Pagina 3 van 4

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 28 feb 2004 20:02
door Sjimmy
Ben jij dat zelf dan niet Paultje? Misschien had je wel wat op en weet je het niet meer. :D Of zitten er hier zoveel van die zelfde Paultjes op het forum? :roll: Sjimmy

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 29 feb 2004 13:29
door Paultje
Der is een of andere smiecht die hier grappig denkt te zijn. Hij is het niet met mij eens en daarom zet hij de boel maar op stelten. Hij heeft blijkbaar niks beters te doen dan andere mensen af te kraken op een forum.

Deze man/vrouw kan gewoon niet de waarheid oner ogen zien, dat Telfort nou eenmaal beter is dan dat Orange, maar ja...

Groeten

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 29 feb 2004 18:47
door Paultje
Der is een of andere smiecht die hier grappig denkt te zijn. Hij is het niet met mij eens en daarom zet hij de boel maar op stelten. Hij heeft blijkbaar niks beters te doen dan andere mensen af te kraken op een forum.

Deze man/vrouw kan gewoon niet de waarheid oner ogen zien, dat Orange nou eenmaal beter is dan dat Telfort, maar ja...

Groeten

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 29 feb 2004 18:48
door Paultje
Der is een of andere smiecht die hier grappig denkt te zijn. Hij is het niet met mij eens en daarom zet hij de boel maar op stelten. Hij heeft blijkbaar niks beters te doen dan andere mensen af te kraken op een forum.

Deze man/vrouw kan gewoon niet de waarheid onder ogen zien, dat Orange nou eenmaal beter is dan dat Telfort, maar ja...

Groeten

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 29 feb 2004 19:16
door hans v e
Beltegoed ongevraagd naar een Vodafone geporteerd.
Urenlang aan de telefoon met klantenservice.
Daar begrijpen ze niets!!
Technisch niet op de hoogte van wat mogelijk is.
Beslist niet klantvriendelijk.
Op meerdere brieven nooit een antwoord gehad.
Fax idem dito.

Beslist een bedrijf waar ik nooit meer zaken mee ga doen.
Ook AH abbo's (= Telfort) zijn voor mij dus een no go !!

Kortom een afrader voor iedereen.

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 29 feb 2004 21:59
door Gast
Beltegoed ongevraagd naar een Vodafone geporteerd. ??????


Wij begrijpen het ook niet.

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 24 mar 2004 11:45
door Bart Havermand
Ik ben al jaren Telfort klant. Ik was gestrikt door hun Pak&bel reclame toen ze nog van BT en NS waren. Jaren later werd het O2 die later weer de nederlandse tak verkocht. Slimme zet om toen de naam Telfort weer te gebruiken. Toegegeven, in de loop der jaren wel wat kleine storingen gehad, maar het bereik en kwaliteit is dik in orde. Ik heb nauwelijks wat te klagen gehad. En nee.... ik word niet betaald om dit op het forum te zeggen. :lol:

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 24 mar 2004 14:41
door P Vermeulen
Wat echt klasse is van Telfort is het gratis internetten op je mobiel, wel iedere woensdag, maar dat doet er niet toe!!! Dit is een geweldige manier om je klanten toe te komen!!!

Net als die valentijnssnoepjes (hartjes)!!!

Telfort echt toppie!!! :D :D :D

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 24 mar 2004 14:42
door Gast
Ik heb geen mening over telfort, nooit mee gebeld ook. Maar wat ik me afvraag, weet de Marketingafdeling, danwel directie van Telfort dat een medewerker zoiets hier verkondigt? Ik denk dat zij graag zouden willen weten dat jij dit soort onzin hier verspreidt. Ik werk zelf voor Vodafone, maar zal dat nooit tot uiting brengen in een van mijn posts (behalve deze dan), lijkt me niet zo verstandig.
Dit soort opmerkingen beschadigen toch echt alleen maar de naam van je werkgever, wat voor jou uiteindelijk ook weer nagiet uitpakt, s ukke l

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 24 mar 2004 14:43
door Gast
sorry: nagiet = negatief

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 24 mar 2004 16:35
door P. Vermeulen
Beste VODAFONE-medewerker,

Ik ben geen Telfort medewerker!!! Hoezo zou dit nagatief uitpakken voor Telfort???

Telfort heeft er juist baat bij dat mensen Telfort goed gaan vinden, en dit is o.a. zo'n actie om het imago van Telfort te verbeteren. Immers hoe meer tevreden klanten hoe beter (voor de winst). Er zullen meer klanten komen en Klanten gaan immers meer besteden.

Het is puur een marketingtruc!

Ik vind het gewoonweg TOP!!!

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 24 mar 2004 19:45
door Gast
Beste Telfort-fan,

Telfort het enige 'gezonde'financiele bedrijf? Ahum. De enige reden dat Telfort geen schuld heeft is omdat 02 het SCHULDENVRIJ doorverkocht heeft aan Greenlands. Het heeft een tijd te koop gestaan en niemand wilde het hebben. Nu heeft een investeringmaatschappij het gekocht. Weet je wat een investeringsmaatschappij doet? Die halen eruit wat erin zit (onder het motto: Pak Die Winst) en als er niks meer verdient kan worden, wordt het opgesneden en worden zelfs de paperclips los verkocht aan de hoogste bieder. Kijk maar naar de andere bedrijven waar Greenlands dit trucje gedaan heeft.

Nog even wat feiten:

-Er wordt niks meer in het netwerk van Telfort geinvesteerd. Noppes. Foto's versturen en e-mail binnen halen ? Kan niet, want Telfort koopt de techniek niet.

-Greenlands heeft de BSCSen al verkocht. Ze zijn nu nog in 'bruikleen' maar zullen zodra Greenlands dit beslist overgaan naar de koper. Resultaat? Niet meer bellen met je 'nederlandse bedrijf'.

Zodra Telfort ophoudt ( ik schat 1 a 1.5 jaar) zullen de klanten het toch met een andere provider moeten gaan doen. En weet je wat nou het leukste is? 1 van de redenen waarom de andere providers 02 niet wilden kopen, was omdat het klantsegment niet rendabel was. Ze pakken die cheapskates wel als ze bijTfort weg moeten omdat het failliet is. Maar dan met tegenzin.

Dus veel sucses met Telfort, over een jaar zal ook jij toch over moeten naar een ander.

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 24 mar 2004 23:34
door Ray Ros
Wat ben jij..... een ongelofolijke prutser! Wijsneus... als je een beetje verstand van zaken had dan wist je dat Telfort eigendom is van Greenfield. Geen Greenlands of whatever.

O2 is inderdaad schuldenvrij verkocht. Top toch!!! Op die manier kan Telfort als normaal schuldenvrij in Nederland opereren. Als enige telecomprovider in Nederland. De rest heeft zo ongelofelijk veel schulden dat ze het hoofd over enige tijd niet meer boven water kunnen houden en de banken ook niets meer investeren. Er zal een moment komen dat de ene na de andere telecomprovider over de kop gaat. Telfort niet, Telfort draait als zelfstandig opererend bedrijf gewoon winst. Geen EBITDA winst, nee NETTO-WINST. Al eens gezien in telecom-land? Nee zeker. Dacht ik al.

Greenfield heeft inderdaad een mooie melkkoe met Telfort. Absoluut, dat moet ik je meegeven, maar iets wat € 25 miljoen heeft gekost en jaarlijks meer dan € 50 miljoen (NETTO) opbrengt, een UMTS licentie van een kwart miljard euro heeft, enz enz wordt niet na anderhalf jaar verkocht. Dat zul je nog heel lang vasthouden, want het loopt als een trein. Kijk naar Enertel, bestaat ook alweer wat langer. En hebben ze ook niet direct verkocht.

De reden dat Telfort niet verkocht is aan een ander telecombedrijf is niet omdat het klantsegment onrendabel is, maar omdat het bedrijf het zelf niet wilde. Het bedrijf wilde een investeerder die niets met andere providers te maken had, maar gewoon op z'n oer-hollands "geld wilde verdienen" zonder te maken te hebben met multinationals die regels voorbinden waar je geen reet aan hebt met het Nederlandse publiek en de Nederlandse mentaliteit.

De bestuurders van Telfort zijn overigens nog steeds hetzelfde. Dhr. aan de Stegge en dhr. van Maasakker hebben met het loskoppelen van O2 naar een compleet Nederlands bedrijf een super-keuze gemaakt.

Er worden nog steeds veel geld in het netwerk van Telfort geïnvesteerd. Daarmee hebben ze uitstekende resultaten geboekt. Ze hebben in veel gebieden zelfs een beter bereik van Vodafone (zie onderzoeken consumentengids) en zijn al heel lang niet meer "het lelijke eendje in de bijt" zoals vroeger.

Foto's versturen en E-mail binnenhalen kan overigens wel met Telfort. MMS is een vast onderdeel van het particuliere abonnement en voor zakelijk is het mogelijk om foto's als attachment per e-mail te verzenden. MMS kost bij andere providers gemiddeld € 0,30. Bij Telfort kun je het via je e-mailtje verzenden als attachment. Dit is maximaal 20kb. 1 MB GPRS dataverkeer kost € 1,50 (particulier) of € 2,-. Je kunt dus voor € 2,- ruim 50 foto's verzenden.
Slim en lekker goedkoop. Dat is Telfort.
Geen naaierij zoals bij Orange (Extended=DUUR!), T-Mobile (T-Zones=DUUR!), Vodafone (Live=vreselijk DUUR) of KPN (I-Mode=DUUR)

Maar het geeft niet. Blijf jij maar lekker bij je buitenlandse pruts-provider. Lekker veel geld betalen voor niets. Ik lach me helemaal de pleuris met m'n Telfort-abo.

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 24 mar 2004 23:40
door Gast
MET VRIENDELIJKE GROET,

DE MARKETINGAFDELING VAN TEFORT.

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 24 mar 2004 23:45
door Gast
geïnvesteerd=geïnvesteert



Dit is maximaal 20kb=lachen, bij de anderen max. 100kb

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 25 mar 2004 00:02
door P. Vermeuelen
Wat hypoktiet allemaal!!!

Men weet best dat Telfort de goedkoopste is!! Dat is al langer bekend, degen die dat niet willen toegeven, zijn bang om de anderen geen gelijk te geven!

Enkele punten:
SMS-en en GPRS kan heel goed met Telfort!!!, Goedkoper dan andere providers, want je hoeft geen apart contract af te sluiten. Bovendien is de dienst altijd standaard beschikbaar.

Telfort investeert zeker wel in haar netwerk, wanter verbeterd een hoop. Als bron wijs ik op de onderzoeken van de Consumentenbond (laatst gehouden onderzoek) en de site van Telfort met info over geplaatste zendmasten: (http://www.telfort.nl/overtelfort/netwe ... /lijst.php

En als laatste punt, informeer je eerst beter wil je commentaar leveren, er zijn een hoop onjuistheden in enkele van jou teksten, w.o.a Greenlands... PFFFF Greenlands, ga toch lekker naar dat LOwlands van je!!!

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 25 mar 2004 00:12
door Gast
Met grote verbazing lees ik de berichten over Telfort. Ik kan mij niet voorstellen dat een dergelijk bedrijf via deze weg reclame moet maken voor zichzelf. Helaas is dat dus blijkbaar wel nodig. Laat Telfort en laten nu met name de medewerkers van hun klantenservice nu eerst eens hun tijd steken echt klachten oplossen i.p.v. dergelijke berichten te plaatsen op dit forum. Ze zouden daar een aantal ontevreden klanten een grote dienst mee bewijzen.

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 23 apr 2004 12:05
door Gast
Netwerk Telfort = redelijk goed
Kosten Telfort = 12,50 voor 500 belminuten
Klantenservice = stelletje randdebielen die mensen ineens afsluiten omdat ze een verhoogd risico zijn. (terwijl abbo wel auto. is geincasseerd), randdebielen omdat ze geen ABN spreken, randdebielen omdat ze zeer lange wachttijden hebben. Randdebielen omdat ze zo flexibel zijn als een stalen kluis! :evil: :x :x :evil:

TELFORT: NIET DOEN!!! :cry: :cry: :cry:

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 23 apr 2004 14:23
door Paultje
Beste gast,

Ten eerste sluiten de mensen van de klantenservice jou niet af, dat doet een klantenservice niet, die zijn niet bevoegd omdat te doen!!!

Te tweede er zal wel een goede rede zijn dat er mensen worden afgesloten bij Telfort: Mensen betalen niet, te laat of hun bankrekeningen zijn niet helemaal in orde. Natuurlijk kan er iemand een keer per ongeluk af worden gesloten, maar dat wordt -neem ik aan- in de meeste gevallen opgelost. Daarbij vertel ik hoeveel kosten deze klanten met zich mee brengen, stel dat Telfort 1 milj. klanten heeft en 10% betaalt niet. En een gemiddelde klant betaalt ongeveer €25,00 per maand. Dan verliest Telfort €250.000,00!!! Terwijl deze klanten wel kunnen bellen en gewoon (mis) gebruik maken van het netwerk! Dan is het terecht dat mensen worden afgesloten en vervolgens een incassobureua op hun nek krijgen!! Vervolgens is men verbaasd dat dit allemaal gebeurt!!

Als men gewoon op tijd betaalt dan gebeurt er niets mensen!!! (op misschien een enkele uitzondering na, maar dat is dan de fout van het telecombedrijf)

GROETEN PAULTJE

Re: TELFORT... KLASSE

Geplaatst: 23 apr 2004 14:55
door Gast
Prepaid bellen is ok bij telfort maar zodra je een abonnement wil begint de ellende van automatische afschrijvingen terwijl je niet eens bent aangesloten omdat je niet kredietwaardig bent volgens het postcodegebied die de abonnementen afdeling van telfort hanteert.ik bel trouwens wel met telfort prepaid voor mij nooit meer een abonnement.