Ik denk niet dat het verduistering is. Bol.com heeft TS de kans gegeven de bon op te maken. Dat TS die kans misbruikt om nog extra te bestellen, tja. Ik denk dat als Bol.com de bestelgeschiedenis van TS aan het openbaar ministerie laat zien, dat die het met Bol.com eens is wat betreft het vermoeden van misbruik.alfatrion schreef:Het is geen diefstal omdat hier niets wordt weggenomen. Het gaat hier eerder om verduistering omdat hier goederen worden toegeëigend die ze reeds hebben.Lieke11 schreef:Als dit geen diefstal is dan weet ik het niet meer.
De politie gaat heel moeilijk doen om aangifte op te nemen. En het openbaar ministerie zal genegen zijn de aangifte te seponeren. Dit alles ondanks dat ze het met je eens zijn.Lieke11 schreef:Zo is het en niet anders, ze werken dit zelf in de hand en dat zal de politie met mij eens zijn.
[Ongefundeerde uitingen verwijderd door de Moderator] Als je elke keer zoveel boeken bestelt, en steeds verschillende daarvan retour stuurt, dan heeft Bol.com meer kosten aan het retour sturen dan dat het verdient op de boeken. En zo kan een winkel niet bestaan. Zulke klanten ben je liever kwijt dan rijk.