Ik bedoelde meer inderdaad en vroeg om onderbouwing die er niet was.wieder schreef:...... en dat je er op zee ( waar overigens nog veel meer straling is dan op land ) .....
Wieder heeft gegoogled, maar kan niet vinden wat jij zegt dat waar is. Dus waar blijft jouw bewijs?Hawker17 schreef:Wifi is een Nederlandse uitvinding. Zelfs feiten worden hier niet aangenomen
Eerste link maar gepakt, maar zal voor jullie deskundigen wel weer niet goed genoeg zijn.
https://www.hoewatwaarom.nl/pc-en-inter ... onden.html
Heb je nou echt zo'n bord voor je kop? Als jij bewijs levert, echt bewijs, dan zal dit bekeken en geanalyseerd worden. En besproken worden. En zullen mensen wellicht hun mening bijstellen. Maar jij komt niet verder dan: google maar, en een paar anonieme meningen op een site die je aanhaalt.Hawker17 schreef: en ik snap nu wel waarom er hier alleen maar bevooroordeelden reageren. Het gaat om het afbranden, wat men niet kent, veroordeelt men. Typisch Nederlands met zijn hokjes. Het zij zo. Bewijzen die jullie zoeken krijg je toch niet te horen.
Ik vind dat jij een bord voor je kop hebt, door overal zo eigenwijs een mening over te hebben. Jij bent bevooroordeeld en jullie zijn zo overtuigd van jezelf, dat je echt niet je mening bijstelt. Ik heb mensenkennis.
Asbest? Seriously? Ten eerste zijn er verschillende soorten asbest die niet allemaal gevaarlijk zijn en zijn zelfs de gevaarlijke soorten asbest niet gevaarlijk als ze die gewoon laten zitten.Hawker17 schreef: Vroeger zeiden ze ook niets over asbest. Men wist van de schadelijke gevolgen, puur eigenbelang, dus in de doofpot. Pas 70 jaar later wordt er iets aan gedaan, terwijl het nu juist geen schade meer oplevert. Weet je wat, dat zal ook wel niet kloppen.Dat moet je degene met asbestlongen eens gaan vertellen.
Dat zei ik dus.