou moeten doordringen dat er nu NIEMAND meer INTRAPT !!!!!


ECHT NIEMAND MEER HOOR !!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

sorry als julie geinvesteerd hebben in die site ...

Gast

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Gast »

Nee Alicia, dat doe ik niet, maar waar ik ziek van wordt is die so-called weldoeners zoals die door ozzy vertegenwoordd worden.

Als dit soort lui echt begaan zouden zijn dan, enz. Maar ook die lui hebben dollartekens in hun ogen. Easy-money from desperate people..

prutvogel
Berichten: 112
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:58

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door prutvogel »

Beste Alycia,

Op hun site staat toch echt, " Wat kost het U" Niks helemaal niks geen provisie etc etc.

Ik ken wel een Willem de Groot uit het oosten van het land maar die zal het waarschijnlijk niet zijn want dan had ik hem wel onder de auto gehad. :lol:

Wat mij zo mistroostig maakt is dat ik er ingetuind ben.

Dat ik belazerd ben en nu zijn ze niet thuis.

En van de politiek? Verwacht er maar niks van. Die gaan liever naar de WK schaatsen op onze kosten.


Groetjes J.S. / R.A.

Gast

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Gast »

Prutvogel. welke site bedoel je, die van ozzy en alycia??

prutvogel
Berichten: 112
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:58

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door prutvogel »

Geert,

Dat laat ik nog even in het midden, totdat het tegendeel is bewezen. :D

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Alycia »

Wat kost het mij?

Helemaal niets, geen contributie, geen uurtarief, geen administratiekosten. Effectenleaseprobleem.nl verdient aan de oplossing. De oplossing wordt in 90% van de gevallen gerealiseerd door middel van constructies met verschillende financiële producten en met behulp van financiële instellingen. Over deze producten wordt provisie uitgekeerd, van deze provisies kan Effectenleaseprobleem.nl bestaan
Dus... even duidelijk lezen zou ik zeggen....

Maargoed... die Willem de Groot komt uit het oosten ja... weet iemand waar... heb ik ook € 500,00 voor over..hahaha...

prutvogel
Berichten: 112
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:58

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door prutvogel »

Ik zou zeggen Alycia maak eerst die 500 euro maar eens over, dan praten wij verder :lol:

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Alycia »

haha... dat kan geregeld worden...!!!!!! :wink:

Gesloten