Beweer jij nu eigenlijk dat het vervangende product nooit in het bezit van de koper wordt gesteld of dat het vervangende product niet aan de overeenkomst hoeft te beantwoorden?snuffel1 schreef:Ook de stelling dat de garantie na vervanging binnen de garantie termijn opnieuw ingaat snijdt geen hout want de eerste aankoopdatum is steekhoudend, er wordt namelijk geen nieuwe aankoop gedaan de fabrikant houdt zich enkel aan de garantievoorwaarden.
En waarom zou de stelling dat de garantie maanden zo niet jaren eerder in gaat dan het moment waarop de koper het product (met vertraging) geleverd krijgt van de verkoper hout snijden?
Wat voor bewijs heb je dat de verkoper tekort is geschoten in zijn verplichting om een product te leveren dat beantwoord aan de conformiteitseis ex art. 7:17 BW? (Als je niet verder komt dan dat het ding nu stuk is, dan heb je onvoldoende bewijs.)bprosman schreef:Van jullie begrijp ik dat ik nog steeds garantie heb, kunnen jullie mij aub adviseren in mijn volgende stappen ?