Wie of wat zegt dat dit niet binnen de overeenkomst valt, behoudens jij zelf dan? Ik bedoel, als Anderzorg zegt dat het wel zo is, staat het kort door de bocht 1 tegen 1, waarom zou jouw mening zwaarder wegen als die van de andere partner in de overeenkomst?Harm.calc schreef:Ja gilas, dat woord is principieel.
Tegenwoordig vinden veel mensen dat een vies woord. Tot men zelf in een situatie komt waarin zoiets speelt.
Voor dat soort mensen is er een woord dat ik niet zal noemen. Een vijf letter woord, het hangt aan de boom maar het is geen appel
En ik zeur niet over 50 eurocent. Ik ga jaarlijks 2x naar de tandarts wat al 2 rekeningen zijn.
Moet ik verder gaan?
Al is het 1 eurocent, het valt niet binnen de overeenkomst en dan ben ik niet bereid dat te betalen.
Ik heb gevraagd om mij factuur per e-mail te doen toekomen. Die kan ik middels internetbankieren prima betalen. Een acceptgiro gaat bij mij nl ook de papierbak in. Maar dat kan deze internetverzekering niet.
En als jij een (goedkope) internet georiënteerde zorgverzekering bewust kiest, waarom dan zo verbaast als ze voor extra handelingen en service en een niet digitale betaalmethode, een vergoeding willen zien?