LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Topgarage OTO Margraten niet betrouwbaar!
-
Re: Topgarage OTO Margraten niet betrouwbaar!
@jolijn
Misschien kunt u beter u vraag rechtstreeks stellen, dit is verder zinloos, en word een heen en weer gegooi van tekst.
Email: [email protected]
Voor mij einde topic.
Misschien kunt u beter u vraag rechtstreeks stellen, dit is verder zinloos, en word een heen en weer gegooi van tekst.
Voor mij einde topic.
Omdat de garage hier al een keer gereageerd heeft, heb ik hier de vraag gesteld.F.van Holten schreef:@jolijn
Voor mij einde topic.
Het klopt dat ik mijn teksten hier NOG een keer heb geschreven, maar is gedaan n.a.v.bericht van @eleven.
door Leo The Emperor » 20 dec 2013 09:04
Waarom heeft de garage een offerte van 1200 euro voor reparatie uitgebracht ?
Dit zou ik ook graag willen weten van de garage. MikeT
Waarom heeft de garage een offerte van 1200 euro voor reparatie uitgebracht ?
Dit zou ik ook graag willen weten van de garage. MikeT
F.van Holten schreef:@jolijn
Voor mij einde topic.
Ben je ergens bang voor?
Dit doe je namelijk op een forum teksten heen en weer schrijven. Om openbaar over een onderwerp te kunnen praten en meningen te kunnen uit wisselen. Dit vindt ik niet zinloos maar juist informatief.
-
@MikeT
Jammer deze reactie, ik (je) reageer omdat men uit het topic gaat, en elkaar gaat aanvallen over een geschreven text, wat dus niets meer met het topic te maken heeft.
Verder ben ik nergens bang voor, u opent een topic, en valt de garage aan, na reactie van deze garage weet ik genoeg, en vind ik het zinloos om verder te gaan in een ja/nee verhaal. De garage moet toch de zwarte piet worden, links of rechts om
Een goede gedege keuring vooraf, van het voertuig, had verstandig geweest, dan hoeft u ook later niet te reclameren, maar dat is jammergenoeg verzuimd, dus op naar een forum, en aanklagen.
Voor mij was het al einde topic, dus nu stop ik er echt mee.(zinloze voortzetting)
Prettige avond.
Jammer deze reactie, ik (je) reageer omdat men uit het topic gaat, en elkaar gaat aanvallen over een geschreven text, wat dus niets meer met het topic te maken heeft.
Verder ben ik nergens bang voor, u opent een topic, en valt de garage aan, na reactie van deze garage weet ik genoeg, en vind ik het zinloos om verder te gaan in een ja/nee verhaal. De garage moet toch de zwarte piet worden, links of rechts om
Een goede gedege keuring vooraf, van het voertuig, had verstandig geweest, dan hoeft u ook later niet te reclameren, maar dat is jammergenoeg verzuimd, dus op naar een forum, en aanklagen.
Voor mij was het al einde topic, dus nu stop ik er echt mee.(zinloze voortzetting)
Prettige avond.
Zo heel anders is het verhaal toch niet?F.van Holten schreef:Topgarage
Zeer bedankt voor u uitleg, dit is een heel ander verhaal, dan wat TS melde, en niet melde.
Het vermoeden was er al, en is dus bewaarheid, en zo probeerd een ontevreden klant zijn "onrecht" te halen.
Over die bobine valt te twisten: wel/niet kapot; maar wat betreft de inspuiters/injectors, zeggen TS en de garage hetzelfde.
Eerste gedachte die in mij opkomt als ik 1e blad zo lees moet ik aan en Peugeot met gastank denken
F.holten werk u bij de garage?
Daar lijkt het in ieder geval wel op.
Als ik u reiacties lees.
Als ik u reiacties lees.
De auto waar het om gaat is een bezine auto.Wubo schreef:Eerste gedachte die in mij opkomt als ik 1e blad zo lees moet ik aan en Peugeot met gastank denken
Grt
Prima . Dan kan ik vanuit gaan dat je met goede argumenten komt?F.van Holten schreef:Wat is een seagoing racer2 ??
@mikeT
Nee.
-
Eigenlijk heb ik nog één vraagje, niet rot bedoeld, en dat meen ik echt, maar waarom gaat de verkoper van de auto vrijuit, die heeft immers een slecht auto verkocht.
Dit is een zwakte argument MikeT.MikeT schreef:F.holten werk u bij de garage?
Als ik u reiacties lees.
@F. van Holten is een andere mening dan jij toegedaan, dat betekent niet dat zo iemand vast wel voor de 'tegenpartij' zal werken.
Als dat wel zo zou zijn, zou hij ook vast de schrijver van het bericht uit naam van OTO garage, vragen dat bericht wat aan te passen. Want zo het nu geschreven is, is het geen compleet ander verhaal dan wat jij schrijft.
Na nader inzien heb je gelijk.Jolijn schreef:Dit is een zwakte argument MikeT.MikeT schreef:F.holten werk u bij de garage?
Als ik u reiacties lees.
@F. van Holten is een andere mening dan jij toegedaan, dat betekent niet dat zo iemand vast wel voor de 'tegenpartij' zal werken.
Als dat wel zo zou zijn, zou hij ook vast de schrijver van het bericht uit naam van OTO garage, vragen dat bericht wat aan te passen. Want zo het nu geschreven is, is het geen compleet ander verhaal dan wat jij schrijft.
Excuses daar voor !!
F.van Holten schreef:Eigenlijk heb ik nog één vraagje, niet rot bedoeld, en dat meen ik echt, maar waarom gaat de verkoper van de auto vrijuit, die heeft immers een slecht auto verkocht.
Deze auto was na inspectie bij een andere Bovag garage als inorde bevonden.
En de garage waar deze auto van afkomt is een merkgarage van dit merk auto.
Deze auto werd ook aangeboden met Bovag garantie en een APK keuring.
-
Bedankt voor de info.
Graag gedaan.F.van Holten schreef:Bedankt voor de info.
Dat is dan weer netjes van je. Laat deze MikeT de berichten schrijven, niet dat het zo heel veel uitmaakt, maar die schrijfwijze is duidelijker te lezen.MikeT schreef:Na nader inzien heb je gelijk.Jolijn schreef:Dit is een zwakte argument MikeT.MikeT schreef:F.holten werk u bij de garage?
Als ik u reiacties lees.
Excuses daar voor !!