Ge"donder" mag je in Barneveld niet zeggen, staat in de krantFrantic2 schreef:Kom ik virtueel naast je zitten... wat een gedonder om zo'n voetbalpak....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jumbo Juichpak
Re: Jumbo Juichpak
-
mh73
Is zo'n pak nou zó belangrijk?
Ze hebben zich verkeken op het succes ervan. Dat kan gebeuren. Plus dat sommige individuen extra pakken hebben gekocht om ze daarna voor een leuke prijs op MP te verkopen. Daar worden anderen dan weer de dupe van. Maar ja, zo is de mens.
Ze hebben zich verkeken op het succes ervan. Dat kan gebeuren. Plus dat sommige individuen extra pakken hebben gekocht om ze daarna voor een leuke prijs op MP te verkopen. Daar worden anderen dan weer de dupe van. Maar ja, zo is de mens.
Je bent van harte welkomFrantic2 schreef:Kom ik virtueel naast je zitten... wat een gedonder om zo'n voetbalpak....
Voor sommige mensen wel en helemaal omdat het van Roy Donders is.mh73 schreef:Is zo'n pak nou zó belangrijk?
Ik zie het bij mijn schoonzuster die helemaal door het dolle heen was omdat ze die pakken kon bestellen.
En echt,het ziet er niet uit
-
witte angora
Donders, wat een discussie is het intussen geworden.
-
witte angora
Ik was net bij de Appie trouwens, die hebben oranje shirts voor een tientje, hoef je geen spaarkaart in te leveren. Kan je net zo hard in juichen volgens mij.
Ik juich al jaren zonder T-Shirt en zonder juichpak, valt best mee

Wibra,heeft ze nog goedkoperwitte angora schreef:Ik was net bij de Appie trouwens, die hebben oranje shirts voor een tientje, hoef je geen spaarkaart in te leveren. Kan je net zo hard in juichen volgens mij.
Ja,dat mag niet meer zonder juichpak,dan moet je maar gewoon op je handen gaan zitteneleven schreef:Ik juich al jaren zonder T-Shirt en zonder juichpak, valt best mee![]()
In het nieuws nota bene: juichpakken worden bijbesteld; juichpetten, wat ik ervan begreep, kan men voor €3,95 kopen. Wie is er nou gek? Hoewel, aan de overkant bij mij is alles al weer Oranje: help....
-
NeoDutchio
Het is gewoon een slechte aktie van Jumbo. Veel te weinig pakken waar inderdaad de snelste op afkomen, maar het is van de gekke dat er op dit moment 786 advertenties op marktplaats staan met prijzen die ondertussen al oplopen tot boven de € 100,00.
Ik gun iedereen zijn ding, maar dit is echt van de zotte. De liefhebbers zitten zonder juichpak thuis en een hoop 'slimme' handelaren raken ze aan de straatstenen niet meer kwijt voor deze belachelijke prijzen.
En inderdaad, let op, er worden nog tientallen (bijna) volle spaarkaarten en spaarzegels aangeboden. Marktplaats wil deze helaas niet verwijderen.
Ik gun iedereen zijn ding, maar dit is echt van de zotte. De liefhebbers zitten zonder juichpak thuis en een hoop 'slimme' handelaren raken ze aan de straatstenen niet meer kwijt voor deze belachelijke prijzen.
En inderdaad, let op, er worden nog tientallen (bijna) volle spaarkaarten en spaarzegels aangeboden. Marktplaats wil deze helaas niet verwijderen.
-
rozemarijntje
tenormin schreef:In het nieuws nota bene: juichpakken worden bijbesteld; juichpetten, wat ik ervan begreep, kan men voor €3,95 kopen. Wie is er nou gek? Hoewel, aan de overkant bij mij is alles al weer Oranje: help....
Nee roy zegt dan...zijn ze koekwous
Er zijn mensen fan van,snap ik,zelf ga ik er niet in lopen,maar iedereen is anders en vind andere di gen leuk als de ander...
De een drinkt biertje bij voetbal de ander wil een pak.joh die jongen is populair nu dus iedereen,ik niet,wil zo,n pak...
Meisje hier volwassen aahhhh zegt ze eerste dag heb gelijk twee pakken besteld,ik leuk,ik,loop niet naast je
Die mafketels in barneveld zijn niet wijs met de donders...over discrimineren idd gesproken..
Dacht eerst oh oudere generatie.not ook jongere..moet niet gekker worden..
Geloof prima!!! Maar doe ff normaal en realistisch...
Dus ik mag ipv g.v.d. He...ook niet meer god nonderju zeggen..nou leuk...denk dat barneveld nog wat over zich heen krijgt hihihih...zelf urk hoor je niet
Joh zijn mensen willen alles hebben wat maar van oranje te krijgen is...
Ik heb 1 ding een voetbal zat bij de m&m..vind hond leuk...
Meet komt er niet in.....nou ja mischien verf ik me hond wel rood wit blauw en staart oranje
Haha zag vanmorgen animaal planet,amerika verven z de honden dus..nou...ma stel ik het ff voor bij trimster...( not)
Iedereen lekker genieten van wk op zijn manier,pak,pet,jurk,shirt,brillen,hamsters,bordspel weet ik he allemaal....
-
witte angora
Ach, de actie is op zich wel geslaagd. Iedereen weet weer dat de Jumbo nog bestaat, want die is veelvuldig over de tong gegaan (alhoewel ik er zelf nog geen koekkruimel meer zal kopen dan ik tot nu toe deed). En ik weet intussen (en met mij misschien nog anderen) dat er ene Roy Donders bestaat en dat die homo is. Weer wat bijgeleerd, alhoewel die kennis voor mij van nul en gene waarde is. Plus, als ik in Barneveld ben, dat ik het woord donders niet mag gebruiken. Als ik ooit in die contreien ben zal ik keurig zeggen: het onweert.
Ja ja, en zo kachelen wij met zijn allen door het leven.
Ja ja, en zo kachelen wij met zijn allen door het leven.
Ik heb gisteren af en toe een blik geworpen op de oefen interland maar ik denk dat ik een triestpak ga ontworpen,compleet met capuchon waarin je je kan verbergen na het verlies van Nederland.
Zouden de Engelsen daarom zo'n kkk-jas met verstop-muts hebben bedacht?
-
mh73
Hier hebben we ook al verschillende oranje straten. Ach, als je dat leuk vindt, heb ik er geen problemen mee. Waar ik dan wel problemen mee heb, is dat men die zooi achteraf niet opruimt en de trieste restanten van de vlaggenlijnen volgend jaar nog aan de lantaarnpalen hangen.
Dan mogen/kunnen mensen in Barneveld dus op grond van hun achternaam zich kennelijk ook niet eens inschrijven in Barneveld. 't Is toch te triest voor woorden
Maar goed, zie net dat de PLUS ook een "veer" in het zakje gaat doen; met zuignapjes of gaatjes. En hier is Gerard Joling de kartrekker. Haha, staat de jeugd weer bij de uitgang: mevrouw, mag ik uw veer? Ja hoor, steek hem maar in... Ach, moet iedereen zelf weten, natuurlijk. Speel niet mee in een poule maar denk niet dat "we" gaan winnen, ondanks alle kruideniers acties.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar de enige die een beetje leuke wk acties heeft is AH.
Niet dat ik er specifiek voor zou sparen maar in het uitzonderlijk geval dat ik toch "gedwongen" zou worden om mee te doen,dan hang ik liever zo`n Hamster voor me raam dan dat ik in een juichpak of jurkje met een petje op of een oranje pruik op de bank zit.
Niet dat ik er specifiek voor zou sparen maar in het uitzonderlijk geval dat ik toch "gedwongen" zou worden om mee te doen,dan hang ik liever zo`n Hamster voor me raam dan dat ik in een juichpak of jurkje met een petje op of een oranje pruik op de bank zit.
-
witte angora
Ach, die hamsters komen me intussen ook wel een beetje de keel uit. De aanbiedingen dan weer niet; als ze in augustus/september weer met de hamsterweken beginnen sta ik als eerste in de rij.
Maar dat is de mens eigen denk ik.
Maar dat is de mens eigen denk ik.
Jumbo is in dit geheel de lachende 3e: ieder heeft zijn/haar mening en heeft genoeg publiciteit gehad.
Nu is het de beurt aan AH: een leuke spaaractie voor met name de kinderen, zij vinden die hamsters weer leuk en lopen en kopen maar weer die ouders: nu naar AH.
Straks weer de woensdag-middag ruil momenten.
Heb een keer gezien dat de moeders mee ruilden voor hun kinderen die niet zo hard konden schreeuwen.
Ik heb een keer al mijn gespaarde wuppies (of wat het toen ook was) in de kring gegooid: dat was pas chaos. Alhoewel die chaos niet gewaardeerd werd in de winkel
.
En nou maar hopen dat we het WK winnen, wanneer is het koningsdag? Dan kan je alles voor een habbekrats kopen.
Nu is het de beurt aan AH: een leuke spaaractie voor met name de kinderen, zij vinden die hamsters weer leuk en lopen en kopen maar weer die ouders: nu naar AH.
Straks weer de woensdag-middag ruil momenten.
Heb een keer gezien dat de moeders mee ruilden voor hun kinderen die niet zo hard konden schreeuwen.
Ik heb een keer al mijn gespaarde wuppies (of wat het toen ook was) in de kring gegooid: dat was pas chaos. Alhoewel die chaos niet gewaardeerd werd in de winkel
En nou maar hopen dat we het WK winnen, wanneer is het koningsdag? Dan kan je alles voor een habbekrats kopen.
Valse hoop, dat gaat niet gebeurenEn nou maar hopen dat we het WK winnen
Haha, voordat er een bal getrapt is hebben "we" gewonnen dus hopen mag men best, net als wedden: wedden dat we niet....Ach, voor de voetballiefhebber: hoop doet leven, toch?ciske schreef:Valse hoop, dat gaat niet gebeurenEn nou maar hopen dat we het WK winnen