Pagina 3 van 3

Re: Ervaring De Molen snelservice

Geplaatst: 25 jun 2016 09:46
door ancoenemma
weer telefoon gehad
maandag krijg ik bericht van hun jurist
een email van mij is helaas wat verkeerd overgekomen
nu is het 30 werkdagen geworden ipv 20 zoals onlangs
wat mij betreft hoef ik verder niets meer terug te hebben
en wil ik de zaak maar t liefst vergeten,houd alles maar
iemand ervaring met dit soort telefoontjes?

Re: Ervaring De Molen snelservice

Geplaatst: 25 jun 2016 12:02
door ancoenemma
Overigens zie ik ook wat positieve reacties staan op dit forum van mensen die hun geld etc uiteindelijk hebben gehad.zodra de zaak met mij is opgelost zal ook ik hier zeker melding van maken.
het valt me ook wel op dat ik iedere keer dezelfde mevrouw aan de telefoon krijg.nav mijn annulering van de opdracht zou de deur van de wasmachine,die daar nu reeds binnen is,weer worden teruggestuurd
ik hoop nu alleen nog dat men hun beloftes waarmaakt en de zaak weet af te ronden,dan ga ik het hier ook melden

Re: Ervaring De Molen snelservice

Geplaatst: 02 jul 2016 16:14
door ancoenemma
nog helemaal niets gehoord van die zgnd jurist van hun
al 10 werkdagen voorbij
als mijn 100 euro er dan nog niet is ga ik actie ondernemen

Re: Ervaring De Molen snelservice

Geplaatst: 14 jul 2016 00:54
door ancoenemma
ze hebben ook een Eigen fb pagina.de reacties hierop waren ook niet mals.kennelijk gaat men ervan uit dat blaffende honden niet bijten en de buit toch al binnen is.geef er bekendheid aan mensen.voorkom dat anderen ook gedupeerd worden

Re: Ervaring De Molen snelservice

Geplaatst: 14 jul 2016 00:56
door ancoenemma

Re: Ervaring De Molen snelservice

Geplaatst: 26 jul 2016 02:03
door ancoenemma
nog altijd nix gehad.ik ga een dezer dagen enig printwerk verrichten met waarschuwingen en dat overal ophangen in de stad bij meerdere supermarkten op het info bord.

Re: Ervaring De Molen snelservice

Geplaatst: 27 jul 2016 18:21
door wrtheo
Ze zijn ook bezig onder de naam Witgoed Monteur Amsterdam. Zie ook dit topic:
viewtopic.php?f=16&t=165341

Re: Ervaring De Molen snelservice

Geplaatst: 04 dec 2016 17:57
door Mellie87
Dinsdag 15 november is de Molen Snelservice ingeschakeld om naar een Miele wasmachine te komen kijken, het probleem was dat de trommel blijft stilstaan.

Monteur kwam langs en is de panelen (zij -voorkant en bovenkant) gaan demonteren van de wasmachine om zo bij de trommel te komen, om de oorzaak vast te stellen vond de monteur het nodig om een wasprogramma op te starten.

Wasmachine wordt gestart met een volledig wasprogramma, water wordt de machine ingepompt.... echter omdat de voorkant van de wasmachine is gedemonteerd spuit al het water alle kanten op.
Gevolg: washok helemaal onderwater, water in contact gekomen met de elektrische onderdelen van de wasmachine.

Monteur schok hiervan en wist niet hoe snel het programma afgebroken moest worden, vervolgens wordt het programma "centrifugeren" gestart, met alle gevolgen: printplaat doorgebrand en de vonken vlogen eraf, de stop was ook uit de meterkast gesprongen.

Monteur zegt gelijk over de printplaat: die wordt kosteloos gerepareerd, echter moet de wasmachine mee naar de werkplaats omdat er een lekkage in de trommel zit, maar er moest wel eerst even EUR 150,= betaald worden middels de pin.
Er werd ook gezegd dat het onderdeel wat nodig was gelijk besteld zou worden, kosten voor deze reparatie zijn EUR 750,=

Vervolgens heb ik donderdag 17 november gebeld en toen kreeg ik te horen dat het onderdeel net pas was besteld, vreemd want ze wisten wat het onderdeel moest zijn maar ze bestellen pas na 2 dagen?!?

Vervolgens gebeld op vrijdag 18 november met de vraag wat nu de status was van de wasmachine, toen werd er aangegeven dat het onderdeel nog niet binnen was en dat er wat vertraging was.

Dinsdag 22 november gebeld en toen kreeg ik te horen dat de wasmachine klaar was en dat er een afspraak gemaakt kon worden voor levering van de wasmachine, deze stond gepland op donderdag 24 november.

Helaas kwam donderdag 24 november niet uit en er is gelijk gebeld door mij om de afspraak naar vrijdag 25 november te verzetten, echter belde mevrouw S. dat de wasmachine niet klaar was, vreemd want in het telefoongesprek van dinsdag 22 november was hij wel klaar.
Er werd toen aangegeven dat er weer een onderdeel besteld moet worden en deze zou vrijdag 25 november geleverd worden zodat ze gelijk aan de gang konden, zaterdag 26 november belde ze weer dat het onderdeel niet binnen is gekomen en dat we maar moesten wachten.

Maandag 28 november gebeld en toen kreeg ik een andere mevrouw aan de lijn, toen ik de postcode doorgaf werd het stil en zei ze dat de persoon die dit dossier behandeld telefonische in gesprek was en dat ze me terug zou bellen, uiteindelijk zelf maar gebeld omdat ze in 90% van de gevallen niet terugbellen.

Dinsdag 29 november gebeld en toen was er weer een onderdeel kapot en nu gaven ze aan dat er een Miele expert moest komen, omdat ze er zelf niet uitkwamen.
Deze Miele expert was niet meer werkzaam bij Miele, maar is een bekende van de Molen Snelservice.
Ze had deze expert aan de telefoon gehad en de monteur zou donderdag 1 december komen of uiterlijk 2 december, zodat de wasmachine zaterdag 3 december eindelijk weer op zijn bestemming zou zijn. Vrijdag 2 december gebeld en helaas weer teleurgesteld en met een kluitje in het riet gestuurd. Hierna heb ik deze mevrouw S. de waarheid gezegd wat voor een bedrijf dit is en dat er elke keer een ander verhaal komt, hier maakte ze me uit voor leugenaar en dat ze die dagen allemaal niet had toegezegd en dat ik eigenlijk niet moest zeuren omdat alle kosten die extra gemaakt worden ook niet worden doorbelast en we kregen al
EUR 100,= korting, normaal doen ze dat niet zegt ze.

Vervolgens nog aangegeven dat ik de publiciteit ga zoeken om dit soort praktijken kenbaar te maken en toen zegt ze uit het niks dat ik aan het bedreigen was.... ?!?

Er heeft nog iemand gebeld, naast mij met het bedrijf de Molen Snelservice en toen werd er gezegd dat er veel meer kapot was aan de machine dan alleen de trommel.... knopjes waren kapot, printplaat, elektra.
Heel vreemd allemaal de wasmachine was in perfecte staat, afgezien van de trommel.

Bedrijf duld geen tegenspraak en is zeer onbetrouwbaar in afspraken nakomen.
Uiteraard Miele Nederland gebeld over of dit normaal is en wat bij hun de wachttijd is voor deze reparatie.
Er werd aangegeven dat ze de wasmachine sowieso niet meenemen en dat ze met 3 a 4 dagen de reparatie klaar hebben.

Als de wasmachine aankomende week niet klaar is dan gaan we maar eens kijken of de rechtsbijstand ingeschakeld kan worden en dan kunnen ze de wasmachine houden en komt er maar een financiƫle compensatie..... want 3 weken zonder wasmachine zitten er elke keer een andere smoes horen dat kan gewoon niet.

Re: Ervaring De Molen snelservice

Geplaatst: 23 feb 2017 11:29
door Zilt&co-pk22
Het bedrijf De Molen dat de reparaties voor Witgoedservice Zoetermeer uitvoerde is inmiddels vervangen door een ander bedrijf.