LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Gast »

Toch echt meer dan twee horlepiep
ik hoor dat er nog ruim €.2.00 beltegoed opstaat

Gast

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Gast »

ik hoor dat er nog ruim €.2.00 beltegoed opstaat
wel minder dan drie

Gast

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Gast »

ja, nou weet ik het ook niet meer

gertkel
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2004 22:29

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door gertkel »

@ Gertkel Uhmmmm....volgens mij geef ik in mijn quotes een tweetal interessante puntjes aan. Sterker nog, ik geef een niet al te snuggere telecom gebruiker een uitleg over haar 'probleem'.Blijkbaar heb ik dus meer te melden dan jij met alleen een quote?
Ha Pommetje :oops:

Wat o.a. in deze forums besproken wordt is de slechte (signaal)dekking die T-mobile zijn klanten biedt. We kunnen bijvoorbeeld wel met een astronaut in de ruimte spreken (afstand zo rond de 38000 km), maar communicatie met een zendpaal op een afstand van 2 km, dan blijkt een goede verbinding al weer een stuk moeilijker te zijn voor sommige providers. Ook wordt bijvoorbeeld aangegeven, dat er bij de klantenservice vriendelijke mensen aanwezig zijn, maar dat weinig kunnen of willen respons geven op de heersende problematiek. Wanneer dan een klant zoals ik, met twee Prepay en 2 abbo van T-mobile in de kou wordt gezet, dan gaan bij mij wel de haren recht op staan. Mijn zoon werd onlangs het toestel ontvreemd en heeft daarbij vervolgens de formele weg bewandeld en wel het doen van o.a. aangifte bij de politie en het laten blokkeren van zijn nummer bij T-mobile. (dus de door jouw, suggestief gestelde vraag: "wie heeft het toestel gestolen ?, T-mobile " is mij dan ook zeer vreemd). Wanneer T-mobile verzoekt om een copy van de aangifte en mijn zoon een aanbod wil doen in de vorm van een speciale aanbieding, dan gaan wij er van uit, dat er dan ook duidelijk een aanbieding moet zijn. En als dit aanbod dan betekent, verlenging van het kontrakt met nog een jaar, met bijbetaling van ook het bedrag van € 99,00 voor het toestel, is hier over na te denken. Als je dan tot de conclusie komt, dat men het zelfde pakket aanbied voor € 0,00, aan de nieuwkomers, dan vraag je om uitleg bij T-mobile over deze vorm van service. Op ook die vraag wordt door T-mobile vervolgens niet gereageerd en zit je dus zonder telefoon. Ook kom ik nu niet van kontrakt af (ondanks het feit, dat het produkt niet voldoet aan de door mij gestelde verwachting), ik betaalde dan ook voor iets wat al niets was en heb dus nu helemaal niets meer is. Dus veel verschil en verbetering is er bij T-mobile niet bij, dus wanneer er geen oplossing komt, dan maar gewoon het kontrakt uitdienen (en een halfjaar voor tijd toch maar even het aangetekende briefje). Wanneer ik dan alles op een rij zet, is dit handelen naar mijn mening maar een uittreksel van het positief klinkende woord SERVICE. Trouwens er al over gehad, dat wanneer je een herinnering krijgt bij T-mobile, gedeeltelijke blokkering, melding BKR en noem maar op. Probeer maandelijks maar eens € 1,00 minder te betalen aan T-mobile, dan zul je nog eens merken merken hoe T-mobile reageert en je dreigend wijst op je financiele verplichting. Nee een zak met lucht kan een ieder wel verkopen. :lol:

Ik zie deze mogelijke toekomstige situatie al voor mij:

Geacht forum, ik heb een klant die niet het maandelijks bedrag volledig wil betalen en deze steeds verminderd met een 1 euro. De klant gebruikt wel als argument, dat hij ook niet altijd gebruik kan maken van het door ons aangeboden goed produkt. Ik heb diverse malen kontakt gehad met de klant, maar hierover valt niet te spreken. Wat moet ik nu doen als provider en is deze houding van de klant wel terecht?. Wat wij willen is enkel en alleen het geld en moet dit dan zo moeilijk gaan (bah bah).

met vriendelijke groeten de provider


Reactie Gast:

Beste provider, ik zou dan zeggen, of een dreigbriefje en als dit niet het benodigde effect heeft een deurwaardersbureautje er op af, die zal hem leren de schurk (niet betalen, wat een durf) :wink:

:D :oops: :roll: :evil:

PS doe je collega ?? de groeten.
Laatst gewijzigd door gertkel op 25 apr 2004 22:39, 2 keer totaal gewijzigd.

Paultje

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Paultje »

Beste Gertkel,

Ik zie dat je met een T-Mobile probleem zit! Weet je wat je moet doen...
Geen abonnement verlengen en een nieuw toestel vragen, je hebt het bij T-Mobile toch helemaal gezien??? Waarom ga je niet bij een andere provider??? en hou je de kosten van het mobieltje voor gezien. Tenslotte kan T-Mobile er niets aan doen dat jou mobieltje is gestolen???

Als T-Mobile zich zo opstelt, dan lukt het nooit van je leven om je probleem op te lossen, ze hebben trouwens tig van deze problemen... Ik heb o.a. ook slechte ervaringen met T-Mobile gehad en zo te zien ben jij ook niet de enige met problemen. Dus veel doen ze er niet aan, ze willen alleen maar geld vangen (klanten lokken met dure reclames en kortingen op toestellen) Vervolgens geven ze geen enkele m oer aan je! I.p.v. geld investeren in service, en infrastructuur voor het net!

Als excuus voor mijn probleem gaven ze steeds aan dat ze met capaciteitsproblemen zaten door de grote groei van het klantenbestand. :twisted: . Dat is ten slotte hun eigen schuld!! Moeten ze maar beter plannen, meer medewerkers aannemen en medewerkers bevoegdheden geven die ze nu niet hebben.

Wat je wel kan doen is flink veel klachtenbrieven sturen naar het antwoordnummer van T-Mobile, het gaat ten slotte ook op hun kosten en jij kan steeds dezelfde brief printen en weer opsturen!!! Kost hun extra veel tijd en geld. Misschien doen ze wat aan je probleem...

Bij mij heeft nix gewerkt, dus... T-Mobile GET MORE!!! (iets wat ze nu niet waar maken!!)

wendie

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door wendie »

Sorry maar er word gezegd, u hebt nog €.2.79 beltegoed.

Na opwaarderen staat er nog maar €.00.79. cent op, dat komt dan bij het nieuwe tegoed, en dan word er gezegd, u hebt €.20.79.

Ik ben toch niet gek, het is niet de eerste keer dan dit gebeurd.
Ze stelen €.2.00 van mij.

??

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door ?? »

@ Wendie: pak de telefoon, bel T-Mobile en vraag om uitleg. Kunnen ze je vast wel geven.

@ die persoon met een gestolen telefoon: Wat is nu precies je probleem?

gertkel
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2004 22:29

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door gertkel »

Hoi Paultje

Inderdaad dit afhandelen en gewoon een andere wel goede provider gaan zoeken, wel jammer van mijn 300 belminuten, dit is geld wat ze nu wel lachend, elke maand, in die hele grote zakken steken, plus het laten afkopen van het kontrakt €1250,00 is zeer aantrekkelijk. En wanneer men dit bij meerdere klanten doet, betekent dit dat de lijn ook niet overbelast wordt. In die wereld heet dit verschijnsel goede zaken doen. Stelen is heel wat anders, dat is iets bij de ander wegnemen, zonder zijn/haar toestemming, en je hiervoor geen tegenprestatie levert, zoals dit in tegenstelling wel bij het kopen van een produkt gebeurt en je hiervoor dan bijvoorbeeld betaalt. Maar deze wijsheid heeft niet een ieder in pacht en hebben we dagelijks te maken met :roll: ogen :cry: mensen.
Laatst gewijzigd door gertkel op 25 apr 2004 22:53, 2 keer totaal gewijzigd.

gertkel
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2004 22:29

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door gertkel »

@ die persoon met een gestolen telefoon: Wat is nu precies je probleem?
:shock:

Ja goed dat u mij die vraag stelde, ik heb eigenlijk niet direct een probleem, maar enkele een paar kleine oneffenheden met m'n provider, kleine op- en aanmerkingen die we in een goed gesprek hebben willen oplossen. Verder probeer ik op dit forum kenbaar maken, dat de soep nooit zo heet gegeten wordt dan hij wordt opgediend. :mrgreen:

1. Vier abbonementen, waarvan er slechts nog een in takt is, twee Ericson toestellen zijn stuk en een derde toestel die sinds kort ons is afgestolen.
2. Koude beloftes van T-mobile, met name inzake het gestolen toestel.
3. Dure nota's door o.a. slechte dekking in het oosten van het land, ook in deze doet men als provider toezeggingen die niet worden nagekomen.
4. En blijkbaar ook iemand op dit forum die het niet kan begrijpen, dat men dan hierop negatief reageert.

En voor je reageert, "bel T-mobile, vertel het probleem, dan lossen ze die zeker wel op" :evil:

PS doe je andere collega PH ook de groeten, jullie kennis die aanwezig is, op financieel gebied, in het biezonder die van T-mobile (maar ook die van ander providers), niets op aan te merken.

PommetjeH.

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

. Vier abbonementen, waarvan er slechts nog een in takt is, twee Ericson toestellen zijn stuk en een derde toestel die sinds kort ons is afgestolen.
2. Koude beloftes van T-mobile, met name inzake het gestolen toestel.
3. Dure nota's door o.a. slechte dekking in het oosten van het land, ook in deze doet men als provider toezeggingen die niet worden nagekomen.
4. En blijkbaar ook iemand op dit forum die het niet kan begrijpen, dat men dan hierop negatief reageert
@Gertkel *ZUCHT* Zoals ik al een paar posts geleden vroeg: 'Heeft T-Mobile het toestel gestolen?'. Gezien je werkelijk zeer, zeer belabberde taalgebruik ga ik even mijn best doen dit aan je uit te leggen. En nu niet meteen door een rode waas de inhoud niet meer begrijpen, maar even rustig ademhalen en meelezen.

1. T-Mobile levert je abo. Niet je toestel. Tenzij het gesimlocked is, dan is (binnen de garantie termijn) T-Mobile verantwoordelijk voor de afhandeling. Buiten de garantietermijn zal je zelf een nieuw toestel moeten aanschaffen. Of de reparatie betalen. Of verlengen.

2. Bij een gestolen toestel KAN de provider je een aanbieding doen voor een nieuw toestel. Dit hoeft niet, dit gebeurt uit COULANCE. Omdat ze het zo zielig vinden, zeg maar. En omdat een bellende klant meer oplevert dan één die niet belt, natuurlijk. Je hebt hierin dus niks te eisen. Als ze je iets bieden, is dit aardig. En moet je dankbaar zijn. Anders had je namelijk zonder korting een nieuw toestel moeten kopen. Dat is eigenlijk altijd aan te bevelen in dit soort situaties, maar een krentenkakker als jij krijgt zijn toestel liever gratis, niet?
3. Dure nota's door o.a. slechte dekking in het oosten van het land, ook in deze doet men als provider toezeggingen die niet worden nagekomen
DURE nota's door slechte dekking...........hmmm....wat kost dan dat, zo'n dure nota? En wat heeft de dekking met de duurte van je nota te maken? Aha, ik begrijp het al, je bedoelt de HOGE nota. Ow, zeg dat dan. Maar je hebt dus ondanks slechte dekking, toch een hoge nota........wow.........ow, ik snap het al. Je zit op het duitse netwerk. Zeg dat dan. Even je toestel op 'handmatig netwerk kiezen' zetten. Maar dan kan je thuis niet bellen zeg je? Nou, dat scheelt dan weer dure nota's....

Om een lang verhaal kort te maken ( veel te laat!). Je begrijpt het niet. Dat is jammer, maar daar kan je ook niks aan doen. De wereld is ook ingewikkeld. Misschien kunnen ze bij je op de Sociale Werkplaats een cursus 'Hoe Werkt De Samenleving' geven ?

Oh, en voor je weer je hele 'je bent een T-Mobile medewerker' tirade afsteekt. Nee. Ik werk wel in de telecomsector, maar niet bij een provider. Misschien heb ik daardoor wat meer kennis dan jij. Zoals dat ik weet hoe ik mijn veters moet lussen.

Mvg.
PommetjeH.

PS. Wat de **** is een 'koude belofte' ?

PommetjeH.

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

Toch nog even inhoudelijk, dan.
En als dit aanbod dan betekent, verlenging van het kontrakt met nog een jaar, met bijbetaling van ook het bedrag van € 99,00 voor het toestel, is hier over na te denken. Als je dan tot de conclusie komt, dat men het zelfde pakket aanbied voor € 0,00, aan de nieuwkomers, dan vraag je om uitleg bij T-mobile over deze vorm van service
Zoals ik al zei, dit is een COULANCE regeling. Je HOEFT het niet te nemen. Natuurlijk is deze aanbieding veel minder scherp dan die voor een nieuwe klant. Je hebt immers een half jaar geleden ook al een scherpe aanbieding gehad, die nog niet is terug verdiend. Ze blijven niet met toestellen smijten. Het staat je geheel vrij om zelf een toestel aan te schaffen. Daarom was dus mijn vraag 'heeft T-Mobile je toestel gestolen'. Zij hebben namelijk niks te maken gehad met de diefstal, maar je wilt ze wel voor de schade op laten draaien door ze weer een nieuw toestel voor u te laten bekostigen. Eigenlijk heel vies. Maar zoals gezegd, je begrijpt het niet.

Mvg,
PommetjeH.

gertkel
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2004 22:29

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door gertkel »

Maar zoals gezegd, je begrijpt het niet.
Als er een organisatie is die het echt niet begrijpt, is het die organisatie, een organisatie die jij vertegenwoordigd in je niets zeggende overbluffende antwoorden. Je reactie's zijn aan te merken als probleemontwijkend en je dient het doel met het voortzetten van de weg die T-mobile is ingeslagen "wat???? rekening houden met de klant". Het enige goede wat je nog kunt doen is je niet te anoniem op te stellen en er voor uit komen dat je het forum enkel en alleen maar bezoekt om problemen de kop in te drukken en daar schijnen jullie druk mee bezig te zijn. Mensen die problemen hebben met vragen rond het opwaarderen van het beltegoed kunnen volgens jouw niet tellen. Ik begrijp een ding wel goed, dat bij zo'n organisatie, waarbij men totaal geen rekening wenst te houden met de problemen die er bij jullie echt schijnen te zijn, dat het beter is, om er zo snel mogelijk van weg te komen.

PS Kouwe beloftes zijn beloftes, waarbij men iets belooft, dit om er van af te zijn en vervolgens deze beloftes niet willen nakomen.

??

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door ?? »

Ik :x :shock: :evil: :cry: T-mobile ga aardappelen verkopen en laat Pom ze maar schillen, ik nooit geen T-mobile :lol:

PommetjeH.

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

@Gertkel: Toch die rode waas,he? Maar even serieus, WIL je het niet begrijpen of KAN je het niet begrijpen?

@ ?? 'nooit geen t-mobile'..........Je bent dus een enorme T-Mobile fan, begrijp ik?

Mvg.
PommetjeH.

jpvd

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door jpvd »

Zowel bij Ook Dat Nog als de consumentenorganisaties komen veel klachten binnen over alle telecombedrijven. T-Mobile is één van de koplopers. Veel klachten gaan over slecht bereik, verkeerde rekeningen en slechte service. Dit kwam onlangs nog ter sprake in een uitzending van Ook Dat Nog (radio). Volgens T-Mobile woordvoerder Henny van der Heiden hadden de klachten te maken met interne problemen die inmiddels verholpen zouden zijn. Toch merkt Ook Dat Nog hier nog weinig van, getuige de blijvende stroom klachten over T-Mobile.


Verder geen komentaar :wink:

PommetjeH.

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

@jpvd Er wel eens over nagedacht hoeveel van deze klachten mogelijk onterecht zijn? Daar hoor je de consumenten programma's nooit over. Maar zoals je hier ziet, heb ik al een stuk of 4 onterechte klachten aangestipt. In de meeste gevallen gaat het om mensen die het niet begrijpen.

jpvd

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door jpvd »

Ik ben het helemaal met je eens PommetjeH, mensen ondertekenen een kontrakt. Je ziet bij het minst of geringste dat men klaagt om onder het afgesloten kontrakt uit te komen en dat is onterecht. Het enige wat dan nog mogelijk is, om deze moeilijke klanten aan te pakken en eventueel de rechter een uitspraak in dit soort vreemde zaken te laten doen. En je had het bij rechte eind, ik ben wel een fan.

!!!!

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door !!!! »

Pommetje lieg jij niet een heel klein beetje??

PommetjeH.

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

@!!!!! Uhm......nee?

gertkel
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2004 22:29

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door gertkel »

Joh, boven de 70 hoor je helemaal geen auto meer te rijden. Levensgevaarlijk, al die harverzakkingen achter het stuur. Om maar te zwijgen over de (bijna) blinden die wekelijks tegen het verkeer in de A2 overscheuren.....en maar in het midden blijven rijden, die hoedjes.
Hoi Pommetje,

Dit heeft toaal niets met T-mobile te maken, maar het geeft wel duidelijk aan hoe jij de dingen ziet. Een mening, zoals jij die verkondigd kan wat mij betreft als niet serieus worden beschouwd. En voor iemand die dan niet voor T-mobile werkt, heb je anders wel een hele scherpe manier van meningsuiting in 4 T-mobile zaken. In jouw reactie wordt o.a. mij slecht taalgebruik verweten, iets wat totaal niets te maken heeft op het inhoudelijke kant van deze zaak. En dat jij nu de persoon bent die de betekenis van het woord service niet begrijpt, is mij nu ook duidelijk. Trouwens harverzakking moet hartverzakking zijn, dit om even jouw gespreksniveau te hanteren. Ik hoop dat o.a. ook dit forum door de redaktie wordt bekeken en men hiermee iets kan doen. Wat jouw reactie's betreft, deze print ik wel even uit. Hiermee heb ik wat meer tijd om mij erin te verdiepen en wie weet komt dit misschien nog van pas. Dat mensen na een kontakt met jouw, niet meer durven te spreken over de wandaden die heersen, kan ik mij heel goed voorstellen. Want alles wat op dit forum ook maar met T-mobile te maken heeft, staat Pommetje klaar met toch wel heel bedenkelijke uitingen.

Mvg Gert

Gesloten