Pagina 3 van 3
Re: Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel
Geplaatst: 30 jun 2014 20:30
door vering
Wij zijn nu weken (!!) verder en geen code ontvangen van Tele2. Heb nu het toestel laten unlocken hier in Winterswijk. Kosten : € 19.95 zoals ik al eerder meldde. 2e Probleempje : de software. Dit was specifiek Tele2 software op het toestel. Het is in opdracht van Tele2 aangepast door Samsung. Dit hebben ze mij laten zien en heeft Samsung via mail aan de telecomwinkel geschreven. Er moest dus een geheel nieuw software op van Samsung. Duurde bijna 2 weken voordat dit rond was. Aan de telecomwinkel alleen maar lof.
Kostenvergoeding ter hoogte van € 19.95 heb ik ingediend bij Tele2 via het vermelde adres. Hun antwoord : Krijg eenvoudig te hik maar je krijgt NIETS. Terwijl er een kopie van de factuur bij gevoegd was en een afdruk van het gesprek. Dingen beloven en daarna niets doen. ZEER SLECHT.
Er is nu 1 ding wat ik iedereen afraad : ga niet met Tele 2 in zee.
Re: Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel
Geplaatst: 01 jul 2014 14:10
door Tele2 Webcare
Hoi Vering,
Wat jammer om te lezen dat de gemaakte afspraken niet na zijn gekomen. Ik wil graag even met je kijken wat wij voor je kunnen betekenen!
Kun je mij in een privébericht een kopie van de brief sturen, de factuur en jouw gegevens:
- Naam
- Adres
- Telefoonnummer
- Telefoonnummer en IMEI-nummer van het toestel
Je kunt dit ook doen via het
Tele2 forum!
Zie je bericht graag tegemoet.
Groeten,
Roos
Re: Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel
Geplaatst: 01 jul 2014 19:53
door trail46
Denk dat forumleden beter even wachten tot duidelijk is naar wie al deze gegevens gaan.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 0&t=147472
door TROS Radar » 01 jul 2014 14:08
Bedrijven kunnen vanaf heden hun account op het Radar-forum laten verifiëren. Een geverifieerd account garandeert de identiteit van het bedrijf op het forum van Radar.
Geverifieerde accounts bevatten een groen vinkje achter hun forumnaam.
Om in aanmerking te komen voor een geverifieerd account moet;
1. .. het forumaccount gekoppeld zijn aan een officieel bedrijfs-e-mailadres
2. .. een verzoek verstuurd worden vanaf ditzelfde e-mailadres
enz....
Re: Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel
Geplaatst: 13 okt 2014 21:00
door vering
Gegevens door gegeven en nu (medio oktober 2014) nog geen antwoord. Loze beloftes.
Re: Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel
Geplaatst: 13 okt 2014 23:22
door olaf79
Gaat lekker bij Tele2. En dat voor die luttele 2 tientjes. Tsjonge tsjonge.
Re: Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel
Geplaatst: 14 okt 2014 09:11
door GJvdZ
vering schreef:2e Probleempje : de software. Dit was specifiek Tele2 software op het toestel. Het is in opdracht van Tele2 aangepast door Samsung. Dit hebben ze mij laten zien en heeft Samsung via mail aan de telecomwinkel geschreven. Er moest dus een geheel nieuw software op van Samsung. Duurde bijna 2 weken voordat dit rond was. Aan de telecomwinkel alleen maar lof.
Dit kan je Tele2 niet verwijten. Jij hebt met je volle verstand een toestel van Tele2 gekocht en dat zij daar andere software opzetten mag.