danny198634 schreef:ik wil overigens nog 1 ding kwijt op dit forum.
er zijn kennelijk veel mensen die reageren op topics om het zeuren en denken alles zelf beter te weten, lees op pagina 1 en 2 van dit topic terug voor een paar voorbeelden hiervan.
daarna plaats ik een update waarin ik in het gelijk wordt gesteld en de mensen die plaatsen om het zeuren dus indirect geen gelijk krijgen.
vervolgens laten deze mensen zich totaal niet meer zien wat ik best wel lafjes vind, met uitzondering van @kweenie , hij/zij toont zich een waardig persoon door uberhaubt nog een reactie durven te geven.
erg jammer dat er zoveel mensen op dit forum zitten die maar willen zeuren om het zeuren en denken alles zelf beter te weten en vervolgens niet thuis geven zodra ze openbaar zien dat ze zelf ongelijk hadden.
zonder deze mensen zou dit forum veel meer mensen trekken die wel iets durven te plaatsen, ik kan me eigen namelijk voorstellen dat wanneer je een aantal reacties leest van bepaalde personen je geen zin meer hebt om je verhaal te delen op een forum als deze.
ik wens deze "toetsenbord helden" die waarschijnlijk in het echte leven een ruggengraat van een weekdier hebben, dan ook het beste toe.
@Moderator, mag een slotje op.
Allereerst gefeliciteerd met je overwinning. Maar ik wil toch nog eventjes reageren op je laatste bericht.
k denk dat het te ver gaat om te spreken van betweterige types die zeuren om het zeuren. (al zitten die mensen er uiteraard ook tussen). En je kunt het laf vinden dat mensen niet meer reageren als ze ongelijk blijken te hebben en die vervolgens te bestempelen als weekdieren zonder ruggegraat. Maar dit is wat kort dor de bocht, en niet iedereen is ook dagelijks te vinden op het forum.
Op een forum als dit waar iedereen kan reageren kom je uiteraard allerlei reacties tegen. Dat kunnen heel nuttige reacties zijn, maar uiteraard ook meningen van mensen die nergens op gebaseerd zijn, of meningen die wel ergens op gebaseerd zijn maar die je liever niet wil horen. Iedereen reageert op zijn eigen manier en niveau, en deze laagdrempeligheid is tevens de kracht van dit forum. Het zou zelfs zo kunenn zijn dat jou klacht nu is opgelost mede door je bericht op dit forum. Bedrijven lezen namelijk ook mee en kunnen geen slechte reclame gebruiken.