LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kapotte stofzuigerslang niet vervangen?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Slobberbone
Berichten: 743
Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02

Re: Kapotte stofzuigerslang niet vervangen?

Ongelezen bericht door Slobberbone »

hawkwind schreef: Beste Slobberbone,

Je hebt helemaal gelijk , je hebt meerdere huisdieren , 4 kinderen , joh lekker fris die bacterien etc
8 maanden in je stofzak.....,laat mij dan maar iedere week het reservoir van de dyson legen in de afvalbak in de KEUKEN.
Maar we dwalen af, geeft Dyson 5 jaar garantie op de zuigslang?? : antwoord is simpel : Jazeker.
Sterkte met je Noorman
Valt best mee tegenwoordig zijn die meerdere laags stofzakken zo goed die houden al voor 99% alles tegen en dan heb ik nog meerdere motorfilters en uitblaasfilters hepa dus hier komen vast minder bacteriën vrij dan bij het legen en zuigen met jouw dyson :o

Komt goed wij gaan samen oud worden mijn oude vertrouwde Noorman :lol:

Hond2
Berichten: 129
Lid geworden op: 31 aug 2005 13:28

Re: Kapotte stofzuigerslang niet vervangen?

Ongelezen bericht door Hond2 »

Om maar even een update te geven: de webwinkel deed er niet moeilijk over, heeft een slang besteld en die vervolgens naar mij doorgestuurd.
Dat is nog eens service!

Over Dyson: goede wijn behoeft geen krans dus wat de fabrikant nou steeds in die reclamespotjes voor zijn eigen merk doet is me een raadsel.
Na 2 zakloze stofzuigers ben ik ervan genezen en ben dus al helemaal niet van plan om een kapitaal te besteden aan een overgewaardeerd product waarvoor je ook nog regelmatig met je hoofd boven een stofbak moet hangen bij het legen.

Slobberbone
Berichten: 743
Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02

Re: Kapotte stofzuigerslang niet vervangen?

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Hond2 schreef:Om maar even een update te geven: de webwinkel deed er niet moeilijk over, heeft een slang besteld en die vervolgens naar mij doorgestuurd.
Dat is nog eens service!

Over Dyson: goede wijn behoeft geen krans dus wat de fabrikant nou steeds in die reclamespotjes voor zijn eigen merk doet is me een raadsel.
Na 2 zakloze stofzuigers ben ik ervan genezen en ben dus al helemaal niet van plan om een kapitaal te besteden aan een overgewaardeerd product waarvoor je ook nog regelmatig met je hoofd boven een stofbak moet hangen bij het legen.
Marketing is een sterk punt van Dyson en de klant valt er graag voor, nu ook met de nieuwe DC 52/54 die door de rubberen tips onderaan de cyclonen schoon worden getrild vandaar dat de oude dus toch verstopt konden raken want het fijnste stof gaat gewoon mee in de cycloon :shock:

Ook geen stofzakken en wasbare filters dat klinkt aanlokkelijk maar als je die kosten tegenoverzet tegen de aanschaf van een Dyson zou die minstens 50 jaar mee moeten gaan :o

Nu net een Numatic aangeschaft en wat een goede zuigkracht ook bij een half volle stofzak en filters zijn ook wasbaar en de stofzak is enorm in mijn geval 15 liter dus een keer per jaar een nieuwe stofzak :D

hawkwind
Berichten: 505
Lid geworden op: 18 mar 2012 08:37

Re: Kapotte stofzuigerslang niet vervangen?

Ongelezen bericht door hawkwind »

Slobberbone schreef: Nu net een Numatic aangeschaft en wat een goede zuigkracht ook bij een half volle stofzak en filters zijn ook wasbaar en de stofzak is enorm in mijn geval 15 liter dus een keer per jaar een nieuwe stofzak :D
OMG slobberbone , wat praat je jezelf tegen.
Numatic zojuist aangeschaft , stofzak is nu al halfvol , maar je wilt er met dezelfde stofzak nog een jaar mee doen?..................
En die geweldige Noorman van U dan ?, dat was toch je van het? :D
Die Numatics staan er juist om bekend dat ze hun zuigkracht verliezen (en stinken), ik heb vorige
week nog bij een kennis met dat prul mogen kennismaken , ik werd er eerlijk gezegd niet vrolijk van.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Kapotte stofzuigerslang niet vervangen?

Ongelezen bericht door eleven »

hawkwind schreef:
Slobberbone schreef: Nu net een Numatic aangeschaft en wat een goede zuigkracht ook bij een half volle stofzak en filters zijn ook wasbaar en de stofzak is enorm in mijn geval 15 liter dus een keer per jaar een nieuwe stofzak :D
OMG slobberbone , wat praat je jezelf tegen.
Numatic zojuist aangeschaft , stofzak is nu al halfvol , maar je wilt er met dezelfde stofzak nog een jaar mee doen?..................
En die geweldige Noorman van U dan ?, dat was toch je van het? :D
Die Numatics staan er juist om bekend dat ze hun zuigkracht verliezen (en stinken), ik heb vorige
week nog bij een kennis met dat prul mogen kennismaken , ik werd er eerlijk gezegd niet vrolijk van.
Ja, het was zelf een discussie wat de Noorman voor een machine was. :shock:

Slobberbone
Berichten: 743
Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02

Re: Kapotte stofzuigerslang niet vervangen?

Ongelezen bericht door Slobberbone »

OMG slobberbone , wat praat je jezelf tegen.
Numatic zojuist aangeschaft , stofzak is nu al halfvol , maar je wilt er met dezelfde stofzak nog een jaar mee doen?..................
En die geweldige Noorman van U dan ?, dat was toch je van het? :D
Die Numatics staan er juist om bekend dat ze hun zuigkracht verliezen (en stinken), ik heb vorige
week nog bij een kennis met dat prul mogen kennismaken , ik werd er eerlijk gezegd niet vrolijk van.[/quote]




Nee, spreek mij niet tegen. ik heb toch aan aangegeven dat ik veel stofzuigers ook heb gehad en bezit en deze Numatic kon ik niet laten schieten.

De Noorman heeft ruim 10 jaar beneden alles proper gehouden en mag nu iets minder werk verrichten boven, ja en de Sebo die is verkocht voor wel heel aantrekkelijk bod.

Ik heb meerdere stofzuigers aantal ter reparatie ect, zie het hobby matig.

Voor het geld wat bv een Henry kost vindt ik het zeker geen prul echt doordacht ontwerp wat zich in ruim 30 jaar heeft bewezen en deze die ik net heb met ruim halfvolle zak stink niet en is fris en ook de zuigkracht van de mijne kan een dyson niet aan tippen.

Slobberbone
Berichten: 743
Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02

Re: Kapotte stofzuigerslang niet vervangen?

Ongelezen bericht door Slobberbone »

eleven schreef:
hawkwind schreef:
Slobberbone schreef: Nu net een Numatic aangeschaft en wat een goede zuigkracht ook bij een half volle stofzak en filters zijn ook wasbaar en de stofzak is enorm in mijn geval 15 liter dus een keer per jaar een nieuwe stofzak :D
OMG slobberbone , wat praat je jezelf tegen.
Numatic zojuist aangeschaft , stofzak is nu al halfvol , maar je wilt er met dezelfde stofzak nog een jaar mee doen?..................
En die geweldige Noorman van U dan ?, dat was toch je van het? :D
Die Numatics staan er juist om bekend dat ze hun zuigkracht verliezen (en stinken), ik heb vorige
week nog bij een kennis met dat prul mogen kennismaken , ik werd er eerlijk gezegd niet vrolijk van.
Ja, het was zelf een discussie wat de Noorman voor een machine was. :shock:

Staat nog steeds buiten kijf dat mijn Nilfisk de beste stofzuiger is die ooit heb gehad en nog bezit :)

hawkwind
Berichten: 505
Lid geworden op: 18 mar 2012 08:37

Re: Kapotte stofzuigerslang niet vervangen?

Ongelezen bericht door hawkwind »

Slobberbone schreef:
Staat nog steeds buiten kijf dat mijn Nilfisk de beste stofzuiger is die ooit heb gehad en nog bezit :)
Oke , en waarom dan die Henry gekocht?

Slobberbone
Berichten: 743
Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02

Re: Kapotte stofzuigerslang niet vervangen?

Ongelezen bericht door Slobberbone »

hawkwind schreef:
Slobberbone schreef:
Staat nog steeds buiten kijf dat mijn Nilfisk de beste stofzuiger is die ooit heb gehad en nog bezit :)
Oke , en waarom dan die Henry gekocht?

Was toe aan wat nieuws :lol: Had ik al eerder verteld is een tik van mij stofzuigers heb er veel gehad/ mee gewerkt en ieder andere heeft het moeten afleggen tegen de Nilfisk en ook de Numatic is ook niet beter (wel de stofzakken) Nilfisk blijft in gebruik en ik heb de bedrijfsmatige versie van de Henry :wink:

Gesloten